Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilke "klassespillere" tror du VIL OB i øjeblikket ?

SK m.fl. købte jo ind på en præmis, som på ingen måde blev holdt.

... og man så opretter "de udstødtes ø" i Ådalen, som jo er helt væk ledelsesmæssigt (hvis man altså ikke er TB med fans). Hvordan skal klubben tiltrække spillere med "overvinderkultur", når man ser på, hvordan man behandles

Ved godt, at jeg igen får tæsk, men holder ved mit standpunkt fra sidste år, at både SK og TB er væk i løbet af 2025 !
    Det er jo lykkedes fint med Bonde og potentielt Grot. Adams cv antyder jo mere end har præsteret til i de første kampe undtaget kampen mod Hobro hvor han efter forlydende var god med mange overhalinger og indlæg

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er jo lykkedes fint med Bonde og potentielt Grot. Adams cv antyder jo mere end har præsteret til i de første kampe undtaget kampen mod Hobro hvor han efter forlydende var god med mange overhalinger og indlæg
      Bonde startede da fint (fra Viborgs overskudslager til en høj pris), Grot har jo ikke vist noget endnu og Adam er jo ikke ligefrem hyldet herinde på det sidste. Tvivler desværre på, at de rykker os over leverpostejsniveauet i SL, hvis vi rykker op !

Comment

Bonde startede da fint (fra Viborgs overskudslager til en høj pris), Grot har jo ikke vist noget endnu og Adam er jo ikke ligefrem hyldet herinde på det sidste. Tvivler desværre på, at de rykker os over leverpostejsniveauet i SL, hvis vi rykker op !
        Bonde ikke alene startede fint - han sluttede også som en absolut profil som en meget støttespiller for bl.a. Ejdum. Jeg synes nu heller ikke at Adam har fået den bedste start på et stadigvæk noget usammenhængende hold. Jeg har stadig gode forhåbninger på hans veje i den gode lange aftale han har. Grot har jo, om ikke andet før bevist sig som en der kan score mod de bedre hold i toppen af sl. Tiden vil vise om han kan genfinde det stærke spil fra dengang og det er ganske enkelt for tidligt at dømme "leverpostej" på ham synes jeg.

Believe OB

Comment

Hvilke "klassespillere" tror du VIL OB i øjeblikket ?

SK m.fl. købte jo ind på en præmis, som på ingen måde blev holdt.

... og man så opretter "de udstødtes ø" i Ådalen, som jo er helt væk ledelsesmæssigt (hvis man altså ikke er TB med fans). Hvordan skal klubben tiltrække spillere med "overvinderkultur", når man ser på, hvordan man behandles

Ved godt, at jeg igen får tæsk, men holder ved mit standpunkt fra sidste år, at både SK og TB er væk i løbet af 2025 !
          Din kritik om "de udstødtes ø" deler ikke og kan ikke se det som ledelsesmæssigt uacceptabel eller dproaktiin. Tværtimod var det en logisk konsekvens og nødvendig handling i den situation vi stod. Det gik om nyopbygning efter et totalt sammenbrud og at frasortere de som vil ikke projektet mere. Der er en forpligtelse at de få professionel træning som spiller af klubben og der fik de. Men at tage rådne æbler med i kurven når du samler op på ny ville ja ødelægge hele projektet og være ledelsesmæssigt en kæmpe fejl.
          For mig kom ledelsens klare tilgang for sent. Det var en kæmpe fejl at Köhler, som ville ikke mere spille for klubben, stadig fik lov at træne med de andre i slutningen af sidste sæson. Har set flere træninger dertid og det var skandaløst hvor sjovt Koehler det havde sammen med Al Hajj mens alle andre virkede anspændt og kæmpede om overlevelse.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Bonde ikke alene startede fint - han sluttede også som en absolut profil som en meget støttespiller for bl.a. Ejdum. Jeg synes nu heller ikke at Adam har fået den bedste start på et stadigvæk noget usammenhængende hold. Jeg har stadig gode forhåbninger på hans veje i den gode lange aftale han har. Grot har jo, om ikke andet før bevist sig som en der kan score mod de bedre hold i toppen af sl. Tiden vil vise om han kan genfinde det stærke spil fra dengang og det er ganske enkelt for tidligt at dømme "leverpostej" på ham synes jeg.
            Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Din kritik om "de udstødtes ø" deler ikke og kan ikke se det som ledelsesmæssigt uacceptabel eller dproaktiin. Tværtimod var det en logisk konsekvens og nødvendig handling i den situation vi stod. Det gik om nyopbygning efter et totalt sammenbrud og at frasortere de som vil ikke projektet mere. Der er en forpligtelse at de få professionel træning som spiller af klubben og der fik de. Men at tage rådne æbler med i kurven når du samler op på ny ville ja ødelægge hele projektet og være ledelsesmæssigt en kæmpe fejl.
              For mig kom ledelsens klare tilgang for sent. Det var en kæmpe fejl at Köhler, som ville ikke mere spille for klubben, stadig fik lov at træne med de andre i slutningen af sidste sæson. Har set flere træninger dertid og det var skandaløst hvor sjovt Koehler det havde sammen med Al Hajj mens alle andre virkede anspændt og kæmpede om overlevelse.
              Fuldstændig enig. De brådne kar som er ødelæggende for al holdsport skulle så langt væk fra dem der skulle få det til at fungere, som overhovedet muligt. En klog beslutning af SK og TB.
              Katastrofe, hvis Koehler og Hajj ikke blve bortvist tidligere. Det har jeg ikke slev helt overblik over. Her må man klandre SKs uerfarenhed og så også vildt at BW, som jo var med til alle træninger ikke hjalp ham med at tage den beslutning. Det var jo naturligvis også BWS rådne æbler, som han så selv skulle "spise". Det ville jo være noget af en indrømmelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.
                Tænker jeg også. TB udtalte jo også i sidste uge, at han stadig er påvirket af skulderen. Hvis det gør ondt hver gang man løber et skridt, kan man kun være påvirket af det. tænker alligevel at han skal starte, siden han har den flødefod, han allerede har vist 3 gange på 4 kampe. Han lagde jo også et kongeindlæg mod Hvidovre.

Comment

TB siger jo at der skal hentes spillere som VIL OB. Jeg tror de to nævnte vil ende med at blive vores nye Sven Köhler/David Löfquist-typer. OB må nu gå planken ud med den trup det er til rådighed
                  Så længe de vil stabilisere OB i foråret kan jeg leve med det .. så kan man jo se om begge parter vil hinanden efter sæsonen ..
                  Er det så bedre end at bruge dem vi har? Jeg syntes at det er bedre at hente et par pladsvante spillere frem for at spille med 7-8 forsvarsspillere fra start ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så længe de vil stabilisere OB i foråret kan jeg leve med det .. så kan man jo se om begge parter vil hinanden efter sæsonen ..
                    Er det så bedre end at bruge dem vi har? Jeg syntes at det er bedre at hente et par pladsvante spillere frem for at spille med 7-8 forsvarsspillere fra start ..
                    Det vil jo ikke være særlig troværdigt hvis de hyrer to på ½årlige aftaler i fht. det de har meldt ud de vil gøre. De to du nævner vil så med stor sandsynlighed gøre vejen til holdet længere for vores egen akademister som jo har så hårdt brug for hår på brystet (spilletid). Ender vi med at rykke op vil vi stå og skal have dem kørt ind på holdet i sl .. det er vist endnu mere "op ad bakke" for dem, end at få skilt fårene fra bukkene i nb-ligaen hvor klubben så også kan lære noget om hvad der skal til til for at vinde "DM i transition".

