Oprindeligt indsendt af vovhunden
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
- Likes 13
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Men var det ikke osse Martin der breakede at falk var på vej ?:)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Mon ikke det bare er et lidt utålmodigt håb, ligesom os andre - Men hvis de nye spillere skal have en lille chance for at få nogle minutter mod AGF, skal der også ske noget i dag, eller senest i morgen.
Tror dog ikke Troels og co, tænker på en enkelt kamp eller to. De ser langsigtet, og skulle det betyde at vi skal vente en uge eller to på at få den helt rigtige, så venter de gerne.
Og de gode resultater har nok også bidraget til den proces. Havde vi stået med 0-1 point kunne det godt være man havde trykket på panikknappen, og hentet noget ind noget før.Last edited by WhyNot?; i dag, 06:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMon ikke det bare er et lidt utålmodigt håb, ligesom os andre - Men hvis de nye spillere skal have en lille chance for at få nogle minutter mod AGF, skal der også ske noget i dag, eller senest i morgen.
Tror dog ikke Troels og co, tænker på en enkelt kamp eller to. De ser langsigtet, og skulle det betyde at vi skal vente en uge eller to på at få den helt rigtige, så venter de gerne.
Og de gode resultater har nok også bidraget til den proces. Havde vi stået med 0-1 point kunne det godt være man havde trykket på panikknappen, og hentet noget ind noget før.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jenner transfer til Utrecht hintet her. Skulle blive i denne uge
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ant-og-dansker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Jo men var det ikke også Martin, der nærmest helt op til fyringen af Søren Krogh, påstod at dét havde OB så sandelig ingen planer om at gøre...? Og hvor han efterfølgende var "meget overrasket"
MvH ChrisOB
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Der er vel også den mulighed, at han faktisk ikke vidste noget om Kroghs fyring. Ligesom at Peter Brüchmann fra Mediano også har udtalt, at han blev overrasket efter at have lavet et længere interview med Bech kort før fyringen...
Davidsen vidste ikke Krogh ville blive fyret, ligesom han "kaldte" Falk, fordi alle andre også var begyndt at gøre det.
i den sidste ende, så tror jeg ikke Davidsen ved ret meget mere end alle andre journalister gør om OBs gøren og laden på transfermarkedet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan godt være min hukommelse spiller mig et puds, men mener faktisk der plejer at være noget om det, når longway78 begynder at kvække.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Pointen var vel egentligt, at Martin Davidsen ikke vidste, at OB ville fyre Krogh, selv om han gav udtryk for at, "som jeg hører det" så var det ikke et tema at OB ville skifte træner, i et indlæg som mest af alt var et forsvar af Krogh og et angreb på, hvad han mente var "overdrevet" kritik af selvsamme.
Davidsen vidste ikke Krogh ville blive fyret, ligesom han "kaldte" Falk, fordi alle andre også var begyndt at gøre det.
i den sidste ende, så tror jeg ikke Davidsen ved ret meget mere end alle andre journalister gør om OBs gøren og laden på transfermarkedet.
MvH ChrisOB
Comment
Comment