Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har du link evt?
Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.
Comment
-
Har du link evt?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
En hurtig søgning giver denne på Instagram: https://www.instagram.com/tribun360/p/DFirsZrs9cr/
Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.
- Likes 1
Comment
-
Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet
Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.
Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.
- Likes 1
Comment
-
Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
skulle lige til at skrive det samme.
Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.
Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.
Bliver et par spændende dag hvor der ret beset godt kan ske 3-4 handler ind/ud de næste 36 timer
Comment
-
Jo. Og Leganes i La Liga"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJa, vi går efter at være 23 eller 24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24 og jeg vil rigtig gerne se mindst en tilgang, så nogen skal rejse. Det må gerne være Slots.
Comment
Comment