Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nå men den gav da 8,50 i odds for 1-1

Comment

Ffs....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Når jeg ser os spille, så tænker jeg bare at jeg simpelthen ikke kan se nogle mønstre i hvordan vi vil angribe. Det er for det meste bare rodet og ustruktureret
        Det har været normen siden vi sagde farvel til Alm, som i det mindste insisterede på at spille smalt og ellers sætte lid til Jebali/Frøkjær etc.

Comment

Der måtte Bjørn se gerne have stanget den ind ....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
            OB har vel sjældent lavet mål efter 80 min
            Det er sgu da klart, vi skifter jo aldrig noget offensivt ind.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg siger ikke at Krogh er den rigtige træner, for det synes jeg bestemt ikke.
              Men den trup vi har er også ekstremt rodet og mangelfuld. Han har bestemt ikke fået optimale betingelser, specielt når han jo gerne vil spille pænt og poleret. Det har vi slet ikke spillerne til.

Comment

Vi må forstå Hobro er en vanskelig modstandet
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Men den trup vi har er også ekstremt rodet og mangelfuld. Han har bestemt ikke fået optimale betingelser, specielt når han jo gerne vil spille pænt og poleret. Det har vi slet ikke spillerne til.
                  Vil vi gerne spille pænt og poleret?

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Han må jo sætte hold og taktik efter det der muligt eller brokke sig til sportschefen ...

Comment

kæft en sølle start på foråres sæsonen.

positivt, Luca med flere fine forsøg og en scoring. Syntes også Adam Sørensen ser spændende ud. Men det er vidst også det. Vi har intet at bringe når vi skal ændre et kampforløb, midtbanen fungerer ikke ordenligt, og vi skal stadig tilbage til August for at finde sidste kamp hvor 0'et blev holdt.

Der skal rustes markant op til sommer - og en af pladserne bør være trænerposten.

Comment

Hold kæft hvor spiller vi ringe. Vi er dårligt organiseret og uafklarede. Jeg har været sådan lidt hm med Krogh, men der begynder at være mange spørgsmålstegn ved træneren. Vi får det meget svært i næste runde mod et Kolding-hold, der generelt spiller fin fodbold, og som er kommet godt fra vinterpausen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vil vi gerne spille pænt og poleret?
                          Det er svært at se ja

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Det er så også kun fordi Fredericia er startet med to nederlag.
                            Det har slet ikke noget med efteråret at gøre? Vildt nok
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ja, det blev så heller ikke denne kamp hvor Gomez og SK overbeviste mig om de er fremtiden. Pænt sagt.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Slutfløjt. Stadion pifter af Uslu, "skandaledommer" - piften kunne lige så godt være rettet til spillerne. Det er for dårligt at spille uafgjort mod Hobro på hjemmebane. Vi var kun oven på de første 10-15 minutter. Ellers er kampen et godt billede på sæsonen som helhed. God start, men vi bliver gradvist dårligere og dårligere, og Hobro kunne lige så godt have scoret et mål eller to i 2. halvleg. Vores spil virker planløst, og synes heller ikke, i perioder i hvert fald, at vi vinder synderligt mange andenbolde. Vores forsvarsspil er sjusket og der var mere end en situation, hvor Myhra bare skulle have lov at samle den returbold han giver, op, i stedet for at forsvaret blander sig og spiller den ud til siden så Hobro kan fastholde deres pres på os. Folk herinde ved godt hvad jeg synes om Kroghs evner som træner (ej at forveksle med hans prisværdige menneskelige og kulturopbyggende evner); jeg skal hilse og sige, at min holdning fra sidste forår ikke har ændret sig til det bedre.

Comment

Working...
                                X