Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fin spiller, men tror han har et godt navn og bliver i Championship. I Norwich fik han 175.000,- om ugen...
    175.000 er ikke skræmmende at matche, men der kan selvfølgelig være noget med skattereglerne. Ikke desto mindre, forestiller jeg mig ikke vi har en ærlig chance. Han ville være en drømmespiller at bygge en ny generation og hold op om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

175.000 er ikke skræmmende at matche, men der kan selvfølgelig være noget med skattereglerne. Ikke desto mindre, forestiller jeg mig ikke vi har en ærlig chance. Han ville være en drømmespiller at bygge en ny generation og hold op om.
      Så 700000 om måneden er ikke skræmmende ??

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Ja okay. Nogen fans er lidt væk

Comment

Hvad er det han er god til? Må indrømme jeg ikke kender manden.

Comment

mon ikke man har troet det var 175K om måneden - lidt mere et niveau hvor OB bør kunne være med for den rigtige profil.

Comment

Åh gud, om ugen!!

Jo så er 700.000 alligevel en slat.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvad er det han er god til? Må indrømme jeg ikke kender manden.
                Jacob Lungi er en løbestærk defensiv midtbane, der kan vikariere på venstre back. Han har spillet begge positioner.

Han har været mere ud og ind af holdet det seneste år, men efter hans skifte fra Esbjerg til Norwich blev han relativt hurtigt fast mand i Championship og har generelt set været en "stiver" i deres korset. Jeg har ikke set mere end en håndfuld kampe, men jeg vil da hands-down sige, at han ville være blandt de to-tre bedste spillere i truppen - hvis ikke den bedste set i forhold til et højt bundniveau.

Jeg forestiller mig dog, at FCM, BIF, FCN og FCK er de relevante klubber for en mand som ham.

Comment

Jacob Lungi er en løbestærk defensiv midtbane, der kan vikariere på venstre back. Han har spillet begge positioner.

Han har været mere ud og ind af holdet det seneste år, men efter hans skifte fra Esbjerg til Norwich blev han relativt hurtigt fast mand i Championship og har generelt set været en "stiver" i deres korset. Jeg har ikke set mere end en håndfuld kampe, men jeg vil da hands-down sige, at han ville være blandt de to-tre bedste spillere i truppen - hvis ikke den bedste set i forhold til et højt bundniveau.

Jeg forestiller mig dog, at FCM, BIF, FCN og FCK er de relevante klubber for en mand som ham.
                  Han har mig bekendt været rygtet til BIF flere gange de seneste sæsoner. Vil også tro han har tilbud fra højere hylder end OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Han har mig bekendt været rygtet til BIF flere gange de seneste sæsoner. Vil også tro han har tilbud fra højere hylder end OB.
                    Lønninger i England er langt bedre end i Brøndby. Mon ikke han har muligheder der?

Comment

Lønninger i England er langt bedre end i Brøndby. Mon ikke han har muligheder der?
                      Som Per Pedersen sagde i Helte-udsendelsen i SFÅ, “der er bare noget, der er langt vigtigere end penge, og det er at trives på sin arbejdsplads”.

Hvis Lungi vil hjem, så tager han hjem.

Comment

Freiburg vil hente ham, så...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Med Nico' afgang skal der vel en ny back ind også? Så altså 4 nye eller hvad?
                          Eller er det Bjørninho der også lige dækker den?

Comment

Burde owuso Adam og mccoy ikke være rigeligt :) mon ikke Troels godt vidste at han ikke ville forlænge da han meldte ud at vi skulle hente 3 spillere:)

Comment

Vi har tre backs og en cb i Gomez der kan dække vb til husbehov.

Comment

Burde owuso Adam og mccoy ikke være rigeligt :) mon ikke Troels godt vidste at han ikke ville forlænge da han meldte ud at vi skulle hente 3 spillere:)
                                Mener du ligefrem 3 mand er rigeligt? En skade på 3 uger til en af dem og vi ejer ikke en back.
                                Så er vi allerede tilbage til at møblere rundt.

Comment

Working...
                                X