Når vinduet er forbi, regner jeg med, at TB orienterer os om hvilke fantastiske spillere vi var tæt på, men som smuttede til andre klubber i sidste øjeblik.
Det må simpelthen være spin. Hvis ikke, er det udtryk for en alarmerende mangel på forberedelse og eksekvering i et af de mest afgørende transfervinduer, når man skal sikre overlevelse i den første sæson tilbage i suppen......
Forestil jer, at Falk og Fiete bliver skadet. Hvem fanden skal dække dem?! Falk kan ikke holde en hel sæson derinde, som det ser ud nu, hvor han skal løbe for 2. Der skal 4-5 spiller mere i truppen der kan noget. Så må de fandme bruge nogle penge på spillere! Hvad fanden bruger de penge på?! Er det konsulenter og pengevask. Andre klubber kan sgu da godt handle spillere, uden at have solgt for 100 mio
Man skal også bare huske hvordan transfer balancen har set ud det sidste halvandet år og hvor mange lønkroner man har haft sparet. Jeg ved godt at oprydning kan være dyrt, men der må være penge at optimere truppen for. Troels dumpede i vinters og gav derved sig selv et rigtigt vanskelig sommervindue. Får Troels ikke løst de trupmæssige udfordring i dette vindue, så er modvind på cykelstien, marginaler, den berømte fødekæde og alt muligt andet da helt sikkert faktorer der spiller ind, men det vil dælme også være rigtigt dårligt sports direktør arbejde.
Det vil være helt håbløst at hive en trænerkapacitet som Zorniger ind for så at efterlade ham
med en trup som den nuværende, men det nægter jeg så til gengæld også at tro på sker.
Jeg er såmænd enig. Måske ikke helt i at sidste vindue var dumpet, for jeg forstår godt strategien i at vente.
Arp og Falk er langt over hvad jeg havde forventet muligt. Ganaus virker til at været perfekt ramt.
Får vi tilført to profiler til henholdsvis 6eren og det centrale forsvar, så er jeg tilfreds. Kommer der i tilkøb en offensiv spiller, så er jeg ganske tilfreds.
Enhver kan se at truppen er for smal, men jeg tror de rigtige spillere kan gøre en stor forskel - også ud over det numeriske antal.
Man skal også bare huske hvordan transfer balancen har set ud det sidste halvandet år og hvor mange lønkroner man har haft sparet. Jeg ved godt at oprydning kan være dyrt, men der må være penge at optimere truppen for. Troels dumpede i vinters og gav derved sig selv et rigtigt vanskelig sommervindue. Får Troels ikke løst de trupmæssige udfordring i dette vindue, så er modvind på cykelstien, marginaler, den berømte fødekæde og alt muligt andet da helt sikkert faktorer der spiller ind, men det vil dælme også være rigtigt dårligt sports direktør arbejde.
Det vil være helt håbløst at hive en trænerkapacitet som Zorniger ind for så at efterlade ham
med en trup som den nuværende, men det nægter jeg så til gengæld også at tro på sker.
Fuldstændig enig. Tror nu heller ikke Zorniger finder sig i den slags fra TB.
Men I har altså også helt skøre forventninger - helt uden hold i virkeligheden.
TB har hele tiden understreget, at det vigtigste er at undgå talrige fejlskud. Been there, done that.
Dem vi har hentet hidtil har vi altså overordnet ramt meget godt.
Mit bedste gæt - og vi gætter alle blot - er 1-2 spillere af god kvalitet.
Husk - det kommer til at tage tid at bygge den her klub op efter 15 magre år.
"Hvis vi ender med at få spillere ind, så tror vi på, at det er det rigtige. Hvis vi ender med ikke at få nogen ind, så er det fordi, vi har gjort os umage med at undgå at få det forkerte ind, siger Troels Bech til TV 2 Fyn."
Så det er muligt at vi styrker holdet ikke??????
Det er sådan et eksempel på, at Troels rigtig gerne vil sige noget, der lyder kvikt/kækt/har kant, men som bare er noget vrøvl.
ALLE Sportsdirektører har til opgave at finde nogle der er gode nok og passer ind i deres klub. Der er ikke noget specielt for os, der gør, at det er en succes at leve uden forstærkninger fordi vi så undgår fejlskud.
Det er klart, man ikke laver fejl signinger hvis man ikke laver signinger, men hans job er at lave signinger.
Jeg tror det er rent spin. Hvis han går ud og lover ting, får han folk på nakken hvis ikke det sker. Ligenu, spiller han med lukkede kort, og vil ikke ud med alt for meget, men siger jo at vi har brug for nye spillere.
OB går ikke ud af det her vindue, uden at hente nye spillere. Det tror jeg ikke på.
Tror jeg heller ikke .. men hvilket niveau er vi vel alle spændte på …
Jeg tror det er rent spin. Hvis han går ud og lover ting, får han folk på nakken hvis ikke det sker. Ligenu, spiller han med lukkede kort, og vil ikke ud med alt for meget, men siger jo at vi har brug for nye spillere.
OB går ikke ud af det her vindue, uden at hente nye spillere. Det tror jeg ikke på.
Leave a comment: