Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vendsyssel-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vel deres dårligste kamp i denne sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Så Gruber ind for Bonde
      Hans?

Comment

altså fysisk kan vi slet ikke være med - Hansborg er godt nok klejn at se til sammenlignet med diverse Vendsysselsspillere...

Comment

00 i karakter til hele banden

Comment

vi plejer at have en klar fordel på dødbolde - det er bare ikke tilfældet mod Vendsyssel, og når vi så mangler et par af vores største krigere i trybull og BP så bliver det svært. Skaber for lidt, spiller for langsomt

Comment

grubber giver et hjørne væk i de absolut sidste sek af kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                grubber giver et hjørne væk i de absolut sidste sek af kampen
                Grubbe er bare så god

Comment

Slut
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

1-1 er vel egentlig et fair resultat. Vi kan være skuffet, men jeg synes banen virkelig var dårlig. Det tror jeg havde en stor betydning.

Comment

Slut 1 - 1 i en knoldet kamp på en knoldet banen

Vendsyssel forsvarede sig godt - og OB var ikke gode nok til at spille uden om dem, for langsomme og Luca blev pakket godt ind.

Sløj forestilling og 2 mistede point. Ikke godt nok

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        1-1 er vel egentlig et fair resultat. Vi kan være skuffet, men jeg synes banen virkelig var dårlig. Det tror jeg havde en stor betydning.
                        Og det blæste for meget

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Slut 1 - 1 i en knoldet kamp på en knoldet banen

Vendsyssel forsvarede sig godt - og OB var ikke gode nok til at spille uden om dem, for langsomme og Luca blev pakket godt ind.

Sløj forestilling og 2 mistede point. Ikke godt nok
                          Men i det store billede er 44 ud af 51 points godkendt i min bog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Der er enig. Men man må vel også sige at der ikke var mange som anbefalede sig i den her kamp. Vel Ejdum i første halvleg og med Fenger kom også lidt energi ind. Men ellers? Og meget ærgerligt at en snarksoveri hvor de med tankerne åbenbart var allerede i pausen kostede to point.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men i det store billede er 44 ud af 51 points godkendt i min bog.
                              Enig. Og så 3p næste weekend.

Comment

https://bold.dk/fodbold/nyheder/stor...er-ob-i-front/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X