Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Google min ven og ellers brug din insiderviden i klubben. ellers prøv aat læse interviews med spillerne i perioden omkring "De udstødtes ø". Sæt i gang
Det er da argumentation/dokumentation på højeste niveau vi (ikke) ser her
Sæt i gang, når det nu er sååå nemt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det eneste faktum i ovenstående er reelt 2’eren. De øvrige er subjektive holdninger og endda uden årsag og konsekvens eller argumenterende. Det betyder ikke at det ikke er rigtigt eller at andre ikke er enige men det er ikke fakta.
Ud fra kontekst så giver du BW den fulde skyld for disse uagtet, at der også er andre man kunne pege på.
Vil i øvrigt mene at 1. og 3. er forfærdelig tæt på hinanden så skal nok specificeres yderligere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes det er indiskutabelt, at Bjørn ikke var en succes i OB.
Det er ikke det samme som, at alt manden gjorde var lort, men det overordnede indtryk må siges at være negativt.
Bjørn Wesström flyttede klubben…… en række ned.
Derefter var Bjørn DMW.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Okay, så du kan ikke selv komme med et enkelt link/argument min ven
Det er da argumentation/dokumentation på højeste niveau vi (ikke) ser her
Sæt i gang, når det nu er sååå nemtForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
og det der er fuldstændig rigtigt i min bog. Men BW havde hovedansvaret.
Alm blev fyret da det ikke gik godt men SK gjorde det ringere og blev ikke fyret .. det var ikke BW’s skyld .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg vil gerne lige gøre opmærksom, på at denne tråd hedder “Transfervindue Sommer 2025” - det vil sige ikke for 1-2 år siden.
Så skal vi ikke prøve at holde den til det?
Jeg tror alligevel ikke I bliver enige om noget.
Men det er et debatforum og vi behøver ikke at være enige, bare vi “taler” ordentligt til hinanden …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment