Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Danfoss elementer bruges til grove hjemmelavede angrebsdroner i Rusland. Ecco nægter at sælge sine russiske værdier. Odense Havn servicerer den russiske skyggeflåde.
Hvis sponsoratet kommer fra en Odenseansk robotvirksomhed, der enten leverede dele eller hele droner til Ukraines forsvar, ville det så være ok? Hvad med hvis Facebook eller Tesla ønskede at være hovedsponsor for OB eller Superligaen - personligt ville jeg brække mig.
Jeg havde det stramt med at 3F var hovedsponsor. Hvad helvede laver fagforeningens penge - som er medlemskontingent - i fodboldverdenen? Hvorfor bruger de ikke folks penge på rent faktisk at fremme medlemmernes faglige interesser i stedet for at smide reklamepenge i den størrelsesorden. Det kan virkelig få mit pis i kog - som at se betalte medarbejdere på gader og stræder få folk til at donere penge til den gode sag. “Hvis den sag er så god, hvorfor arbejder du så ikke gratis?”
Sponsorater handler i sidste ende om værdisæt, og det værdisæt skal jo afspejle hele klubben og ikke blot et segment af fans. Måske dette i høj grad kan blive et område for vores nye identitetsråd. Medlemmerne har jo serveret på emner, der skal tages op.

Leave a comment: