Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Korrekt der var lige et par efternavne jeg ikke kendte, men stadig helt skævt. Til sammenligning så har OB 16 ud af 26, ikke at det er passende men trods alt
    mere korrekt i forhold til udvikling af talenter, også en af årsagerne til at 2 direkte nedrykkere er for meget ud af 12 hold. En direkte og en playoff ville give mere
    plads til udvikling.
    Ja, strukturen gør desværre det, at mange talenter syltes, når det begynder at stramme til. Måske man skulle udvide til 14/16 hold (i dag er toppen af 1. Division vel lige så stærk som bunden af SL) og lade klubbenes 2. hold/U21 spille med i divisionerne (det er bl.a. tilfældet i NL - Eerste Divisie / Tweede Divisie).

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, strukturen gør desværre det, at mange talenter syltes, når det begynder at stramme til. Måske man skulle udvide til 14/16 hold (i dag er toppen af 1. Division vel lige så stærk som bunden af SL) og lade klubbenes 2. hold/U21 spille med i divisionerne (det er bl.a. tilfældet i NL - Eerste Divisie / Tweede Divisie).
      Ville i hvert fald skabe større interesse for reservernes kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Korrekt der var lige et par efternavne jeg ikke kendte, men stadig helt skævt. Til sammenligning så har OB 16 ud af 26, ikke at det er passende men trods alt
        mere korrekt i forhold til udvikling af talenter, også en af årsagerne til at 2 direkte nedrykkere er for meget ud af 12 hold. En direkte og en playoff ville give mere
        plads til udvikling.
        Er fck da i nedrykningsfare?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er fck da i nedrykningsfare?
          Nej, ikke med alle de udlændinge. Derimod viste forrige sæson at OB var og vel stadig er pga talent transitionen.

Comment

Var der ikke rygter om Adrian på et tidspunkt eller var det bare et ønske fra en herinde

https://bold.dk/fodbold/stillinger/v...-drommescoring
            Last edited by Online; 09-07-2025, 12:46.

Comment

Mihajlo ivancevic er skiftet til lyngby

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                Mihajlo ivancevic er skiftet til lyngby
                Ønsker ham alt det bedste. Tror ikke vi mødes på banen alligevel de næste 2 år

Comment

Esbjerg ude efter Bojang. Så gerne han blev udlejet til vestjyderne.

https://www.facebook.com/share/p/16Y...ibextid=wwXIfr
                  siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Esbjerg ude efter Bojang. Så gerne han blev udlejet til vestjyderne.

https://www.facebook.com/share/p/16Y...ibextid=wwXIfr
                    Ser det ikke lidt fake ud med bla den tekst?

Comment

Mads Kikkenborg? Kender ikke til han niveau

https://campo.dk/2025/07/09/belgisk-...finde-ny-klub/
                      siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Mads Kikkenborg? Kender ikke til han niveau

https://campo.dk/2025/07/09/belgisk-...finde-ny-klub/
                        jeg ved ikke med Kikkenborg - men ellers syntes jeg mange af de navne der har været bragt i spil herinde svare til en ny 1 keeper. Hansen har udløb om et år - og der har været lidt skadesproblemer, men ellers mener jeg da han er et fint førstevalg. Og tror man på Myhra vender tilbage har jeg svært ved at se man går ud og bruger den slags penge som en Trot eller lign. givet vil koste.

Omvendt - har forløbet i foråret sat sig så hårdt på Myhras psyke - så kan det da godt være der skal kigges efter en ny nr 1. Men så er vi vel næsten ude i en situation hvor han skal være ved at overveje karrieren...og lød da til han trænede med, så kan det vel ikke være så galt fat.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg ved ikke med Kikkenborg - men ellers syntes jeg mange af de navne der har været bragt i spil herinde svare til en ny 1 keeper. Hansen har udløb om et år - og der har været lidt skadesproblemer, men ellers mener jeg da han er et fint førstevalg. Og tror man på Myhra vender tilbage har jeg svært ved at se man går ud og bruger den slags penge som en Trot eller lign. givet vil koste.

Omvendt - har forløbet i foråret sat sig så hårdt på Myhras psyke - så kan det da godt være der skal kigges efter en ny nr 1. Men så er vi vel næsten ude i en situation hvor han skal være ved at overveje karrieren...og lød da til han trænede med, så kan det vel ikke være så galt fat.
                          Jeg tænker heller ikke karrierestop. Træner han med, er det fordi han er fysisk fit, og så er det psykisk han skal have ro på. Jeg tror mest på situationen giver ham noget hjemve og at der arbejdes på en løsning om at han skal hjem til Norge. Kikkenborg eller Trott tror jeg er dyre løsninger. Jeg tror de sidder med gode kontrakter hver især, så det vil igen vise sig ret ambitiøst af OB at gå den vej, når vi i samme ombæring nok ender med at må slippe Myhra billigt, hvis han skal væk under de her omstændigheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tænker heller ikke karrierestop. Træner han med, er det fordi han er fysisk fit, og så er det psykisk han skal have ro på. Jeg tror mest på situationen giver ham noget hjemve og at der arbejdes på en løsning om at han skal hjem til Norge. Kikkenborg eller Trott tror jeg er dyre løsninger. Jeg tror de sidder med gode kontrakter hver især, så det vil igen vise sig ret ambitiøst af OB at gå den vej, når vi i samme ombæring nok ender med at må slippe Myhra billigt, hvis han skal væk under de her omstændigheder.
                            Er det ikke ret meget spekulationer? Tænker ikke Myhra direkte er på vej hjem endnu.
                            Det er nok kun ham selv der ved hvad der er op og ned. Så længe han træner med erfaring der håb.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er det ikke ret meget spekulationer? Tænker ikke Myhra direkte er på vej hjem endnu.
                              Det er nok kun ham selv der ved hvad der er op og ned. Så længe han træner med erfaring der håb.
                              Det er fuldstændig spekulationer. Det er kun fordi vrygtemøllen går på at vi søger en ny målmand at jeg alene tror det skyldes Myhra skal videre. Jeg håber mest af alt han kommer sig fuldstændig og hurtigst muligt er tilbage imellem stængerne i kamp også. Det tyder bare på at det er psykisk der er noget, som plager Myhra, når han kan træne, og så ville det være naturligt at søge hjem i vante norske omgivelser med familie tættere på.

Comment

Sker der snart noget??? Der er 10 dage til sæsonen starter!
                                siden 1887

Comment

Working...
                                X