Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fra danske og tyske medier.

Man ser da, at spillere ikke altid kun går efter lønnen, men derimod sætter andre værdier højere. Bestemt ikke et særsyn.

Forstår ikke forbindelsen til Malmø. Har han været rygtet dertil ?
    Fantastisk, at TB og OB har skabt sådan en klub nu. Det er sgu noget andet end da den den svenske besættelse sad og åbnede checkhæftet hver 3. dag for gud og hver mand.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nu er der jo stadig 10 dage til vinduet lukker, så meget kan nå at ske.

Tror I der er en reel chance for at der sker noget af det samme som i vinters? At hvis man ikke føler man kan få den kvalitet man vil have, så får vi slet ingen, fremfor at hente middelkvalitet ind? Eller er behovet for nye spillere for stort nu til vi vil gamble på den måde som i foråret?

Synes behovet er der for 3-5 nye spillere, men begynder da at frygte vi måske kun henter 1-2, siden vi slet ikke hører noget om spillere der kunne være på vej.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Tror I der er en reel chance for at der sker noget af det samme som i vinters? At hvis man ikke føler man kan få den kvalitet man vil have, så får vi slet ingen, fremfor at hente middelkvalitet ind? Eller er behovet for nye spillere for stort nu til vi vil gamble på den måde som i foråret?

Synes behovet er der for 3-5 nye spillere, men begynder da at frygte vi måske kun henter 1-2, siden vi slet ikke hører noget om spillere der kunne være på vej.
        Tænker godt vi kan havne i en situation hvor vi kun henter 1-2 inden deadline og så er søgende blandt kontraktfri spillere som med Grot.
        Personligt vil jeg være tilfreds med 3 inden deadline og så en plads åben til en kontraktløs spiller

Comment

I så fald håber jeg da virkelig at man er villig til at leje noget kvalitet ind. Der må være nogle kvalitets CB'ere og 6'ere derude som savner spilletid i deres respektive klubber. Det ville i hvert fald hjernedødt slet ikke at hente nogen ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fra danske og tyske medier.

Man ser da, at spillere ikke altid kun går efter lønnen, men derimod sætter andre værdier højere. Bestemt ikke et særsyn.

Forstår ikke forbindelsen til Malmø. Har han været rygtet dertil ?
            Afsluttende bemærkning:
            Vil du sende et link eller to på deres relation? Synes det er spændende ift. den dag Jurek eventuelt skal videre.

Mit eksempel med Arp handlede ikke decideret på ham, men omkring det her med at spillere vi henter virkelig vil OB.
            Der er et min holdning, at i moderne fodbold er det kun tidligere spillere/akademister der har et forhold til OB, eller spillere der ikke har prøvet en højere hylde en OB, der virkelig vil til OB.
            Så kan der være grunde til at Arp vælger OB, men derfor anser jeg det stadig ikke som om at han virkelig vil OB.

Da jeg antager at han ville vælge f.eks FCM over os, hvis han fik lovning på det samme ift. spilletid
            Og det skal ikke tage noget fra Arp, for han virker sympatisk og professionel.
            Men ud fra de 4 handler vi har lavet her til sommer, der er det imo kun Falk der virkelig vil OB.​

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

I så fald håber jeg da virkelig at man er villig til at leje noget kvalitet ind. Der må være nogle kvalitets CB'ere og 6'ere derude som savner spilletid i deres respektive klubber. Det ville i hvert fald hjernedødt slet ikke at hente nogen ind
              Helt enig, hvis vi ikke får nogen ind, så tror jeg 70% på at vi rykker ned. Det kan så rettes lidt op i Jan vinduet, men der er der jo allerede spillet mange kampe. Tror efterhånden kun på 2 ind nu, men det ikke andet end en mavefornemmelse.

Comment

Bliver nødt til at hente nogen ind .. bare antalsmæssigt er der vel ikke nok og træningsmæssigt er der stor kvalitetsforskel. Om det så bliver at handle sidelæns, lidt op eller i værste fald lidt ned så kan jeg ikke forestille mig at TB helt undlader - det vil være uansvarligt. En alvorlig skade eller to og vi er f…..

Hvor mange strafpoint har Arp hevet til sig?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver nødt til at hente nogen ind .. bare antalsmæssigt er der vel ikke nok og træningsmæssigt er der stor kvalitetsforskel. Om det så bliver at handle sidelæns, lidt op eller i værste fald lidt ned så kan jeg ikke forestille mig at TB helt undlader - det vil være uansvarligt. En alvorlig skade eller to og vi er f…..

Hvor mange strafpoint har Arp hevet til sig?
                  13. Han kan tåle et lille gult kort til inden karantæne

Comment

Fra hvad jeg hører så kan vi godt regne med TT ryger videre hvis han selv er interesseret.

Comment

Jeg hørte et meget løst rygte, som nævnte Maxsø som en mulighed. Aner intet om validiteten, for det var sådan noget 3.4 hånds videreformidling.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Jeg hørte et meget løst rygte, som nævnte Maxsø som en mulighed. Aner intet om validiteten, for det var sådan noget 3.4 hånds videreformidling.
                        Den tvivler jeg på. Han udstråler ikke fart, og det jo det vi går efter.

Men det kan da sagtens ske

Comment

Spændende, men han tjener 9. millioner om året i USA.

Comment

Urealistisk og ikke hurtig nok. Duer ikke.

Comment

Det begynder at snerpe til med de forstærkninger der mangler. 0-4 i Vejle og 1-5 hjemme foran 13.000 tilskuere mod AGF skriger på forstærkning. Man har solgt Don D og Luca for relativt store beløb. Der ER penge til forstærkninger. OB kan simpelthen ikke lade sæsontoget køre endnu engang, hvor man håber at 2 hold er dårligere, bare så man ikke rykker ned. Sidste sæson gik den altså ikke. Kom nu for helvede!

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/deadlin...6mrwr8zXi4HK1Q

"Hvis vi ender med at få spillere ind, så tror vi på, at det er det rigtige. Hvis vi ender med ikke at få nogen ind, så er det fordi, vi har gjort os umage med at undgå at få det forkerte ind, siger Troels Bech til TV 2 Fyn."

Så det er muligt at vi styrker holdet ikke??????
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X