Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Sammenligner man de to, så er salget af Deedson næsten bedre. Minteh har jo vist sig at være et kæmpe talent.
    Kan der være noget om. Og vi har ikke engang en klausul der skal afregnes på ham. Eller på Luca for den sags skyld….

Comment

En sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
      siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        En sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
        Det tror jeg er hylden eller hylder under hvad vi går efter.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker da de begge skal erstattes - to startere fra sidste sæson. Der skal hentes to startere ind som erstatning - om begge så skal være til angrebet...
          Jeg kunne godt nøjes med en hvis det var en kæmpe profil. Altså hvis OB sprang banken og hentede en “stjerne”. Så kan man altid evaluere til vinter

Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Uden at kende meget til hans niveau, så tror jeg ikke kommer til at ske. Har Troels Bech ikke udtalt at spillere udefra skal være klare forstækninger, eller noget i den stil? Jeg tror ikke vi kigger på spillere i ligaer under suppen, hvis de har den alder.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg kunne godt nøjes med en hvis det var en kæmpe profil. Altså hvis OB sprang banken og hentede en “stjerne”. Så kan man altid evaluere til vinter

Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB
              Men vi får jo ikke 30 mil for deedson det er 30 mil hvis alle klausulerne går hjem:)

farzam skriver på x

Det er ikke grundprisen, nej. Men med bonusser og diverse. Det er jeg lige blevet oplyst om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Uden at kende meget til hans niveau, så tror jeg ikke kommer til at ske. Har Troels Bech ikke udtalt at spillere udefra skal være klare forstækninger, eller noget i den stil? Jeg tror ikke vi kigger på spillere i ligaer under suppen, hvis de har den alder.
                Præcis. Som udgangspunkt jo. Vi kommer nok til at slås med klubber som AGF,FCN og de de største svenske/norske klubber resten af vinduet efter de sidste spillere

Jeg gætter på at OB henter minimum 1 spiller ind hvor folk taber både næse og mund

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Men vi får jo ikke 30 mil for deedson det er 30 mil hvis alle klausulerne går hjem:)
                  Hvor står det henne? Ligner da at Tipsbladet skriver 30 mill i transfer

Comment

Hvor står det henne? Ligner da at Tipsbladet skriver 30 mill i transfer
                    Han skriver det som svar på sit opslag på x.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                      DD er landsholds spiller og Luca ikke...måske det som er forskellen
                      + at DD har scoret mål kontinuerligt i flere år, herunder i SL.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Han skriver det som svar på sit opslag på x.
                        Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel

Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitter
                        Last edited by fmprOB; i går, 14:58.

Comment

Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel

Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitter
                          https://x.com/F_Abolhosseini/status/1944386674894741939

Comment

Præcis. Som udgangspunkt jo. Vi kommer nok til at slås med klubber som AGF,FCN og de de største svenske/norske klubber resten af vinduet efter de sidste spillere

Jeg gætter på at OB henter minimum 1 spiller ind hvor folk taber både næse og mund
                            Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kriver-onugkha

Og så kan vi tage Theo Sander eller Nathan Trott med i købet.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kriver-onugkha

Og så kan vi tage Theo Sander eller Nathan Trott med i købet.
                              Faktisk ikke noget dårligt bud med 60 friske mill på lommen. Men selvom vi kunne betale transferen bliver lønnen nok et problem. Hørte han får 75.000 euro om måneden i FCK. Og han og FCK er nok ikke så tilbøjelige til at tilbyde en Falk lign deal igen..

Comment

Faktisk ikke noget dårligt bud med 60 friske mill på lommen. Men selvom vi kunne betale transferen bliver lønnen nok et problem. Hørte han får 75.000 euro om måneden i FCK. Og han og FCK er nok ikke så tilbøjelige til at tilbyde en Falk lign deal igen..
                                75.000 euro??? Den klub har simpelthen for mange penge...

Comment

Working...
                                X