Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vendsyssel-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Slut på en grim kamp. Fair resultat, vi skabte vel ret beset ikke en eneste chance.
    Lige så svært det er at finde champagnen frem når vi vinder, lige så svært er det at finde høtyven frem når vi misser point. Det føles stadig som 32 træningskampe, forud for næste superliga sæson.
    Det der skaber frygt er, om ledelsen anser det her hold, og trænerstab, som værende godt nok til overlevelse i næste sæson, og hvilke “forstærkninger” der bliver hentet.
    Troels Bech skal vise, at han kan leve op til sit eget ordsprog, om at ligegyldigt hvor mange spande lunkent vand du hælder i et kar, så kommer det aldrig op at koge.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men i det store billede er 44 ud af 51 points godkendt i min bog.
      bestemt - jeg havde frygtet en langt mere "knoldet" efterårssæson

Men derfor må vi da gerne stille krav til holdet - nu de er så meget bedre. Det er objektivt set en kamp de skal vinde - ligesom alle andre kampe i 1 division. Og derfor er det ikke godt nok.

Men så er "katastrofen" heller ikke større - videre til næste kamp.

Håber så ikke at Bonde er gået alt for meget i stykker - ville sgu være træls

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Slut på en grim kamp. Fair resultat, vi skabte vel ret beset ikke en eneste chance.
        Lige så svært det er at finde champagnen frem når vi vinder, lige så svært er det at finde høtyven frem når vi misser point. Det føles stadig som 32 træningskampe, forud for næste superliga sæson.
        Det der skaber frygt er, om ledelsen anser det her hold, og trænerstab, som værende godt nok til overlevelse i næste sæson, og hvilke “forstærkninger” der bliver hentet.
        Troels Bech skal vise, at han kan leve op til sit eget ordsprog, om at ligegyldigt hvor mange spande lunkent vand du hælder i et kar, så kommer det aldrig op at koge.
        helt enig

Det bliver virkeligt spændende at se hvad der sker til januar for det vil give os nogle svar. Vores start 11 er jeg som sådan ikke bekymret for - den skulle nok kunne klare sig. Men vi står til at miste en del fra start opstillingen - og bredden er i forvejen ikke stor nok.

Comment

Det var virkelig en grim kamp. I det mindste forsøgte holdet at skaffe sejren til det sidste. Et point og videre. Det sidste kamp mod B 93 skal give en sejr, alt andet ville være et kæmpe skuffelse og et meget sløjt afslutning.

Comment

Kunne desværre ikke se kampen pga arbejde. Men kiggede lige bænken igennem. Fuck der sidder ikke mange 1. Holdskampe samlet på den bænk, hvis man fjerner Fenger og MH.

Comment

Det lignede en ekstremt svær bane at gøre den spillemæssige forskel på. Derudover bliver det noget rod at Bonde må gå ud og vi så lige indkassere en dum kasse før pausen. Det betød at Grubbe kort måtte ind og lukke et hul, inden han skulle lukke endnu et hul, fra en Nico man vidste ville løbe tør for luft.
              Alligevel er det os som har de største chancer til at vinde. Ivan har en stor chance efter en dødbold og Manneh har et afrettet spark der sniger sig uheldigt om stolpen. Vi lægger ogdå et fint pres til sidst, hvor Vendsyssel er helt færdige, men indlæggene manglede lige det sidste i dag. Oppe i den anden ende er det kun lidt klumpspil efter et indlæg, som lugtede lidt giftigt, og det var fornuftigt med et midtstopperpar, som ingen turneringskampe har sammen i denne sæson, samt lidt udskiftning på 6'er-positionen i fraværet af Trybull og senere Bondes skade.
              Vendsyssel burde vitterligt også være et bedre sted. De har sgu alligevel en del superligakampe i deres hold og manglede sågar to rutinerede profiler i dag. Det er en katastrofe for dem de ikke gør det bedre i 1. Division

Comment

Forstår ikke at Juel-Sandberg ikke får spilletid i sådan en kamp.......

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Forstår ikke at Juel-Sandberg ikke får spilletid i sådan en kamp.......
                  Mon ikke at banens beskaffenhed havde noget at gøre med dette?

Comment

På forhånd en kamp jeg forventede vi ville vinde, men når man så ser hvordan banens beskaffenhed er, og medtager en rimelig kraftig vind, så er 1-1 sgu ok i min optik. Det er en pløjemark de spiller på, meget fysisk præget kamp, og de forsvarer godt. Det er ingen katastrofe at smide point sådan en sen novemberaften i Hjørring. Det er bare op på hesten og videre.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-vrid-i-knaeet
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg kunne snildt forestille mig at vi ikke ser ham på banen igen på denne side af nytår.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg kunne snildt forestille mig at vi ikke ser ham på banen igen på denne side af nytår.
                          Desværre netop bekræftet - som frygtet en korsbåndsskade... Øv, god bedring til Jakob

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Bonde skadet det næste år:(
                            ja så skal vi da i hvert fald hente en 8 til januar

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Bonde skadet det næste år:(
                              ja så skal vi da i hvert fald hente en 8 til januar
                              Njaaa .... tænker bare vi skal træne os bedre ifg TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Njaaa .... tænker bare vi skal træne os bedre ifg TB.
                                Selvfølgelig henter vi en.

Comment

Working...
                                X