Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
kan sagtens være han og Arp for den sags skyld er fine signings. Men så må det også snart være nok med ukendte tyskere fra 2. bundesliga...kommer hurtigt til at ligne det Troels og Zorninger lavede i Brøndby i sin tid.
Comment
-
15 mio for Casper Nielsen ja så forbliver han jo nok en drøm denne sommer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ige-om-dansker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg15 mio for Casper Nielsen ja så forbliver han jo nok en drøm denne sommer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ige-om-dansker
Spørgsmålet er hvor meget TB har puget sammen efter man sagde farvel til en masse spillere for et år siden og har haft akademi lønninger over år .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
kan sagtens være han og Arp for den sags skyld er fine signings. Men så må det også snart være nok med ukendte tyskere fra 2. bundesliga...kommer hurtigt til at ligne det Troels og Zorninger lavede i Brøndby i sin tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
OB har jo betalt 1 euro for spillere før så for den rigtige kunne 2 da være det næste …
Spørgsmålet er hvor meget TB har puget sammen efter man sagde farvel til en masse spillere for et år siden og har haft akademi lønninger over år ..
Comment
-
Vi kommer nok heller ikke udenom, at med de samme mennesker ved roret som i BIF, så vil det nok komme til at ligne det i BIF noget af vejen. Det er vel helt naturligt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det bliver også noget lignende tror jeg. Godt nok bliver jeg lidt overrasket, hvis vi henter to angribere, men jeg vil også blive overrasket, hvis ikke mindst en mere af de tre spillere vi i hvert fald skal have, er enten tysk eller kommer fra tysk fodbold. Det er bare derfra den spillestil Zorniger kommer med udspringer mest, og derfor vil flere spillere passe ind derfra end fra andre lande. Derudover er man også ret sikker på at man med en spiller fra tysk fodbold ikke får en spiller til, som går i clinch med Zornigers kontante ledelsesstil.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
For min skyld er det ikke så afgørende om de kommer fra det ene eller det andet, eller om de er ukendte for os her på Forum. Det ville jo indskrænke feltet en hel del
Vi kommer nok heller ikke udenom, at med de samme mennesker ved roret som i BIF, så vil det nok komme til at ligne det i BIF noget af vejen. Det er vel helt naturligt.
Men...3-4 nye alle fra tyske 2. bundesliga eller deromkring, det giver ikke helt den samme "smag" som noget man kender fra omkring den danske liga, og det er heller ikke helt så eksotisk og spændende som...ja næsten enhver anden liga.
Det handler jo grundlæggende nok om min egen manglende viden om de spillere - og de klubber de kommer fra...så meget følger jeg ikke med i de mindre klubber omkring 2. bundesliga.
Comment
-
og du har jo for så vidt ret. Vigtigst er naturligvis de præsterer.
Men...3-4 nye alle fra tyske 2. bundesliga eller deromkring, det giver ikke helt den samme "smag" som noget man kender fra omkring den danske liga, og det er heller ikke helt så eksotisk og spændende som...ja næsten enhver anden liga.
Det handler jo grundlæggende nok om min egen manglende viden om de spillere - og de klubber de kommer fra...så meget følger jeg ikke med i de mindre klubber omkring 2. bundesliga.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
og du har jo for så vidt ret. Vigtigst er naturligvis de præsterer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Indtil videre er der jo kun kommet 1. Og han spillede bundesliga sidste sæson. Den anden er jo kun på rygtebasis
Comment
-
det rigtigt...men med tanke på hvad der blevet hevet ind i Brøndby i sin tid...og endnu er der ikke så meget andet at gå op i end de sparsomme rygterTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment