Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gudjon Balvindsson til ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Han scorede så sent som i forrige runde, så formen er der ;). Håber han bliver præsenteret i dag, så han kan være med på bænken mod FCV allerede i morgen, hvis det altså er ham som man mener er skal være vores angriber. Jeg er nu fortsat lidt lunken ved tanken.
    Det sker ikke fordi truppen til i morgen er udtaget og fremlagt på ob.dk
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Det sker ikke fordi truppen til i morgen er udtaget og fremlagt på ob.dk
      Hvilket der så kan komme en passende ændring til :-)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Han har scoret i alt 40 mål i 109 kampe for Halmstad, ifølge deres hjemmeside. Hvilket vel er ok. Men 28 år gammel, uden at sætte verden i brand? Jeg er mildt forbeholden.
        Alderen er ikke vigtig. Hvad der derimod er værd at bemærke er at han overhovedet ikke har præsteret på Superliganiveau.

        I år har han nettet 4 mål i 15 kampe i den bedste svenske række med næsten fuld tid i alle kampe.

        Sidste sæson 5 mål i 29 kampe i den bedste svenske række med ca. 75 min pr. kamp.

        Året før det scorede han 16 i 29 kampe, men det var kun i den næstbedste svenske række.

        Hvis han bliver hentet er det ENDNU en spiller med "næstbedsterække"-stempel.

        Som om vi ikke havde nok i forvejen i Schoop fra FC Fyn, Azer fra Vejle, Ari fra Sundsvall, Kryger fra Horsens, Emil Larsen og Spelmann der begge kom fra nedrykkere, Lasse Nielsen der kom fra etableret oprykker. Der er sikkert flere. Min kritik går ikke på at man henter spillere fra lavere hylder. Der er masser af kvalitet at hente der. Problemet opstår når disse opkomlinge ikke har nogen fra øverste hylde at læne sig op af!

        Det bliver med andre ord disse "uerfarnepåtopniveau-spillere" der skal trække læsset. Det er sgu kritisabelt!
        Last edited by Coach; 24-07-2014, 13:51.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Hvilket der så kan komme en passende ændring til :-)
          Tror jeg ikke på. Men jeg tager gerne fejl
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Nok ikke førsteprioritet men det er da bedre end ingenting. Man kan måske tænke sig at Jesper har ventet på at Brøndby kom med det store bud på Falk, så man havde haft råd til en større profil, men nu hvor Brøndby har landet den norske offensivspiller er Falk jo ude af deres tankegang. (Heldigvis)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              - -
              2014 9 1 2 2 - - 800'
              2013 29 5 2 3 - - 2.195'
              2013 4 2 - - - - 291'
              2013 2 1 - - - -
              Det er jo ikke imponerende... Men hvis bare han GIDER og gør en indsats, så er han jo mange kilometer foran Darko Bodul!
              Striw'd jart - Striw'd blo'!

              Nu vinder vi GULD!

              Kluden Krew - O'ense Internationals!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                - -
                2014 9 1 2 2 - - 800'
                2013 29 5 2 3 - - 2.195'
                2013 4 2 - - - - 291'
                2013 2 1 - - - -
                Det er eddermame ikke imponerende.... Og når han er 28, er det ikke fordi han har masser af fremtidspotentiale. Så er det lige før jeg synes N'Goo lød mere lovende...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Tror jeg ikke på. Men jeg tager gerne fejl
                  Truppen på OB.dk er kun til blær og syns skyld. Den endelige trup skal oplyses overfor DBU, hvilket sker x-timer/minutter før kampstart. DBU kan ikke bruge en tilfældig hjemmeside til noget som helst i forhold til administration. Så hvis vi har skrevet med den gode islænding, så er han med 98% sikkerhed også i truppen i morgen :-)
                  alt andet ville være tåbeligt med vores situation taget i betragtning.....

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Truppen på OB.dk er kun til blær og syns skyld. Den endelige trup skal oplyses overfor DBU, hvilket sker x-timer/minutter før kampstart. DBU kan ikke bruge en tilfældig hjemmeside til noget som helst i forhold til administration. Så hvis vi har skrevet med den gode islænding, så er han med 98% sikkerhed også i truppen i morgen :-)
                    alt andet ville være tåbeligt med vores situation taget i betragtning.....
                    Den med blær og for syns skyld er jeg med på. Jeg tror ikke at han er med i Slagelse i morgen om vi skriver med ham inden, eller om vi overhovedet skriver med ham. Det er en ny spiller som ikke har trænet med et eneste minut og derfor tror jeg ikke at det sker.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Truppen på OB.dk er kun til blær og syns skyld. Den endelige trup skal oplyses overfor DBU, hvilket sker x-timer/minutter før kampstart. DBU kan ikke bruge en tilfældig hjemmeside til noget som helst i forhold til administration. Så hvis vi har skrevet med den gode islænding, så er han med 98% sikkerhed også i truppen i morgen :-)
                      alt andet ville være tåbeligt med vores situation taget i betragtning.....
                      DBU bekræfter din udlægning, i forbindelse med Antipas-klagen.

                      "Der er ikke noget til hinder for at en spiller først registreres 10 minutter før en kamp".

                      http://www.bold.dk/nyt/dbu-hobro-han...lt-efter-bogen
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                        Alderen er ikke vigtig. Hvad der derimod er værd at bemærke er at han overhovedet ikke har præsteret på Superliganiveau.

                        I år har han nettet 4 mål i 15 kampe i den bedste svenske række med næsten fuld tid i alle kampe.

                        Sidste sæson 5 mål i 29 kampe i den bedste svenske række med ca. 75 min pr. kamp.

                        Året før det scorede han 16 i 29 kampe, men det var kun i den næstbedste svenske række.

                        Hvis han bliver hentet er det ENDNU en spiller med "næstbedsterække"-stempel.

                        Som om vi ikke havde nok i forvejen i Schoop fra FC Fyn, Azer fra Vejle, Ari fra Sundsvall, Kryger fra Horsens, Emil Larsen og Spelmann der begge kom fra nedrykkere, Lasse Nielsen der kom fra etableret oprykker. Der er sikkert flere. Min kritik går ikke på at man henter spillere fra lavere hylder. Der er masser af kvalitet at hente der. Problemet opstår når disse opkomlinge ikke har nogen fra øverste hylde at læne sig op af!

                        Det bliver med andre ord disse "uerfarnepåtopniveau-spillere" der skal trække læsset. Det er sgu kritisabelt!
                        Fair indvending. Med ½ år tilbage af kontrakten koster han næppe alverden og er nok vores 'Jeppe Kjær'-angriber. Mon ikke vi stadig prøver at hente en bedre angriber på leje, måske endda flere, hvis lejligheden byder sig?

                        Comment


                          #42
                          En af mine (positive) fordomme om islændinge er at indsats og indstilling er på plads. Allerede der er der store fremskridt i forhold til den nuværende spids. Bliver også lidt bekræftet af kommentarer fra nogen der åbenbart har set vidunderet spille bold

                          http://www.bold.dk/nyt/Avis-Danske-k...aa-Baldvinsson

                          Umiddelbart vil jeg være godt tilfreds og så kan vi spille højt spil frem til den 31. august med den næste signing og se om vi kan gøre et kup.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Islænding! Skriv med ham med det samme!
                            Det ville i øvrigt ikke overraske mig, hvis anbefalingen af ham kommer fra Ari. De er begge islændinge, nogenlunde samme alder, har været inde omkring diverse landshold, og de har begge spillet en del i (den næstbedste række i) Sverige.

                            Comment


                              #44
                              Endnu engang ren og skær middelmådighed. Men nu kan ledelsen jo trygt sige, at de har hentet en erstatning for Baskim. og de fortsat kigger videre, hvis der skulle opstå muligheder.
                              Er det ikke den samme historien vi har set og hørt efterhånden mange gange de seneste 3-4 år!
                              Jeg bliver dælme så træt af den evige brændslukning med utætte slanger og stiger med møre trin..

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                En af mine (positive) fordomme om islændinge er at indsats og indstilling er på plads. Allerede der er der store fremskridt i forhold til den nuværende spids. Bliver også lidt bekræftet af kommentarer fra nogen der åbenbart har set vidunderet spille bold

                                http://www.bold.dk/nyt/Avis-Danske-k...aa-Baldvinsson

                                Umiddelbart vil jeg være godt tilfreds og så kan vi spille højt spil frem til den 31. august med den næste signing og se om vi kan gøre et kup.
                                det kan jeg fuldt ud tilslutte mig, også fordommen. Det bliver lidt lækkert med en der vil løbe lidt fremad i genpresset
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X