Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://fyens.dk/ob/mens-rygterne-om...-testkamp?rss=

Zorniger vil ikke kommentere på Luca's fravær fra dagens træning - så virker det vel ikke til, at han "bare" trænede for sig selv

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Lasse Vøge skriver Luca er i gym, som en del af hans træning.
      Hvis Luca var i fitness ville det så ikke være nemt bare at sige det :)

fra fyens:

Efter træningen kunne Alexander Zorniger ikke kaste noget som helst lys over sidste sæsons topscorers fravær.

- Luca Kjerreumgaard deltog ikke i dagens træning. Hvor er han henne?

- Ingen kommentarer.

- Regner du med, at han er del af truppen til morgendagens kamp?

- Ingen kommentarer, lød de korte svar fra Alexander Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Rami al hajj er tæt på Silkeborg :) ham skal de nok blive glad for
        Det ville ikke overraske mig hvis han blev en stor gevinst for dem

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det ville ikke overraske mig hvis han blev en stor gevinst for dem
          burde det vel heller ikke - han er en dygtig spiller. Han gjorde det da også godt i OB - indtil alt så brændte sammen, man flyttede rundt på ham og holdet bare generelt ikke virkede. Og så syntes jeg også vi blev for en dimensionelle da alt var nødt til at gå gennem ham - så det blev alt for let at lukke ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Som tidligere skrevet har jeg intet personligt "had" mod TB. Mener bare ikke at han er den rette til jobbet, men synes da at han er en hyggelig fyr med talegaver som de fleste krisekommunikationsarbejdere (nyt ord til Lykkehjulet) misunder.

Hvorfor må man ikke stille spørgsmålstegn til en sportsdirektør (som bl.a. er fyret tre gange før fra klubben), mens I kan "svine" spillere til med onelinere
            Du blander æble og pære i forhold til TBs fortid i OB og nutiden. Det ved du også godt. Der er jo forskel på at være træner og sportsdirektør. Det går jeg trods alt udfra at du godt ved.

Hold nu op! Gå selv tilbage og se hvad du har skrevet om TB siden han kom tilbage til klubben. Hvor meget har du haft ret i? At han kun var her højst 6 månder, 9, 12? At han ikke er tilstede på transfer deadline? At han kun kan tale? Der har faktisk været en fornuft fremgang, med bumb, det bør ddu kunne se, og det er TB altid en god del af. Det er ikke Tony, AZ, SK osv alene.TB er tovholderen og bossen på det område - Han ligger retningen og det skal han anerkedes. Så kan man synes om hans person, fraser osv som man vil og det gæder ekspelvis også AZ.

Vi er voksne mennesker Online. Kom nu ind i kampen. Det er jo ikke tilfældigt at du med mellemrum, gentagende gange, for en på hatten for dine indlægs saglighed. Altså så mange kan jo ikke tage fejl og så har du bare ret. Kom nu for fanden
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Hvad har TB og Nagel lavet det sidste års tid?

De to tyskere er næppe nogen de har scoutet og Falk krævede vel heller ikke den store scoutingindsats.
              Magnus og Eskildsen er rykket op …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De to tyskere er næppe nogen de har scoutet og Falk krævede vel heller ikke den store scoutingindsats.
                Betvivler du helt seriøst om TB har lavet noget det sidste års tid?
                Eller misforstår jeg helt dit indlæg...?

Comment

Hvem har fået AZ til klubben?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Betvivler du helt seriøst om TB har lavet noget det sidste års tid?
                    Eller misforstår jeg helt dit indlæg...?
                    Nej nej … jeg er bare sulten efter transfers
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvem har fået AZ til klubben?
                      Bevares men det var næppe heller de store scoutingøvelser der skulle til der ..
                      Det var vel mest de ydre omstændigheder såsom en fyring i tidligere trup og en skilsmisse der gjorde at det blev en mulighed .. forhåbentligt ikke TB’s fortjeneste nogen af delene ..

Comment

Bevares men det var næppe heller de store scoutingøvelser der skulle til der ..
                        Det var vel mest de ydre omstændigheder såsom en fyring i tidligere trup og en skilsmisse der gjorde at det blev en mulighed .. forhåbentligt ikke TB’s fortjeneste nogen af delene ..
                        Noget snæversynet tilgang, når du mener at scouting er det eneste der skal til for at tilknytte en spiller eller træner.
                        Tror du at bare man fordi man spørger en spiller, så gider de spille for OB eller tror du at trænerne står i kø for at træne en beviseligt middelmådig klub som OB? Det er sgu lidt bekymrende.

Comment

Nathan Trott på klubjagt, så ham gerne i OB!

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...tt-pa-klubjagt
                          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Nathan Trott på klubjagt, så ham gerne i OB!

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...tt-pa-klubjagt
                            Synes han er lidt for meget en shot-stopper. Mangler lidt kølighed for at have hele pakken. Tror han er for dyr i forhold til, hvad man får.

Comment

Hvis ikke det var for TB, så var AZ ikke i OB. Derfra kan man så kigge på hvem der er i OB pga AZ, jeg er
                              sikker på at ingen af de 3 nye inkl Falk ville være i OB såfremt træneren fortsat hed Søren Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvis ikke det var for TB, så var AZ ikke i OB. Derfra kan man så kigge på hvem der er i OB pga AZ, jeg er
                                sikker på at ingen af de 3 nye inkl Falk ville være i OB såfremt træneren fortsat hed Søren Krogh.
                                Jeg er et hundrede procent sikker på ingen af de fire ville være i OB hvis SK stadig var træner men jeg tror nu mere at det er TB’s venskab med AZ der gør at han er i OB frem for hans store Sportschefevner ..
                                AZ har selv sagt at han havde brug for et sted hvor han kunne være tryg efter fyring og skilsmisse .. det kan TB formentligt levere på grundet deres historik .. og det er fint ..

Comment

Working...
                                X