Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så har vi nok også fået bonusser og videresalg klausuler. Syntes det er ok under omstændighederne.
    Havde håbet vi havde kunne holde ham lidt længere. Men det var tiden for Luca
    Ja mon ikke der kommer noget ekstra over tid. Det er en pris i det leje jeg nævnte for 1-2 uger siden. Jeg vil selfølgelig gerne have at klubben får så mange penge som muligt, men jeg tror tiden er den rette og der skal nok også penge ind for at vi bruger lidt flere senere i viduet - Kan man håbe.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

€5 mio er måske tæt på det maksimale man kunne forvente for en 22-årig der aldrig har præsteret over 1. divisionsniveau. Men når man så hvor god han var i dele af sidste sæson, så kunne man da godt have drømt om mere, enten på transferfronten, eller i forhold til hvad han kunne have præsteret i Superligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Virker som et fornuftigt karrierenskridt, ikke at skifte til en lige hvor forskellen er uoverskuelig
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

sådan set enig. Havde stadig håbet på mere dog :)

Men ligesom klubben skal blive bedre til at få de unge op og ind på 1. holdet, så skal de også blive bedre til at sælge - det tager bare noget tid...superliga status vil hjælpe, top 6 endnu mere - kan man knibe sig med i europa vil det også gøre noget.
          Det havde jeg også. Men kan jo være der er nogle vilde bonusser i vente.
          Men vel ok for en 22 årig der har scoret 4 mål i superligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er bare glad for at vi ikke får en Slotsager-gate igen.

Håber pengene går direkte på transfer budgettet.
            Dalum skal jo nok have en pæn sjat også, men ellers håber jeg da også at pengene bliver investeret ordentligt igen i truppen.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Lurer stadig lidt på om Arp vil få spilletid på 10eren, og hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så er der i hvert fald plads til en ekstra angriber. Men jeg regner med at Zorniger er komfortabel med deres niveau, i forhold til at kunne begå sig i Superligaen. Og i Ganaus, Arp, Grot og Hansborg, så er vi vel antalsmæssigt hvad vi burde være?
              Hansborg har udløb til vinter - syntes det lyder til han har gjort det ok i opstarten - men er det nok til man rigtigt tror på ham?

Jeg havde hele tiden forstået det som at Arp skulle være 10'er, syntes det blev sagt han ikke var angriber (måske han ikke er ene angriber - men fungerer bedre med en makker på toppen?)

Jeg tænker da bestemt Zorninger regner med de kan begå sig i superligaen - vi har bare ikke set det endnu. Der skal gerne være to til hver plads. Hansborg tvivler jeg på, Don D ryger nok også. Arp som 10'er...så skal vi pludselig have to mere ind.

Men ihvertfald én bør man finde - men i og med vi har Arp, Ganaus og Grot så er det ikke noget der haster helt vildt - man har muligheden for lige at give det et par uger, sondere markedet og se hvordan vores angribere ligger fra land.

Comment

Ohh Du jokede ikke…..
                Nej jeg synes det er helt fint, ift jeg ikke tænker OB sælger uden videresalgsklausul.

Luca har været en topspiller, på næstbedste niveau - hvis det var i Suppen han havde præstere, havde vi nok fået tæt på det dobbelte. 37,5 millioner, er flot.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Håber alligevel at vi er lidt over de 30 mio. Det er jo en interessant afvejning Troels Bech må have været igennem. Der er stadig lang tid tilbage af vinduet, så på den måde er man jo ikke tvunget til at sælge lige nu, og hvis man lod Luca få de første par kampe i sæsonen med, var der en chance for at prisen kunne stige, hvis han havde scoret et par mål. Så jeg ville faktisk blive lidt skuffet hvis vi solgte ham “billigt” på det her tidspunkt i vinduet.
                  På den anden side så ville prisen nok falde hvis han ikke kom i nærheden af målet de første tre-fire kampe …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Nogen må trække stikket til faxen nede i Ådalen, så det ikke går igennem!

Comment

Det havde jeg også. Men kan jo være der er nogle vilde bonusser i vente.
                      Men vel ok for en 22 årig der har scoret 4 mål i superligaen
                      enig med niveauet Luca har præsteret på hidtil. Alderen tror jeg ikke har SÅ stor betydning - selvfølgelig hvis man skal have de HELT store penge for ham. Men udvikler Luca sig godt over de næste to år så har man en stor angriber i sin bedste alder - det kan man sagtens sælge videre og tjene på

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Nej jeg synes det er helt fint, ift jeg ikke tænker OB sælger uden videresalgsklausul.

Luca har været en topspiller, på næstbedste niveau - hvis det var i Suppen han havde præstere, havde vi nok fået tæt på det dobbelte. 37,5 millioner, er flot.
                        Noget med på taget og i hånden mumle mumle…..

Comment

Nå så mangler vi vel 4 spillere? Men nu er der vel råd til nogle gode folk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Ja mon ikke der kommer noget ekstra over tid. Det er en pris i det leje jeg nævnte for 1-2 uger siden. Jeg vil selfølgelig gerne have at klubben får så mange penge som muligt, men jeg tror tiden er den rette og der skal nok også penge ind for at vi bruger lidt flere senere i viduet - Kan man håbe.
                            Enig, der må være nogle videresalgsklausuler. 37,5 mill (plus videresalg) er en pæn sum i OB og hvis Luca har ønsket at komme videre er det fint. Han gjorde sit for at føre os tilbage til Superligaen. Han er jo altid velkommen tilbage ;-)

Men Luca efterlader et stort hul i vores trup, pengene fra salget bør dog åbne for endnu mere ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig med niveauet Luca har præsteret på hidtil. Alderen tror jeg ikke har SÅ stor betydning - selvfølgelig hvis man skal have de HELT store penge for ham. Men udvikler Luca sig godt over de næste to år så har man en stor angriber i sin bedste alder - det kan man sagtens sælge videre og tjene på
                              Man kunne måske have beholdt ham og tjent 2-3 mill euro mere næste sommer hvis han fik en god sæson.. Måske. Kunne også være en dårlig sæson og sælges til Malmø FF for 20 mill fordi vi rykker ned og han ikke vil forlænge

Her tænker jeg at der er 1-2 mill euro i bonusser og muligheden for måske 15% af et kæmpe beløb om et par år

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Nå så mangler vi vel 4 spillere? Men nu er der vel råd til nogle gode folk.
                                Der bliver helt sikkert gang i den. Tænker da bestemt også at det ikke er de sidste penge vi tjener i dette vindue

Comment

Working...
                                X