Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

svært at være ret uenig i vurderingen af transfervinduet.

Det der er kommet ind ser fornuftigt ud. De sidste to transfer skal vi lige have lidt mere tid til at vurdere. OG holdet er stadig for smalt.
    Også meget enig i vurderingen.

Er dog meget spændt på hvordan Ismahila bliver integreret på holdet. Jeg håber ikke vi laver en “Izunna” og tror vi bare lige laver en rendyrket 6’er om til en dynamisk tovejsspiller, som Ejdum og Falk. Det kan godt blive en udfordring, hvis vi forsætter i det nuværende system, som jeg ser det.

Er bange for det er lidt søgt, når jeg hører “Det frigør bare Falk noget mere”, men okay håber da, det er sådan det er og at den rette balance kan findes.

Så kan vi skifte til 4-4-2, så er udfordringen bare at vi er alt for smalle på bænken på midtbanen.

Jeg håber, at der er en plan og vi ikke er ved at sætte os mellem to stole.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gratis-om-lidt

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så kan vi godt stoppe med at drømme for denne gang

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...henter-eriksen

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          Så kan vi godt stoppe med at drømme for denne gang

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...henter-eriksen
          Egentlig et spændende skifte for ham. Og spændende for os, hvor lang kontrakten bliver. Hvis det kun er et år er Wolfsburg jo ikke længere væk end at man kunne forestille sig at familien bosætter sig i Odense (jf. rygter om børneinstitutioner) og at Eriksen så følger efter på den anden side af VM. Men det er selvfølgelig ren spekulation og ønsketænkning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Egentlig et spændende skifte for ham. Og spændende for os, hvor lang kontrakten bliver. Hvis det kun er et år er Wolfsburg jo ikke længere væk end at man kunne forestille sig at familien bosætter sig i Odense (jf. rygter om børneinstitutioner) og at Eriksen så følger efter på den anden side af VM. Men det er selvfølgelig ren spekulation og ønsketænkning.
            PC er da ved at få startet en danskerkoloni....

Comment

Bundesligaens grå mus. Viser meget godt han ikke har haft de store muligheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

PC er da ved at få startet en danskerkoloni....
                Ja det virker lidt underligt. Men manden har jo tydeligvis ikke noget netværk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja det virker lidt underligt. Men manden har jo tydeligvis ikke noget netværk.
                  Netop, som vi også har set i Ådalen...

Comment

Fabrizio romano skriver at det er en 1 års kontrakt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Netop, som vi også har set i Ådalen...
                      Hvad mener du? Handler det ikke om PC?

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Hvad mener du? Handler det ikke om PC?
                        Jo, jeg svarer på et indlæg omkring PC og henviser til at vi har samme "udfordring" i Ådalen. Hvad er problemet med det ?

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Fabrizio romano skriver at det er en 1 års kontrakt
                          Bold melder derimod en 2-årig kontrakt. Uanset hvad, så kommer vi med al sandsynlighed ikke til at se Eriksen i striwer; jeg tvivler i hvert fald stærkt på, at han kan bidrage - i hvert fald på banen i et spillestil der dikterer højt tempo og aggressivt pres - om to år.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Bold melder derimod en 2-årig kontrakt. Uanset hvad, så kommer vi med al sandsynlighed ikke til at se Eriksen i striwer; jeg tvivler i hvert fald stærkt på, at han kan bidrage - i hvert fald på banen i et spillestil der dikterer højt tempo og aggressivt pres - om to år.
                            Nu er den officiel og en kontrakt til 2027

Comment

Ok, jeg tænkte at det var nu eller aldrig, hvis han skulle prøve at spille seniorfodbold i OB. Det bliver så aldrig. Jeg ved ikke hvad Eriksen tænker. Man burde mene, at han havde været nok i udlandet, og gerne ville hjem. Han har vel også tjent nok til, at hele hans familie aldrig skal tænke på penge igen. Jeg ved faktisk ikke hvad der driver ham til Wolfsburg som 33 årig.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Helt enig. Om to år kan han vel næppe bidrage med alt for meget på banen for OB. I hvert fald ikke så meget at det retfærdiggør at smide en stor kontrakt til ham. Ærgerligt at kærligheden til ungdomsklubben åbenbart var ikke stor nok at komme nu hvor han kunne være en ægte gevinst.
                                Bundesligaen er selvfølgelig en større liga med langt stærkere modstander end Superligaen men i hensigt af stemningen, begejstring og fanscenen er Wolfsu vel en nedgradering i forhold til OB.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X