Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Og at dømme ud fra alt kommunikation, der er kommet fra Enrico og Thorborg, så er Troels Bechs stilling ikke en tøddel i fare.

Personligt vil jeg da også mene, at vi har en af landets tre bedste sportsdirektører.
    Når en sportsdirektør/-chef eller træner af ledelsen, offentligt, bliver "fredet" plejer de altid at holde deres ord

Personligt kan jeg ikke se, hvad der berettiger ham til en top3 placering

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Frisk at kalde os for en unavngiven superligaklub.........så næppe os
    Og at dømme ud fra alt kommunikation, der er kommet fra Enrico og Thorborg, så er Troels Bechs stilling ikke en tøddel i fare.

Personligt vil jeg da også mene, at vi har en af landets tre bedste sportsdirektører.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Frisk at kalde os for en unavngiven superligaklub.........så næppe os

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Altså her i OB?

Vil du udskifte Troels Bech med Christian Larsen, eller hvordan skal jeg forstå dit spørgsmål?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Ny sportsdirektør?
    https://bold.dk/fodbold/klubber/vend...-job-i-sl-klub

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det bliver ikke Superligaen eller OB for Eriksen.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...igaen/10562231

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.
    Adam slår nogle super gode indlæg, men det kniber for ham at forsvare. Men hvordan han gør det her i NB-ligaen er ikke så helvedes vigtigt for mig, eksamen kommer næste sæson.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

At de får få minutter på banen er vel ikke det samme som, at de kan begå sig på SL-niveau ?
    Det siger jeg heller ikke, og det var en kommentar til PLUMs udsagn om at de unge nedprioriteres som jeg ikke er enig i. Jeg tænker her at det bestemt er en måde at finde ud af hvem der IKKE skal med i sl .. hvis vi rykker op

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...aen-til-sommer

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Nedprioritere ligefrem .. det tvivler jeg på. Der er som jeg kan se truppen ikke nogen af akademisterne der ikke har fået minutter på banen. De skal naturligvis også var klar til det på alle de parametre der måles på.
    At de får få minutter på banen er vel ikke det samme som, at de kan begå sig på SL-niveau ?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

SK nedprioriterer jo alligevel de unge .. og de unge er åbenbart ikke gode nok til NB så hvordan skulle de blive det til SL ..
    SK famler febrilsk rundt lige som sidste år …
    Gør jeg også … frustreret ..
    Nedprioritere ligefrem .. det tvivler jeg på. Der er som jeg kan se truppen ikke nogen af akademisterne der ikke har fået minutter på banen. De skal naturligvis også var klar til det på alle de parametre der måles på.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det vil jo ikke være særlig troværdigt hvis de hyrer to på ½årlige aftaler i fht. det de har meldt ud de vil gøre. De to du nævner vil så med stor sandsynlighed gøre vejen til holdet længere for vores egen akademister som jo har så hårdt brug for hår på brystet (spilletid). Ender vi med at rykke op vil vi stå og skal have dem kørt ind på holdet i sl .. det er vist endnu mere "op ad bakke" for dem, end at få skilt fårene fra bukkene i nb-ligaen hvor klubben så også kan lære noget om hvad der skal til til for at vinde "DM i transition".

Både Adam og Nico har deres forcer i det fremadrettede spil og det er da om nogen dem der skal komme til indlæg og Magnus Jensen er den spiller der præstere flest dybdeløb i holdet fra de positioner han har spillet så hvorfor skal han efterlades på bænken for to "lejesvende" som ikke kunne få andet end OB?
    SK nedprioriterer jo alligevel de unge .. og de unge er åbenbart ikke gode nok til NB så hvordan skulle de blive det til SL ..
    SK famler febrilsk rundt lige som sidste år …
    Gør jeg også … frustreret ..
    Last edited by Plum; 16-03-2025, 16:12.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker antalsmæssigt kommer vi nok tættere på et Westrøm vindue - man skal så sigte efter noget mere kvalitet.

Argumentet for ikke at hente mere ind nu, ud over det var svært - så tænker de har forsøgt, det var også at "hvis ikke nu - hvornår så" mht de unge. Der er 10 kampe igen og ting kan ændre sig - men der er ikke meget der tyder på at Sandberg eller Martin sådan står vildt meget på spring. Hansborg tænker jeg lidt det samme. Markus J har gjort det ok - men så heller ikke mere.

Bertel Askou ser så ud til at være så meget på vej at han bør kunne indgå i planerne som et 3. eller 4 valg i midtforsvaret.

Men der mangler meget kvalitet, så er kontraktudløb - har svært ved at se man forlænger med Mickelson - da jeg regner med Owusu skal tilbage på backen. Oven i det kommer potentielle salg - Don D har angiveligt været på vej ud de sidste to vinduer, Luca har så ikke ligefrem solgt sig i de første par kampe.

Med de mangler der allerede er, Ivan, Mickelson og BP med udløb og et par potentielle salg fra angrebet....det er rigtigt meget der skal gøres.

Og så håber jeg også på de kigger på trænerposten, gerne som det første
    Det ved jeg nu ikke. JH hentede jo også ganske pænt rent antalsmæssigt. JH var bare meget mere velovervejet, og også FOR meget. Vi kender jo alle historien om der blev hentet spillere vi godt vidste ikke var gode nok.

Men ja, der bliver noget at se til. Jeg har dog en større tro på vi handler bedre ind end under der forrige købmænd.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Om vi er sat efter 6-8 kampe ved jeg ikke, men jeg tror også at vi går en kaotisk transfersommer i møde. Men hey, kulturen er mega god!
    Skulle vi være sat efter få kampe, har vi jo overvinderkulturen

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så længe de vil stabilisere OB i foråret kan jeg leve med det .. så kan man jo se om begge parter vil hinanden efter sæsonen ..
    Er det så bedre end at bruge dem vi har? Jeg syntes at det er bedre at hente et par pladsvante spillere frem for at spille med 7-8 forsvarsspillere fra start ..
    Det vil jo ikke være særlig troværdigt hvis de hyrer to på ½årlige aftaler i fht. det de har meldt ud de vil gøre. De to du nævner vil så med stor sandsynlighed gøre vejen til holdet længere for vores egen akademister som jo har så hårdt brug for hår på brystet (spilletid). Ender vi med at rykke op vil vi stå og skal have dem kørt ind på holdet i sl .. det er vist endnu mere "op ad bakke" for dem, end at få skilt fårene fra bukkene i nb-ligaen hvor klubben så også kan lære noget om hvad der skal til til for at vinde "DM i transition".

Både Adam og Nico har deres forcer i det fremadrettede spil og det er da om nogen dem der skal komme til indlæg og Magnus Jensen er den spiller der præstere flest dybdeløb i holdet fra de positioner han har spillet så hvorfor skal han efterlades på bænken for to "lejesvende" som ikke kunne få andet end OB?
    Last edited by manner; 16-03-2025, 14:59.

Leave a comment:

Working...
X