Både Adam og Nico har deres forcer i det fremadrettede spil og det er da om nogen dem der skal komme til indlæg og Magnus Jensen er den spiller der præstere flest dybdeløb i holdet fra de positioner han har spillet så hvorfor skal han efterlades på bænken for to "lejesvende" som ikke kunne få andet end OB?
                    Last edited by manner; 16-03-2025, 14:59.
                    Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Om vi er sat efter 6-8 kampe ved jeg ikke, men jeg tror også at vi går en kaotisk transfersommer i møde. Men hey, kulturen er mega god!
                      Skulle vi være sat efter få kampe, har vi jo overvinderkulturen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker antalsmæssigt kommer vi nok tættere på et Westrøm vindue - man skal så sigte efter noget mere kvalitet.

Argumentet for ikke at hente mere ind nu, ud over det var svært - så tænker de har forsøgt, det var også at "hvis ikke nu - hvornår så" mht de unge. Der er 10 kampe igen og ting kan ændre sig - men der er ikke meget der tyder på at Sandberg eller Martin sådan står vildt meget på spring. Hansborg tænker jeg lidt det samme. Markus J har gjort det ok - men så heller ikke mere.

Bertel Askou ser så ud til at være så meget på vej at han bør kunne indgå i planerne som et 3. eller 4 valg i midtforsvaret.

Men der mangler meget kvalitet, så er kontraktudløb - har svært ved at se man forlænger med Mickelson - da jeg regner med Owusu skal tilbage på backen. Oven i det kommer potentielle salg - Don D har angiveligt været på vej ud de sidste to vinduer, Luca har så ikke ligefrem solgt sig i de første par kampe.

Med de mangler der allerede er, Ivan, Mickelson og BP med udløb og et par potentielle salg fra angrebet....det er rigtigt meget der skal gøres.

Og så håber jeg også på de kigger på trænerposten, gerne som det første
                        Det ved jeg nu ikke. JH hentede jo også ganske pænt rent antalsmæssigt. JH var bare meget mere velovervejet, og også FOR meget. Vi kender jo alle historien om der blev hentet spillere vi godt vidste ikke var gode nok.

Men ja, der bliver noget at se til. Jeg har dog en større tro på vi handler bedre ind end under der forrige købmænd.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det vil jo ikke være særlig troværdigt hvis de hyrer to på ½årlige aftaler i fht. det de har meldt ud de vil gøre. De to du nævner vil så med stor sandsynlighed gøre vejen til holdet længere for vores egen akademister som jo har så hårdt brug for hår på brystet (spilletid). Ender vi med at rykke op vil vi stå og skal have dem kørt ind på holdet i sl .. det er vist endnu mere "op ad bakke" for dem, end at få skilt fårene fra bukkene i nb-ligaen hvor klubben så også kan lære noget om hvad der skal til til for at vinde "DM i transition".

Både Adam og Nico har deres forcer i det fremadrettede spil og det er da om nogen dem der skal komme til indlæg og Magnus Jensen er den spiller der præstere flest dybdeløb i holdet fra de positioner han har spillet så hvorfor skal han efterlades på bænken for to "lejesvende" som ikke kunne få andet end OB?
                          SK nedprioriterer jo alligevel de unge .. og de unge er åbenbart ikke gode nok til NB så hvordan skulle de blive det til SL ..
                          SK famler febrilsk rundt lige som sidste år …
                          Gør jeg også … frustreret ..
                          Last edited by Plum; 16-03-2025, 16:12.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

SK nedprioriterer jo alligevel de unge .. og de unge er åbenbart ikke gode nok til NB så hvordan skulle de blive det til SL ..
                            SK famler febrilsk rundt lige som sidste år …
                            Gør jeg også … frustreret ..
                            Nedprioritere ligefrem .. det tvivler jeg på. Der er som jeg kan se truppen ikke nogen af akademisterne der ikke har fået minutter på banen. De skal naturligvis også var klar til det på alle de parametre der måles på.

Believe OB

Comment

Nedprioritere ligefrem .. det tvivler jeg på. Der er som jeg kan se truppen ikke nogen af akademisterne der ikke har fået minutter på banen. De skal naturligvis også var klar til det på alle de parametre der måles på.
                              At de får få minutter på banen er vel ikke det samme som, at de kan begå sig på SL-niveau ?

Comment

https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...aen-til-sommer

Comment

Working...
                                X