Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vores tidligere ikke så vellykkede spiller, Klynge i Silkeborg, har pt ingen kontrakt fra denne sommer. Han har gjort det rigtig godt. Skal vi forsøge at få ham tilbage?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Vores tidligere ikke så vellykkede spiller, Klynge i Silkeborg, har pt ingen kontrakt fra denne sommer
      Han har selv valgt ikke at forlænge med SIF, da han gerne vil til udlandet

Comment

En tanke (men ved ikke hvor godt et navn han har fået i Tyskland) - Mikkel Kaufmann, hvis Luca ryger til sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          En tanke (men ved ikke hvor godt et navn han har fået i Tyskland) - Mikkel Kaufmann, hvis Luca ryger til sommer
          Har nu aldrig set det store lys i ham, men han kan jo være en late bloomer. Han bliver i hvert fald ved med at få nye chancer, så nogen må jo vurdere, at han har et potentiale, der kan forløses. Det ligner, at han efter en periode med ret meget og fast spilletid i Karlsruher er røget lidt mere ud i periferien af holdet på det seneste. Og nu hvor Heidenheim med al tænkelig sandsynlighed skal en tur ned i 2. Bundesliga, så kommer han måske en anelse tættere på holdet dér, men det er jo svært at vide, hvad deres planer er.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Har nu aldrig set det store lys i ham, men han kan jo være en late bloomer. Han bliver i hvert fald ved med at få nye chancer, så nogen må jo vurdere, at han har et potentiale, der kan forløses. Det ligner, at han efter en periode med ret meget og fast spilletid i Karlsruher er røget lidt mere ud i periferien af holdet på det seneste. Og nu hvor Heidenheim med al tænkelig sandsynlighed skal en tur ned i 2. Bundesliga, så kommer han måske en anelse tættere på holdet dér, men det er jo svært at vide, hvad deres planer er.
            Han er en tungere og langsommere udgave af Helenius. Krydret med en dårligere teknik
            Så kan man selv vurdere om man er fristet

Comment

Hvad synes i om Stephen Odey som forstærkning til vores angreb? Han er hurtig og han et fint cv. Kontrakten i Randers løber kun til udgangen af 2025. Jeg synes han kunne tilføje noget tiltrængt til angrebet.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                Hvad synes i om Stephen Odey som forstærkning til vores angreb? Han er hurtig og han et fint cv. Kontrakten i Randers løber kun til udgangen af 2025. Jeg synes han kunne tilføje noget tiltrængt til angrebet.
                Puha. Nej tak. Han var god i starten, men har været anonym eller, i bedste fald, middelmådig i de sidste par sæsoner. Kan forstå han spillede en god kamp i seneste runde. Vi er jo også i hans "contract year". Synes det stinker langt væk af en spiller man skal holde sig fra :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han er en tungere og langsommere udgave af Helenius. Krydret med en dårligere teknik
                  Så kan man selv vurdere om man er fristet
                  Sådan husker jeg ham ikke helt. Enig i at Helenius har en langt bedre teknik, men Kaufmann er da en udpræget power-spiller, med en fin fart, hans størrelse taget i betragtning.
                  Jeg har så godt nok aldrig set det store lys i Kaufmann.
                  Last edited by Wessels er en mur; i dag, 09:14.

Comment

Vi skal gå efter Bundo. Plymuth rykkede ned men spillede fornuftigt efter jul b la. Fordi Bundu kom tilbage efter en skade. Han er på alle parameter en god spiller i superligaen. Jeg ved andre Championship klubber kigger på ham. Så bliver ikke helt billig.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Vi skal gå efter Bundo. Plymuth rykkede ned men spillede fornuftigt efter jul b la. Fordi Bundu kom tilbage efter en skade. Han er på alle parameter en god spiller i superligaen. Jeg ved andre Championship klubber kigger på ham. Så bliver ikke helt billig.
                      Har han ikke erklæreret sin kærlighed til AGF?

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Han er helt uden for rækkevidde økonomisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Sådan husker jeg ham ikke helt. Enig i at Helenius har en langt bedre teknik, men Kaufmann er da en udpræget power-spiller, med en fin fart, hans størrelse taget i betragtning.
                          Jeg har så godt nok aldrig set det store lys i Kaufmann.
                          Det har jeg heller ikke. Han er ikke god nok til superligaen.

Comment

Working...
                          X