Oprindeligt indsendt af Mfriise
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
sådan set enig. Det har jo bare været en af TBs ting. Så vel fair nok den bliver bragt op igen.
Det er professionelle fodboldspillere - så længe de opfører sig sådan og giver alt mens de er i OB, så fint med mig. Tænker TBs udtalelse i sin tid var en reaktion på Köhler og andre der ville videre, men alligevel.
Og måske også en ting SFÅ eller Stiften kunne forholde ham på et tidspunkt, tror ligesom dig, at den med at spillerne virkelig ville OB, var alfa omega under Krogh og hele den her overvinder ting.
Tror TB med ansættelsen af Zorninger og slåen igennem glasloftet er videre end det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Så hvis Jurek var træner i Aarhus Fremad var han taget derhen?
Hvis Malmö havde henvendt sig og tilbudt mere i løn, så tror jeg trods alt Arp havde taget derhen i stedet.
Jurek og Arp er venner fra HSV-tiden. Så da han kom til OB og vidste hvilke typer AZ gerne vil have tog han fat på Arp og overbeviste ham om, at OB kunne være et godt sted at kickstarte karrieren.
Så Arp gik ikke efter pengene, men et sted, hvor han kan finde glæden ved spillet igen. Så det har nok også vægtet en del, at hans første udenlandseventyr inkluderer en ven og lidt andre tyskere. Han var aldrig kommet til klubben under drømmetrioen SK/TB/JN !Last edited by Online; i går, 20:59.
- Likes 4
Comment
-
Det er helt fair!
Og måske også en ting SFÅ eller Stiften kunne forholde ham på et tidspunkt, tror ligesom dig, at den med at spillerne virkelig ville OB, var alfa omega under Krogh og hele den her overvinder ting.
Tror TB med ansættelsen af Zorninger og slåen igennem glasloftet er videre end det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Lidt mærkelige sammenligninger.
Jurek og Arp er venner fra HSV-tiden. Så da han kom til OB og vidste hvilke typer AZ gerne vil have tog han fat på Arp og overbeviste ham om, at OB kunne være et godt sted at kickstarte karrieren.
Så Arp gik ikke efter pengene, men et sted, hvor han kan finde glæden ved spillet igen. Så det har nok også vægtet en del, at hans første udenlandseventyr inkluderer en ven og lidt andre tyskere. Han var aldrig kommet til klubben under drømmetrioen SK/TB/JN !
Og ingen af os to ved hvilke muligheder Arp ellers havde, så måske OB på tidspunktet var det økonomisk mest attraktive tilbud?
Jeg betvivler ikke betydningen af AZ og de andre tyskere, eller en tidligere relation, jeg tror bare ikke på at han havde valgt Europa bold og mere løn i Malmö fra pga Jurek, eller fordi at han virkelig ville til OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er naturligvis en konstant afvejning - for man skal ikke ende ud i endnu en Köhler sag. Så spiller skal ville OB, ihvertfald i den forstand at de levere så længe de er i klubben. Men der tror jeg så også bare Köhler sagen var lidt en outlier, personen og en mildest talt uheldig kontraktsituation.
- Likes 1
Comment
-
OB er jo desværre også en forretning, så derfor kan det give mening at vente til (for) gode spillere bliver billigere, for at få mere kvalitet pr. krone.Det kan være, at TB er den vildeste krejler og vinder på sin strategi på den lange bane.
Jeg håber i hvertfald, at TB undlader at handle "til siden", som han har udtalt, men at handlerne er gode nok til det næste niveau
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægOB er jo desværre også en forretning, så derfor kan det give mening at vente til (for) gode spillere bliver billigere, for at få mere kvalitet pr. krone.Det kan være, at TB er den vildeste krejler og vinder på sin strategi på den lange bane.
Jeg håber i hvertfald, at TB undlader at handle "til siden", som han har udtalt, men at handlerne er gode nok til det næste niveau
Frygten der kommer af mange års løbende erodering er bare, at hvad hvis han ikke er den vildeste krejler, hvad hvis han ikke får handlet til næste niveau og vi på sidste dag ikke får lukket disse vigtige handler.
Så risikerer man et eller andet sted at man end ikke har handlet til siden men enten må beror sig på talenter der beviseligt ikke har niveauet eller må tage det der er tilbage og så står man formentligt markant dårligere efter 7 runder, altså 1/3 af grundspillet end hvis man havde hentet nogle af de spillere der p.t. beviser sig i f.eks. VB så der var en bedre bund end det man så i Vejle og mod AGF - tør ikke tænke på Parken.
Der er stadig 10 dage og to runder før vinduet lukker og meget kan ske .. men jo før jo bedre .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vi håber nok alle på at det er det der sker. Vi tror på TB af kærlighed til klubben men det er sjældent at tro, håb og kærlighed bærer hele vejen.
Frygten der kommer af mange års løbende erodering er bare, at hvad hvis han ikke er den vildeste krejler, hvad hvis han ikke får handlet til næste niveau og vi på sidste dag ikke får lukket disse vigtige handler.
Så risikerer man et eller andet sted at man end ikke har handlet til siden men enten må beror sig på talenter der beviseligt ikke har niveauet eller må tage det der er tilbage og så står man formentligt markant dårligere efter 7 runder, altså 1/3 af grundspillet end hvis man havde hentet nogle af de spillere der p.t. beviser sig i f.eks. VB så der var en bedre bund end det man så i Vejle og mod AGF - tør ikke tænke på Parken.
Der er stadig 10 dage og to runder før vinduet lukker og meget kan ske .. men jo før jo bedre ..
Han får jo aldrig handlet opad ved at vente. Tvivler stærkt på evnerne rækker.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr det her en transfertråd eller en tudetråd"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Med al respekt, hvordan ved du at deres relation er så stærk?
Og ingen af os to ved hvilke muligheder Arp ellers havde, så måske OB på tidspunktet var det økonomisk mest attraktive tilbud?
Jeg betvivler ikke betydningen af AZ og de andre tyskere, eller en tidligere relation, jeg tror bare ikke på at han havde valgt Europa bold og mere løn i Malmö fra pga Jurek, eller fordi at han virkelig ville til OB
Man ser da, at spillere ikke altid kun går efter lønnen, men derimod sætter andre værdier højere. Bestemt ikke et særsyn.
Forstår ikke forbindelsen til Malmø. Har han været rygtet dertil ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr det her en transfertråd eller en tudetrådTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
Comment