Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

At de får få minutter på banen er vel ikke det samme som, at de kan begå sig på SL-niveau ?
    Det siger jeg heller ikke, og det var en kommentar til PLUMs udsagn om at de unge nedprioriteres som jeg ikke er enig i. Jeg tænker her at det bestemt er en måde at finde ud af hvem der IKKE skal med i sl .. hvis vi rykker op

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.
      Adam slår nogle super gode indlæg, men det kniber for ham at forsvare. Men hvordan han gør det her i NB-ligaen er ikke så helvedes vigtigt for mig, eksamen kommer næste sæson.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Det bliver ikke Superligaen eller OB for Eriksen.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...igaen/10562231
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ny sportsdirektør?
          https://bold.dk/fodbold/klubber/vend...-job-i-sl-klub

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Altså her i OB?

Vil du udskifte Troels Bech med Christian Larsen, eller hvordan skal jeg forstå dit spørgsmål?

Comment

Frisk at kalde os for en unavngiven superligaklub.........så næppe os

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Og at dømme ud fra alt kommunikation, der er kommet fra Enrico og Thorborg, så er Troels Bechs stilling ikke en tøddel i fare.

Personligt vil jeg da også mene, at vi har en af landets tre bedste sportsdirektører.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Og at dømme ud fra alt kommunikation, der er kommet fra Enrico og Thorborg, så er Troels Bechs stilling ikke en tøddel i fare.

Personligt vil jeg da også mene, at vi har en af landets tre bedste sportsdirektører.
                  Når en sportsdirektør/-chef eller træner af ledelsen, offentligt, bliver "fredet" plejer de altid at holde deres ord

Personligt kan jeg ikke se, hvad der berettiger ham til en top3 placering

Comment

Han skal til vejle

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...endsyssel-boss

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Nå ja gammel vane. Spørgsmålet er så hvem af klubberne OB/Vejle der er i superligaen når han starter 1/7.
                      Måske kun den ene, måske begge to, eller måske ingen af dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Så skal man have de helt store blå og hvid stribede briller på for at konkludere det synes jeg.
                        Vinterens vindue vil jeg mene er dumpet. Med Bonde ude burde der være hentet en erstatning.
                        TB vælger så i stedet at sælge Alasane Manneh også. Vi er alt for tynde på midtbanen.
                        Troels siger et, og gør noget andet.
                        Så der er jeg uenig.

Comment

Så skal man have de helt store blå og hvid stribede briller på for at konkludere det synes jeg.
                          Vinterens vindue vil jeg mene er dumpet. Med Bonde ude burde der være hentet en erstatning.
                          TB vælger så i stedet at sælge Alasane Manneh også. Vi er alt for tynde på midtbanen.
                          Troels siger et, og gør noget andet.
                          Så der er jeg uenig.
                          Men hvorfor skulle tb bruge penge på at hente en 8 når det ifølge Søren Krogh ikke ville gøre nogen forskel han vil have bonde :( han er helt væk

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Men hvorfor skulle tb bruge penge på at hente en 8 når det ifølge Søren Krogh ikke ville gøre nogen forskel han vil have bonde :( han er helt væk
                            Jeg skal lige forstå hvad du skriver. Vil han ikke have en erstatning for Bonde? Han vil have Bonde som er ude et år? Er det noget han har udtalt?
                            Eller misforstår jeg din post?

Comment

Jeg skal lige forstå hvad du skriver. Vil han ikke have en erstatning for Bonde? Han vil have Bonde som er ude et år? Er det noget han har udtalt?
                              Eller misforstår jeg din post?
                              Det er vel mere eller mindre det han siger her

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-for-langt-fra

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det er vel mere eller mindre det han siger her

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-for-langt-fra
                                Han siger vel at han savner Bondes kvaliteter på banen - hvad vi alle vel kan se. Resten er forsøget ikke at være illoyal og kritisere TB eller klubben. SKs loyalitet som klubmand kan føre til udtalelser som lyder mærkeligt. Måske er han bare for artig.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X