Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Håber jeg godt nok ikke. Han var et flop i FCM, men OB var jo interesseret i ham inden hans FCM-exit *slår korsets tegn*
    https://bold.dk/snak/nyheder/fossum-...ead_id=593343#
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/n...-til-rosenborg

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Trabzonspor/Slotsager er eksploderet på nettet det sidste halve døgns tid.

Håber alle de interesserede kan presse hinanden lidt op i pris ved en evt. handel nu.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Trabzonspor/Slotsager er eksploderet på nettet det sidste halve døgns tid.

Håber alle de interesserede kan presse hinanden lidt op i pris ved en evt. handel nu.
        Har du link evt?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har du link evt?
          En hurtig søgning giver denne på Instagram: https://www.instagram.com/tribun360/p/DFirsZrs9cr/

Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.

Comment

Har du link evt?
            https://karadenizgazete.com.tr/spor/...otsager/560966
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

En hurtig søgning giver denne på Instagram: https://www.instagram.com/tribun360/p/DFirsZrs9cr/

Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.
              Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet

Comment

Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet
                skulle lige til at skrive det samme.

Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.

Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.

Comment

Var han ikke lige rygtet til Celtic? Store klubber ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

skulle lige til at skrive det samme.

Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.

Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.
                    God rådgivning kan være svært for OB og agent hvis de står med en meget større transfer og løn pose. Men han kan heldigvis selv sige nej

Bliver et par spændende dag hvor der ret beset godt kan ske 3-4 handler ind/ud de næste 36 timer

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Var han ikke lige rygtet til Celtic? Store klubber ..
                      Jo. Og Leganes i La Liga

Comment

Jo. Og Leganes i La Liga
                        Lød lidt anderledes for et år siden ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Lød lidt anderledes for et år siden ..
                          Den her transfergalskab bliver bare værre og værre dag for dag. Få ham nu væk

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den her transfergalskab bliver bare værre og værre dag for dag. Få ham nu væk
                            Enig, ud af vagten. Asap.

Comment

Ja, vi går efter at være 23 eller 24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24 og jeg vil rigtig gerne se mindst en tilgang, så nogen skal rejse. Det må gerne være Slots.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Ja, vi går efter at være 23 eller 24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24 og jeg vil rigtig gerne se mindst en tilgang, så nogen skal rejse. Det må gerne være Slots.
                                Godt nok stille omkring Fenger som forleden fik “fri” til at afsøge andre muligheder

Comment

Working...
                                X