Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gudjon Balvindsson til ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Dem der snakker middelmådighed vil I ikke godt sætte navne på hvem I mener vi skal hente, udfra den økonomi OB har. Næsten uanset hvad der rygtes til OB eller hvad der skrives om OB så er det lort lige i øjeblikket. Vi må prøve at vende tingene lidt og prøve at fokusere på positive ting, jeg ved der er svært, men det er sgu nu vi skal stå sammen som fans og klub.
    Last edited by Oraklet; 24-07-2014, 14:28.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Endnu engang ren og skær middelmådighed. Men nu kan ledelsen jo trygt sige, at de har hentet en erstatning for Baskim. og de fortsat kigger videre, hvis der skulle opstå muligheder.
      Er det ikke den samme historien vi har set og hørt efterhånden mange gange de seneste 3-4 år!
      Jeg bliver dælme så træt af den evige brændslukning med utætte slanger og stiger med møre trin..
      Skal vi ikke give manden en reel chance for at præstere noget inden vi udråber ham til middelmådig og stempler ham som en fiasko...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Dem der snakker middelmådighed vil I ikke godt sætte navne på hvem I mener vi skal hente, udfra den økonomi OB har. Næsten uanset hvad der rygtes til OB eller hvad der skrives om OB så er det lort lige i øjeblikket. Vi må prøve at vende tingene lidt og prøve at fokusere på positive ting, jeg ved der er svært, men det er sgu nu vi skal stå sammen som fans og klub.
        Ingen kan bruges... Det skal som min være en fra en engelsk top 5 klub. At det så faktisk er sådan en hvilken som helst superliga-spiller vil forstærke OB i øjeblikket er lige meget.
        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

        Comment


          #49
          Jeg har ikke nogen specielt i kikkerten for hvem vi eventuelt skulle hente.
          Jeg kan blot forholde mig til den taktik som vi er blevet præsenteret for de seneste år. Vi slipper vores profiler og overlader ansvaret til unge og andre mindre prøvede kræfter - og bliver spist af med "vi kigger videre", "vi vil være aktive i transfervinduet" og så sker der i bedste fald at vi åbenbart flirter med en Islænding, som for mig ikke ser speciel interessant ud - islandsk indstilling eller ej.
          Vi hører gang på gang at vi skal udvise økonomisk ansvarlighed - og ja, selvfølgelig er vi nødt til det.
          Men jeg savner noget proaktivitet i forhold til vores sportslige visioner - eller måske det kun er mine - men de rækker ihvertfald til top 3. Det kunne være rart med en ledelse, som også tør satse lidt på de sportslige resultater, som så kan skabe grobund for en bedre økonomi. Det kunne være rart med en bestyrelse der - fremfor at redde klubben med kapitalindsprøjtninger på bagkant ville gøre det på forkant til at bygge strategien på.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Jeg har ikke nogen specielt i kikkerten for hvem vi eventuelt skulle hente.
            Jeg kan blot forholde mig til den taktik som vi er blevet præsenteret for de seneste år. Vi slipper vores profiler og overlader ansvaret til unge og andre mindre prøvede kræfter - og bliver spist af med "vi kigger videre", "vi vil være aktive i transfervinduet" og så sker der i bedste fald at vi åbenbart flirter med en Islænding, som for mig ikke ser speciel interessant ud - islandsk indstilling eller ej.
            Vi hører gang på gang at vi skal udvise økonomisk ansvarlighed - og ja, selvfølgelig er vi nødt til det.
            Men jeg savner noget proaktivitet i forhold til vores sportslige visioner - eller måske det kun er mine - men de rækker ihvertfald til top 3. Det kunne være rart med en ledelse, som også tør satse lidt på de sportslige resultater, som så kan skabe grobund for en bedre økonomi. Det kunne være rart med en bestyrelse der - fremfor at redde klubben med kapitalindsprøjtninger på bagkant ville gøre det på forkant til at bygge strategien på.
            Det lyder som om du har misset denne nyhed fra i går.

            http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx

            Comment


              #51
              Slet ikke.
              Men det er i mine ører absolut ikke en stategi, som fører tilbage - hverken som midter- eller topklub - på hverken kort eller mellemlange sigt.
              Vi har IKKE de rette interne talenter de første 2-3 år, som vil kunne gøre en forskel, efter min opfattelse. Og derfor skal det bygges op omkring profiler udefra, som strategien også tilsiger. Og her er en islænding, som omtalte, ikke med - i min terminologi ihvertfald.
              Derfor middelmådighed!!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                Slet ikke.
                Men det er i mine ører absolut ikke en stategi, som fører tilbage - hverken som midter- eller topklub - på hverken kort eller mellemlange sigt.
                Vi har IKKE de rette interne talenter de første 2-3 år, som vil kunne gøre en forskel, efter min opfattelse. Og derfor skal det bygges op omkring profiler udefra, som strategien også tilsiger. Og her er en islænding, som omtalte, ikke med - i min terminologi ihvertfald.
                Derfor middelmådighed!!
                Hvem siger, islændingen købes ind som en bærende profil? Vi har næppe råd til at købe to profiler til angrebet. Hvis det ellers er aktuelt med ham her, har jeg da et håb om, at vi får en stærkere angriber inden for de næste uger.

                Comment


                  #53
                  Det er ko slet heller ikke sikkert han bliver OB spiller. RFC lurer også på ham. Så ham er nok taget videre til Rendos og se på forholdene fer også. RFC vil sikkert strække sig langt for at lave en "omvendt Ari". RFC havde vel næsten en aftale med ham inden OB blandede sig
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Det er der ingen som siger. Men hvis vi skæver lidt til historikken, vil jeg næste gætte på retorikken kommer til at lyde sådan. "OB har styrket offensiven ved køb af XX. Vi holder fortsat øjnene åbne frem mod afslutningen på tranfervinduet, men kan fortsat ikke garantere salg af flere profiler" - og så får vi som max kun en leje-svend på sidste-dagen.

                    Comment


                      #55
                      Hvilke profiler og hvad skal de koste, og hvor skal pengene komme fra. Vi har et underskud på 50 mill.

                      Comment


                        #56
                        Som allerde sagt har jeg ingen navne. Men forhåbentlig dem som vores strategi siger vi skal have:
                        Hente dygtige spillere udefra – vi bliver aldrig et dansk ”Bilbao” med udelukkende fynske spillere. OB skal fortsat hente profiler udefra, der skal supplere fundamentet og styrke holdet markant.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                          Det er der ingen som siger. Men hvis vi skæver lidt til historikken, vil jeg næste gætte på retorikken kommer til ant lyde sådan. "OB har styrket offensiven ved køb af XX. Vi holder fortsat øjnene åbne frem mod afslutningen på tranfervinduet, men kan fortsat ikke garantere salg af flere profiler" - og så får vi som max kun en leje-svend på sidste-dagen.
                          det var nu også ment som en kommentar til trådtitlen 👍
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det var nu også ment som en kommentar til trådtitlen 
                            Mit svar var heller ikke til dig

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                              Som allerde sagt har jeg ingen navne. Men forhåbentlig dem som vores strategi siger vi skal have:
                              Hente dygtige spillere udefra – vi bliver aldrig et dansk ”Bilbao” med udelukkende fynske spillere. OB skal fortsat hente profiler udefra, der skal supplere fundamentet og styrke holdet markant.
                              Lige pt er Baldvinson måske hylden, vi har råd til at hente fra uden at sælge f.eks. Falk.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Lige pt er Baldvinson måske hylden, vi har råd til at hente fra uden at sælge f.eks. Falk.
                                Det er jo præcis den middelmådighed som afskrækker mig. Og profil tror jeg ikke på han vil kunne blive. Jeg æder meget gerne mine ord i mig igen, hvis det bliver tilfældet - hvis vel og mærke vi lander ham.

                                Comment

                                Working...
                                X