Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er det nok ikke. Vi må om der dukker noget op i et evt skifte"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transferrekord
Det er køb/salg scenarie OB burde kunne følge med på, også i top6 (handelssiden).
Håber at der med de meget få indkøb i sommers og vinter er lagt til side til at kunne hente et par profiler til at understøtte egne talenter."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men en videresalgsklausul er vel bare en procentdel af et fremtidigt salg uagtet hvad spilleren ellers har kostet. Den oprindelige pris skal vel ikke trækkes fra?
Comment
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
I mange tilfælde trækkes den oprindelige købspris fra så klubben kun betaler 10-15-20% ud fra netto beløbet"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Det er måske ikke alle tilfælde. Men jo
Som jeg hørte det blev Mintehs 75 mill trukket fra inden vi fik de 15% af handlen mellem Newcastle og Brighton
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Det er det normale med de fleste videresalgsklausuler. Det er undtagelsen, hvis det er procent af det fulde beløb. Det sidste er mest v unge spillere/lav pris, hvor man kan sige, at man gambler på videresalg. Det kunne f.eks. være tilfælde m Hjalte Bo. Så er spørgsmålet så, om klausul udgår eller formindskes v forlængelse m den nye klub, der er mange men’er i de der klausuler.
Comment
-
Jeg håber vi har i det mindste indledt forhandlingerne om kontraktforlængelserne med Paulsen og Mickelson. Fenger tror jeg ikke på at han er selv interessert i en ny kontrakt. Ivancevic er måske lidt sværere at vurdere, men han er en fighter af kaliber og han har den rette indstilling. Der er en ny artikel om Paulsen på fyens, kan desværre ikke læse den, nogen som kan gengive indholdet? Jeg synes han er en fremragende fighter med stor hovedstødsstyrke som er ovenikøbet en leder på og udenfor banen. Forlæng med ham, OB og giv ham en fremtidsperspektiv i klubbens setup efter hans aktive karriere.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJeg håber vi har i det mindste indledt forhandlingerne om kontraktforlængelserne med Paulsen og Mickelson. Fenger tror jeg ikke på at han er selv interessert i en ny kontrakt. Ivancevic er måske lidt sværere at vurdere, men han er en fighter af kaliber og han har den rette indstilling. Der er en ny artikel om Paulsen på fyens, kan desværre ikke læse den, nogen som kan gengive indholdet? Jeg synes han er en fremragende fighter med stor hovedstødsstyrke som er ovenikøbet en leder på og udenfor banen. Forlæng med ham, OB og giv ham en fremtidsperspektiv i klubbens setup efter hans aktive karriere.
Jeg tror, ikke vi forlænger med Michelsen. Han har en dyr løn, og mon ikke han gerne vil prøve noget nyt. Der har der jo været lidt ude omkring.
Jeg tror kun det er Bjørn vi forlænger med, ud af dem med kontraktudløb.
Comment
-
Og måske Breum som de fik for 2 mill kroner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Det er det normale med de fleste videresalgsklausuler. Det er undtagelsen, hvis det er procent af det fulde beløb. Det sidste er mest v unge spillere/lav pris, hvor man kan sige, at man gambler på videresalg. Det kunne f.eks. være tilfælde m Hjalte Bo. Så er spørgsmålet så, om klausul udgår eller formindskes v forlængelse m den nye klub, der er mange men’er i de der klausuler."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment