Oprindeligt indsendt af kentini
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke rygterne vil opblomstre igen inden længe?
https://campo.dk/2025/04/24/falk-er-...fter-saesonen/
nej tak
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Erstatninger for Bonde og Manneh på midten, Bjørn og Mihajlo i centerforsvaret og sælges der yderligere fra start11 skal de også erstattes.
Generelt ser midteraksen tynd ud ..
Forventer at planB for manglende oprykning nu er smidt i skraldespanden og der sættes hårdt ind på at hente de forstærkninger der skal stå klar så hurtigt som muligt efter sommerferien.
Konmer Myhra tilbage eller skal man til at se på en der også?
Myhra.
Owusu. Ny. Ny. Adam
Trybull(Ny).
Ejdum. Ny.
DonD. Luca. Grot.
vil jeg være ok at rykke op med… og en træner der kan få det til at fungere ..
Hansen
McCoy. Burgy. Askou. Nico
Ny(Trybull).
Sandberg. Martin.
Markus. Hansborg. Magnus.
Gomez, Grubbe, Yaya, Bonde, nye talenter op .. Lassen, Ørn, Grymer? Ved ikke hvem der kan forventes ..Last edited by Plum; i dag, 14:23."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Sakset fra tv2.dk
OB-boss vil forstærke sig - men hylder akademispillere
Troels Bech slår fast, at han til sommer skal forstærke truppen med spillere udefra. Men samtidig glæder han sig over, at flere af OB's unge spillere viser sig godt frem.
- Vi skal selvfølgelig gøre noget ud fra de midler, vi har, og de svar, vi får fra vores unge spillere i den kommende tid.
- Ligesom med Marcus McCoy, der i dag viste, han er en højreback, man kan stole på, der har vi flere positioner, som tillader os at tro på, at noget rækker videre i næste sæson, men de skal have noget hjælp. Og der skal jeg hjælpe sammen med vores rekrutteringsstab, siger Bech.
Han understreger, at akademispillere fortsat vil spille en stor rolle på OB-holdet i Superligaen, da det er en del af OB's strategi.
- Likes 1
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...tore-hovedbrud
"Nu er optimismen tilbage, og Wesström er blevet udskiftet med topretorikeren Troels Bech, der kan tale en sulten ko ud af en kløvermark. Alt ånder fryd og gammen, men er fundamentet skrøbeligt, når OB begynder at tabe nogle flere kampe, og modgangen melder sig?" ... eller prøver at overbevise kritiske røsterLast edited by Online; i dag, 16:01.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen
kun 3 tilgange til sommer det vil være et sats.Last edited by DD84; i dag, 16:12.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen
kun 3 tilgange til sommer det vil være et sats.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSom udgangspunkt...... udgangspunkt!!!
Men nyd oprykningenlad os se hvad der sker i sommervinduet, hvor jeg håber på det bedste, men frygter det værste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSom udgangspunkt...... udgangspunkt!!!
Det forvirrer mig dog lidt at TB i vippen sagde at vi ville fortsætte med en lidt smallere trup mens han her siger vi skal have netto tilgang. Det vil betyde minimum 25 spillere som vel var ca det vi havde i superligaen.
Jeg håber at Bjørn og Nico bliver og så må Grubbe,Ivan,Yaya og Hansborg finde nye græsgange. De vil give plads til 3 stk A-spillere(som dog lyder lige i underkanten)
Mulige salg må være Luca og Don D. Men det vil evt blive sent i vinduet og så skal de erstattes med en anden A- spiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis. Det bliver jo alt afhængig af hvem der smutter. lige nu har 3 kontrakt udløb
Det forvirrer mig dog lidt at TB i vippen sagde at vi ville fortsætte med en lidt smallere trup mens han her siger vi skal have netto tilgang. Det vil betyde minimum 25 spillere som vel var ca det vi havde i superligaen.
Jeg håber at Bjørn og Nico bliver og så må Grubbe,Ivan,Yaya og Hansborg finde nye græsgange. De vil give plads til 3 stk A-spillere(som dog lyder lige i underkanten)
Mulige salg må være Luca og Don D. Men det vil evt blive sent i vinduet og så skal de erstattes med en anden A- spiller
Tre spillere lyder lige pt af meget lidt i mine øre - simpelthen fordi vi allerede er i underskud. Måske ikke numerisk men kvalitetsmæssigt er der store mangler. Det bliver spændende, håber de lander en hurtig afklaring omkring trænerposten inden man begynder at rekrutere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Han kan selvfølgelig ikke stå og give det hele væk nu - og tingene ændre sig jo sjovt nok også hvis man sælger sin topscorer. Forlænger man med Mickelson? Forlænger man med BP? Det vil også betyde noget.
Tre spillere lyder lige pt af meget lidt i mine øre - simpelthen fordi vi allerede er i underskud. Måske ikke numerisk men kvalitetsmæssigt er der store mangler. Det bliver spændende, håber de lander en hurtig afklaring omkring trænerposten inden man begynder at rekrutere.
Giv nu Nico en flot kontrakt. Han er en af de klart bedste hvergang og kan spille begge backs og også en kant kan man se idag. Han var klasse da han kom ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
"Elsker" dit evige forsvar for ham, hvor du altid forstår, hvad han siger og vi andre ikke gør.
Men nyd oprykningenlad os se hvad der sker i sommervinduet, hvor jeg håber på det bedste, men frygter det værste.
Nej, det er nærmere et opgør med især din evige lede imod alt hvad han gør og siger, som om du forstår hans virkelige agenda og vi andre ikke aner hvad der virkelig foregår.
Apropos... Hvordan går det i øvrigt med det andet vi snakkede om? Du skrev aldrig over PM???Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis man kunne forlænge med Paulsen og Nico kunne jeg stille mig tilfreds med 1 centerforsvarer, 2 midtbanespillere og 1 offensiv i top kvalitet.
Giv nu Nico en flot kontrakt. Han er en af de klart bedste hvergang og kan spille begge backs og også en kant kan man se idag. Han var klasse da han kom ind
Comment
Comment