Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

10 mill er sgu mange penge for OB. Og måske derfor vi kan sætte turboen på nu. Der må jeg sgu bare melde klart ud at lige den del er jeg ligeglad med. Der er mange andre vigtigere ting i min verden man skal være ordentlig med. Betting er en del af den globale sport og der er da bestemt ingen grund til at sætte alene ude på bænken og surmule..

De ca 10 mill er jo Falk,Arp og Grot til forskel
    Eller Köhler, Tyler Burrey og Buya Turay købt og tabt.

Jeg anfægter ikke dit argument, men de 10 millioner ville have været “sparret ved hvilke som helst spillere.

Jeg ved at money talks og det er fedt vi kan hente gode spillere, min holdning er nok bare - måske naivt - at de penge skulle vi nu nok få af andre veje.

Comment

10 mill er sgu mange penge for OB. Og måske derfor vi kan sætte turboen på nu. Der må jeg sgu bare melde klart ud at lige den del er jeg ligeglad med. Der er mange andre vigtigere ting i min verden man skal være ordentlig med. Betting er en del af den globale sport og der er da bestemt ingen grund til at sætte alene ude på bænken og surmule..

De ca 10 mill er jo Falk,Arp og Grot til forskel
      Er nysgerrig på dit regnestykke. Hvordan er mellemregningerne?
      Eller det var måske bare et sjus?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg havde hørt, som tidligere nævnt, at det muligvis sniger sig op på 10 millioner samlet.

Dem undværer jeg stadig gerne til fordel for “den gode historie” og standpunktets værdi.

Der kan i princippet findes sponsorer, derude der ikke vil ses på en væg fyldt med bettingfirmaer, eller associeres med dem, måske kan eksisterende sponsorer lokkes til at dække “underskuddet” sammen med nye sponsorer.

Summa summarum: jeg undværer gerne udenlandske betting-penge, men det er nemt at sige på klubbens vegne, når jeg ikke har hånden på kogepladen.
        Denne artikel er kun en uge gammel...

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...sland/10876645

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, lidt paradoksalt at 3F, der går ind for ligeløn/overenskomster sponsorerer en sport som vel repræsenterer det stik modsatte Tvivler på, at resten af spillertruppen i OB nu får en Falk-løn... eller deres lønninger fælles er forhandlet hjem af en fagforening og ikke en agent.

Thjaaaa....

https://www.berlingske.dk/virksomhed...VA1ylc3w%3D%3D

https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-rigm...er-forbindelse
          Jeg synes ikke selv fagforeningssponsorater har noget at gøre i eliteidræt - var selv blevet hidsig, hvis det havde været min fagforening. Off topic, kan jeg blive harm over at gennemgå fagforeningers hovedkontorsadresser. De ejer jo de mest prominente top-villaer/palæer på de bedste adresser i København.

Hvis det handlede om respekt for medlemmernes penge kunne et kontormiljø i Sorø sgu da nok gå an…. Beklager, jeg finder tilbage på sporet igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Til dels enig. Synes ikke det er fedt med bettingpartnere.

Jeg kan bare personligt mærke, at jeg har svært ved at kravle op på den høje hest og være sur over det, når jeg (her i transfervinduet) kan mærke hvor meget jeg håber/forventer, at klubben tør satse økonomisk ved at hente gode spillere og udfordre ligaen. Så længe jeg har det sådan må jeg acceptere, at klubben spiller efter samme spilleregler som konkurrenterne.

Men kunne da være fedt hvis klubben gik ud og tog et aktivt standpunkt imod det. Kan ikke afvise man også kunne vinde økonomisk på det.
            Hvis de muskler klubben flexer lige nu kommer fra betting, så kan jeg godt forstå, det kan være svært at sige nej.

Personligt synes jeg nok bare at 10 millioner i moderne fodbold er pebernødder, og HVIS vi skal sælge ud af værdier så kunne det da være for beløb, der ville være svære at se bort fra. 50-75 millioner måske.

Jeg er jo heller ikke mere frelst end, hvis Bet365 gav 150
            millioner i årligt sponsorat, så fik jeg da nok tatoveret logoet på dilleren… Alt er jo i sidste ende til salg - men lad det da være for beløb, der rykker noget.

Comment

Eller Köhler, Tyler Burrey og Buya Turay købt og tabt.

Jeg anfægter ikke dit argument, men de 10 millioner ville have været “sparret ved hvilke som helst spillere.

Jeg ved at money talks og det er fedt vi kan hente gode spillere, min holdning er nok bare - måske naivt - at de penge skulle vi nu nok få af andre veje.
              Som man læser biblen jo. Vi havde jo ikke de 3 spillere imens de begge er sponsorer…

Vi er bare ideologisk uenige. Det er helt fint

Comment

Hvis de muskler klubben flexer lige nu kommer fra betting, så kan jeg godt forstå, det kan være svært at sige nej.

Personligt synes jeg nok bare at 10 millioner i moderne fodbold er pebernødder, og HVIS vi skal sælge ud af værdier så kunne det da være for beløb, der ville være svære at se bort fra. 50-75 millioner måske.

Jeg er jo heller ikke mere frelst end, hvis Bet365 gav 150
                millioner i årligt sponsorat, så fik jeg da nok tatoveret logoet på dilleren… Alt er jo i sidste ende til salg - men lad det da være for beløb, der rykker noget.
                De må tatovere det på min diller for et engangsbeløb på 1 mio

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Er nysgerrig på dit regnestykke. Hvordan er mellemregningerne?
                  Eller det var måske bare et sjus?
                  Altså ved ingenting. Så det er et sjus..
                  Falk 4,8(400.000 pr måned)
                  Arp 3,0(250.000 pr måned)
                  Grot 2,4(200.000 pr måned)

+/- noget i den stil. Kan være de hæver 9 eller det kan også være 11

Comment

Tror du ikke Betinia lige bliver et lidt for lang navn

Comment

Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få

Comment

Han skulle havde gjort det tidligere, da 3F var sponsor

Comment

Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få

Comment

Han skulle havde gjort det tidligere, da 3F var sponsor
                            Jeg gjorde det sgutte for en mill

Comment

Da de kender til din daglige spille(r)mani ?

Comment

Da de kender til din daglige spille(r)mani ?

Comment

Working...
                                X