Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Zorniger nærmest garanterer at der kommer forstærkninger i løbet af ugen i Onside
    det ville godt nok også undre mig meget hvis ikke der sker noget.

Spørgsmålet er så hvad - og hvor mange. Men selvfølgelig kommer der noget ind.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Zorniger nærmest garanterer at der kommer forstærkninger i løbet af ugen i Onside

Leave a comment:

• capone
    replied
    Zorniger forventer en forstærkning til hver kæde.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Problemet er at vi mangler offensive indskiftere også. Falk og Ejdum kan spille 10er men ikke efter 70 minutter som 8ere.
    Måske Bjørn bliver kompromisset man kan skifte ind fra bænken
    præcis - og skal falk op på 10'er - hvem tager så hans plads? Der mangler alternativer

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Der kommer ikke 2 midtbanespillere mere, tør jeg godt sætte penge på. Maks 1.

Om 2 måneder, har vi Bonde tilbage, så har vi Grubbe, Bonde, W. Martin som reserver, HVIS vi spiller 4-4-2.

Jeg tror der kommer en stopper og en 6’er.

Den offensive spiller er jeg meget i tvivl om. Tror man går på kompromis, hvis man får 6’eren, da Ejdum eller Falk så kan spille 10’er og arp på toppen.
    det tror jeg heller ikke. Men håber det. Jeg ved ikke hvor langt Bonde er - og hvor hurtigt han er klar til Zorniger bold. Men to måneder så er efterårs sæson også tæt på at være færdig...

Jeg syntes bare der er en tendens til at Troels skyder udfordringerne med truppen foran sig. Sidste sommer kunne vi ikke få de rigtige - 1 div. det var svært. Lidt samme sang i januar. Nu er det også svært - fordi man ikke er så attraktiv ( og sigter efter en højere hylde ) det er sådan set fint nok hvis man har en fødekæde fra akademiet, men der er vi bare ikke endnu. Og der vil jeg hellere have et stærkt, velfungerende hold med få akademister der kan spilles ind på holdet løbende. Frem for lidt det vi så sidste sæson, rimeligt meget spilletid til de unge, men det var ikke så velfungerende, virkede ikke til der var en ordenlig plan til at få dem ind - de blev smidt ind, var ikke klar og blev så hevet ud for så ikke at se græsset igen flere kampe i streg.

Leave a comment:

• laffe
    replied

Om 2 måneder, har vi Bonde tilbage, så har vi Grubbe, Bonde, W. Martin som reserver, HVIS vi spiller 4-4-2.

Den offensive spiller er jeg meget i tvivl om. Tror man går på kompromis, hvis man får 6’eren, da Ejdum eller Falk så kan spille 10’er og arp på toppen.
    Problemet er at vi mangler offensive indskiftere også. Falk og Ejdum kan spille 10er men ikke efter 70 minutter som 8ere.
    Måske Bjørn bliver kompromisset man kan skifte ind fra bænken

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det var en interview fra tidligere på ugen de viste :)
    nå for satan :)

så meget for den konspirationsteori

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - derfor vi skal have noget ind, om det er til start 11 eller lige i udkanten af start formationen er ikke nødvendigvis så vigtigt. Men vi skal have en stærk stopper ind - så ryger BP på bænken, og kan fungere som en fin rotations spiller, aflæser i angrebet eller i forsvaret de sidste 15 min af en kamp hvis vi bliver presset i bund. Han skal ikke være første man på holdkortet.

Angrebet kan for mig at se sagtens være til bredden - så Grot - Ganuas fortsat er startere - der skal bare være noget at aflaste med, bringe friske kræfte ind de sidste 20 min, for det er en krævende spillestil og de går død oppe foran når vi skal presse højt.

Midtbanen er her jeg allehelst så to tilgange - så man kunne skifte til en 4-4-2 og så stadig have en at skifte med.

Men altså, to angribere ind gjorde heller ikke noget. Og to hurtige stoppere...

Men det ville godt nok være vanvittig meget aktivitet de sidste ti dage - da man også må formode at der skal et par stykker ud så. Tænker Tom T er en oplagt kandidat - og måske en af de unge kunne gå på lån.

Tre forstærkninger må være et min. krav, håber på fire. Drømmer om endnu flere...

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de har lige talt med ham - jeg undrede mig da også, men tænker det samme. Han har travlt og må skulle have nogle ting på plads. Måske han holder møder i det "skjulte" i ådalen mens fokus er på parken
    Det var en interview fra tidligere på ugen de viste :)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Troels er ikke i Parken idag ifølge tv3 så man må da håbe det er fordi der er nogle transfer tæt på
    de har lige talt med ham - jeg undrede mig da også, men tænker det samme. Han har travlt og må skulle have nogle ting på plads. Måske han holder møder i det "skjulte" i ådalen mens fokus er på parken

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis vi får tre til startopstillingen, vil bænken jo automatisk blive styrket. En angriber ind og vi har pludselig Ganaus/Groth på bænken. Tror ikke at vi kan forvente bedre indskifterne end deres niveau.
    præcis - derfor vi skal have noget ind, om det er til start 11 eller lige i udkanten af start formationen er ikke nødvendigvis så vigtigt. Men vi skal have en stærk stopper ind - så ryger BP på bænken, og kan fungere som en fin rotations spiller, aflæser i angrebet eller i forsvaret de sidste 15 min af en kamp hvis vi bliver presset i bund. Han skal ikke være første man på holdkortet.

Angrebet kan for mig at se sagtens være til bredden - så Grot - Ganuas fortsat er startere - der skal bare være noget at aflaste med, bringe friske kræfte ind de sidste 20 min, for det er en krævende spillestil og de går død oppe foran når vi skal presse højt.

Midtbanen er her jeg allehelst så to tilgange - så man kunne skifte til en 4-4-2 og så stadig have en at skifte med.

Men altså, to angribere ind gjorde heller ikke noget. Og to hurtige stoppere...

Men det ville godt nok være vanvittig meget aktivitet de sidste ti dage - da man også må formode at der skal et par stykker ud så. Tænker Tom T er en oplagt kandidat - og måske en af de unge kunne gå på lån.

Tre forstærkninger må være et min. krav, håber på fire. Drømmer om endnu flere...

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Troels er ikke i Parken idag ifølge tv3 så man må da håbe det er fordi der er nogle transfer tæt på

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Hvis vi ikke får mindst 3 ind og min 2 af dem på Falk/Arp niveau, så overlever vi ikke i Superligaen og så har TB fejlet endnu et vindue. Udover at vi kan blive ramt af skader samt karantæner, så skal bænken forstærkes markant, så vi har flere på Superliga niveau, som vi kan sætte ind i slutningen af kampene og det uden at kvaliteten går markant ned. Hvilket desværre er tilfældet i øjeblikket og det koster også på den lange bane.

Tvivler på at Zorninger vil blive, hvis det er tilfældet, medmindre han er lovet flere spillere i næste vindue. Men da kan vi meget let allerede have r.... i vandskorpen på det tidspunkt.
    Hvis vi får tre til startopstillingen, vil bænken jo automatisk blive styrket. En angriber ind og vi har pludselig Ganaus/Groth på bænken. Tror ikke at vi kan forvente bedre indskifterne end deres niveau.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
    Transfer-plottet:
    TB spiller højt spil og arbejder på at hente 2-3 profiler fra øverste hylde – alt tyder på, at det først falder på plads, når transferuret er tæt på at ramme deadline.
    Samtidig står CE klar til at signe med OB, overbevist om at klubbens projekt rummer den kvalitet, der på sigt kan bringe dem helt ind i topstriden.

Spørgsmålet er, om vi om 9-12 dage taler om et transfer-genistreg eller en risikabel drøm, der aldrig for alvor fløj. Tiden går, klokken slår.
    Noget du har hørt eller?

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Jeg holder fast ved at vi henter minimum 1 spiller, hvor vi spærer øjnene op, som da vi så Arp i Herning. Tro der mindst er 1 kanin.
    Der kommer mindst 2 ind. Bech skal også passe på sig selv her, hvis ikke han giver Zorniger noget brugbart, så er Bech ham der står for skud.
    Hvis vi ikke får mindst 3 ind og min 2 af dem på Falk/Arp niveau, så overlever vi ikke i Superligaen og så har TB fejlet endnu et vindue. Udover at vi kan blive ramt af skader samt karantæner, så skal bænken forstærkes markant, så vi har flere på Superliga niveau, som vi kan sætte ind i slutningen af kampene og det uden at kvaliteten går markant ned. Hvilket desværre er tilfældet i øjeblikket og det koster også på den lange bane.

Tvivler på at Zorninger vil blive, hvis det er tilfældet, medmindre han er lovet flere spillere i næste vindue. Men da kan vi meget let allerede have r.... i vandskorpen på det tidspunkt.
    Last edited by Mwape; i går, 14:51.

Leave a comment:

Working...
X