Vores tidligere ikke så vellykkede spiller, Klynge i Silkeborg, har pt ingen kontrakt fra denne sommer. Han har gjort det rigtig godt. Skal vi forsøge at få ham tilbage?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEn tanke (men ved ikke hvor godt et navn han har fået i Tyskland) - Mikkel Kaufmann, hvis Luca ryger til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Har nu aldrig set det store lys i ham, men han kan jo være en late bloomer. Han bliver i hvert fald ved med at få nye chancer, så nogen må jo vurdere, at han har et potentiale, der kan forløses. Det ligner, at han efter en periode med ret meget og fast spilletid i Karlsruher er røget lidt mere ud i periferien af holdet på det seneste. Og nu hvor Heidenheim med al tænkelig sandsynlighed skal en tur ned i 2. Bundesliga, så kommer han måske en anelse tættere på holdet dér, men det er jo svært at vide, hvad deres planer er.
Så kan man selv vurdere om man er fristet
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægHvad synes i om Stephen Odey som forstærkning til vores angreb? Han er hurtig og han et fint cv. Kontrakten i Randers løber kun til udgangen af 2025. Jeg synes han kunne tilføje noget tiltrængt til angrebet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er en tungere og langsommere udgave af Helenius. Krydret med en dårligere teknik
Så kan man selv vurdere om man er fristet
Jeg har så godt nok aldrig set det store lys i Kaufmann.Last edited by Wessels er en mur; i dag, 09:14.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVi skal gå efter Bundo. Plymuth rykkede ned men spillede fornuftigt efter jul b la. Fordi Bundu kom tilbage efter en skade. Han er på alle parameter en god spiller i superligaen. Jeg ved andre Championship klubber kigger på ham. Så bliver ikke helt billig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVi skal gå efter Bundo. Plymuth rykkede ned men spillede fornuftigt efter jul b la. Fordi Bundu kom tilbage efter en skade. Han er på alle parameter en god spiller i superligaen. Jeg ved andre Championship klubber kigger på ham. Så bliver ikke helt billig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Sådan husker jeg ham ikke helt. Enig i at Helenius har en langt bedre teknik, men Kaufmann er da en udpræget power-spiller, med en fin fart, hans størrelse taget i betragtning.
Jeg har så godt nok aldrig set det store lys i Kaufmann.
Comment
Comment