Puhh Troels. Er det virkelig en A spiller? Ikke et vildt imponerende cv
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPuhh Troels. Er det virkelig en A spiller? Ikke et vildt imponerende cv
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg2 mål i 29 kampe sidste sæson. Det er ikke fordi man ligefrem falder ned af stolen over de stats. Håber at blive positivt overrasket, men havde nok forventet lidt mere end ham og evt. Isherwood.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJa Niemic er nok korrekt umiddelbart."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
næ - men tiden er ved at løbe ud, og han kan jo nok også se der skal noget ind. Vent-til-sidst-i-vinduet taktikken virker jo ikke altid, og så må man tage det næst eller 3. bedste for uden forstærkninger at truppen kommer vi i problemer.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlægEr det ikke panik køb?
er det en rigtig A spiller?
Virker slet ikke som om man har forberedt sig til dette vindue.
som om zorninger har alt for meget at sige
Men lad os nu lige se manden inden vi dømmer ham.
Ganaus var jeg da heller ikke vildt imponeret over, han har så siden gjort det - ok, uden sådan for alvor at vælte mig bagover, men ser da habil ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Næ, han er ikke blevet købt en eneste gang…
Men vi havde vel samme tanke om Ganaus?
Meeen godt nok heller ikke lige noget jeg lige bliver blæst bagover af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
……..men er vi sikre på det er en forstærkning….."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment