Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han er jo ven af huset, og jeg ser gerne, at han træner med for at holde formen ved lige. Vi skal behandle vores ‘egne’ godt, men jeg tænker løbet er kørt for ham på det her niveau.

Jeg så langt hellere, at vi forlængede ét år med BP - fantastisk type, god mand i truppen, fin backup - også i Superligaen.
    Et halvt til et helt års kontrakt, så man garderer sig mod for mange dumme lægge og ankler, der driller.

Derudover er vi enige, Kasper Larsen er ikke på niveau til OB i Superligaen, men han kan sagtens spille med i toppen af NBL.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Et halvt til et helt års kontrakt, så man garderer sig mod for mange dumme lægge og ankler, der driller.

Derudover er vi enige, Kasper Larsen er ikke på niveau til OB i Superligaen, men han kan sagtens spille med i toppen af NBL.
      Nu har jeg ikke set Ungarsk fodbold og dermed Kasper Larsen. Synes ikke han har spillet meget dernede og måske en grund til det.

Har du set ham spillet siden han kan spille med i NBL eller er det blot et gæt ?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Nu har jeg ikke set Ungarsk fodbold og dermed Kasper Larsen. Synes ikke han har spillet meget dernede og måske en grund til det.

Har du set ham spillet siden han kan spille med i NBL eller er det blot et gæt ?
        Jeg synes absolut ikke vi skal signe Kasper Larsen - tidligere spillere "over the hill" skal vi ikke fylde vores trup med - træningsspillere kan vi for kortere perioder godt hjælpe med - under forudsætning af, at de ikke "optager pladser" som vil gavne vores transitionsspillere som vi skal prioritere i den nye strategi.
        BP kan man overveje at forlænge - men ikke nu - han bør spille foråret og vise at niveau og fysik er holdbart - så kan man sidst på foråret når oprykningen er sikret vurdere om det er attraktivt - skulle BP rejse videre ( få et andet bud) kan vi leve med det. BPO vil i mine øjne få en rolle som trupspiller og god for omklædningsrummet i superligaen ( og det er også værdifuldt) men ikke nok til at forlænge allerede nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg synes absolut ikke vi skal signe Kasper Larsen - tidligere spillere "over the hill" skal vi ikke fylde vores trup med - træningsspillere kan vi for kortere perioder godt hjælpe med - under forudsætning af, at de ikke "optager pladser" som vil gavne vores transitionsspillere som vi skal prioritere i den nye strategi.
          BP kan man overveje at forlænge - men ikke nu - han bør spille foråret og vise at niveau og fysik er holdbart - så kan man sidst på foråret når oprykningen er sikret vurdere om det er attraktivt - skulle BP rejse videre ( få et andet bud) kan vi leve med det. BPO vil i mine øjne få en rolle som trupspiller og god for omklædningsrummet i superligaen ( og det er også værdifuldt) men ikke nok til at forlænge allerede nu.
          Enig, der skal ikke signes spillere udefra medmindre de er klare forstærkninger,eller kommer med noget der mangler i OB, boblere skal komme indefra og have en overligger der hedder Superliga, gerne højere.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aabent-benbrud

Peter Sørensen elsker at sparke til dem der ligger ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aabent-benbrud

Peter Sørensen elsker at sparke til dem der ligger ned.
              Useriøst at de sidder og siger, at der var potentiale for OB til et salg på 100 mio kr........., men det siger vel også lidt om niveauet på disse eksperter.
              Slotsager har i hvert fald aldrig hverken været eller spillet på et niveau der skulle retfærdiggøre deres udsagn, han er centerforsvarer, og hans prime
              kommer først om 6-7 år........, og uanset hvad der var sket, så handler det kun om et år fra eller til. At han blev smidt frem foran mikrofonerne som helt
              ung viser bare den daværende ledelses inkompetence, og det har godt nok ikke gavnet den unge mand, tværtimod. Jeg mener, det er fint han er væk,
              det burde være sket i sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Useriøst at de sidder og siger, at der var potentiale for OB til et salg på 100 mio kr........., men det siger vel også lidt om niveauet på disse eksperter.
                Slotsager har i hvert fald aldrig hverken været eller spillet på et niveau der skulle retfærdiggøre deres udsagn, han er centerforsvarer, og hans prime
                kommer først om 6-7 år........, og uanset hvad der var sket, så handler det kun om et år fra eller til. At han blev smidt frem foran mikrofonerne som helt
                ung viser bare den daværende ledelses inkompetence, og det har godt nok ikke gavnet den unge mand, tværtimod. Jeg mener, det er fint han er væk,
                det burde være sket i sommer.
                ja det er nok liiige i overkanten. Men pointen holder da - det er et plaster på et ihvertfald stort sår. Det kunne og burde være blevet til mere. Både spilletid og tid i OB for slotsager - og et større salg.

Men sådan skulle det så ikke gå - og enig i at han skulle have været væk allerede i sommers. Det trak for langt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja det er nok liiige i overkanten. Men pointen holder da - det er et plaster på et ihvertfald stort sår. Det kunne og burde være blevet til mere. Både spilletid og tid i OB for slotsager - og et større salg.

Men sådan skulle det så ikke gå - og enig i at han skulle have været væk allerede i sommers. Det trak for langt ud.
                  Der skal to til tango - havde Slotsager villet OB, så havde han også forlænget for længst.

Det handler grundlæggende om, at en ung mand hellere ville noget andet end Odense, og nu er det endt med et salg et år for sent.

Comment

Der skal to til tango - havde Slotsager villet OB, så havde han også forlænget for længst.

Det handler grundlæggende om, at en ung mand hellere ville noget andet end Odense, og nu er det endt med et salg et år for sent.
                    ……og om en klub der i årevis havde fumlet rundt i rimeligt meget af hvad den foretog sig….måske også svært at se sig selv som en del ad det, uagtet løftet om forbedringer

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                    2025 stadig med armene over kors

Comment

Jungletrommerne i Ådalen dengang under BW gik på at buddene startede ved 10 mill euro

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jungletrommerne i Ådalen dengang under BW gik på at buddene startede ved 10 mill euro
                        det hjælper ikke på humøret ;)

uanset - dårlig sag, der heldigvis er slut med et lille plaster på såret. Håber det går godt for Slotsager - og OB må bare videre - og forhåbenlig blive bedre til at time deres kontrakt snakke, blive bedre til at planlægge forløb for de unge spillere så de kan se ideen i at blive i OB.

Comment

det hjælper ikke på humøret ;)

uanset - dårlig sag, der heldigvis er slut med et lille plaster på såret. Håber det går godt for Slotsager - og OB må bare videre - og forhåbenlig blive bedre til at time deres kontrakt snakke, blive bedre til at planlægge forløb for de unge spillere så de kan se ideen i at blive i OB.
                          Altså ikke at buddene var der! Uden jeg ved noget

Men at hvis nogen var interesseret kunne de starte med at byde der omkring.
                          Men det var lige omkring kæmpe salget af Minteh hvor storhedsvanviddet ingen grænser ville tage

Comment

Præcis. Man skulle næsten tro at BIF har set hvad der skete i Ådalen. De følte sig nødsaget til at sælge 1,5 år før tid fordi det stod klart at der ikke kunne forlænges og at man så bare ville lade kontrakten løbe ud. Mange af de unge trives jo i deres klubber så for dem er det win/win når en agent har plantet en drøm i hovedet på dem

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Altså ikke at buddene var der! Uden jeg ved noget

Men at hvis nogen var interesseret kunne de starte med at byde der omkring.
                              Men det var lige omkring kæmpe salget af Minteh hvor storhedsvanviddet ingen grænser ville tage
                              Kan ikke forestille mig at BW havde fået lov til at sige nej til et bud på eur. 10 mio.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan ikke forestille mig at BW havde fået lov til at sige nej til et bud på eur. 10 mio.
                                Nej da. Det er da helt sikkert heller ikke blevet budt på noget tidspunkt. Ikke i nærheden tænker jeg

Comment

Working...
                                X