Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det gør der nok ja. Men ikke internt. Man kender risikoen. Men det er da klart at i blandt fans og sponsorer vil der blive noget

Men det sker ikke. Og lad os nu se om man ikke henter en enkelt mere ind. Kunne godt ske
    Men Troels mistet alt troværdighed hvis vi går ud af vinduett med en svækket trup når han har udtalt at vi skal have en stærkere trup.

Comment

Der er 14 kampe og vi har 14p forspring og en langt bedre målscore. Den er 100% hjemme. Alle tager jo point fra hinanden i denne liga. Det har altid været sådan.
      Vi skal jo brænde helt sammen samtidig med at de næsten henter maximum. Det sker ikke
      Forhåbentligt ikke men 14 kampe er stadig 42 point og går det først galt er jeg bange for at det går rigtig galt..

42 point er tilfældigvis også lige 3 point i 14 kampe
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Og jeg forstår bekymringen. Jeg har den da også lidt selv. Mest fordi Bonde er ude.
        Men syntes da at vi har nogle stivere i truppen. Husk nu det stadig er 1. Div hvor nogle i andre klubber har deltids job ved siden af.
        Mange af vores unge spillere er rigeligt gode til dette niveau
        Men alligevel ikke bedre end hvis Luca er skadet så mangler der løsninger oppe foran ..
        Bliver Ejdum skadet mangler der en motor …
        Jeg syntes at det er utrolig skrøbeligt ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det er en modig udmelding ... Uffe Ellemann-Jensen....

Men jeg synes også at der skal satses på ungdommen og så må man kunne have lidt is i maven og ikke gå i panik
          Tja. Jo også nemt for mig. Jeg kan max blive til grin her inde.

Syntes stadig vi har ligaens bedste målmand, backs og angriber. Et center forsvar og midtbane i Top 3-4 stykker

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men alligevel ikke bedre end hvis Luca er skadet så mangler der løsninger oppe foran ..
            Sådan er det vel for de fleste klubber i 1. Div

Ejdum,Luca,Myhra mfl er da meget svære at erstatte. Uden tvivl

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Men Troels mistet alt troværdighed hvis vi går ud af vinduett med en svækket trup når han har udtalt at vi skal have en stærkere trup.
              Jeg føler jeg har læst alle udtalelser fra TB om transfervinduer siden han blev ansat (de fleste af dem flere gange). Har ikke set ham sige, at vi vil have en forstærket trup ift. spillermateriale i foråret end efteråret (eller på nogen måde love det). Hvor har du det fra?

Er det denne? https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...l-at-investere

Hvor han reelt bare siger, at vi vil blive færre og vi samtidig holder øje med markedet ift. potentielle forstærkninger.

EDIT: Det kan selvfølgelig være i en Fyens artikel bag betalingsmur. Men altså. Med mindre han har brugt ultimative ord som "Jeg kan garantere, at vi ikke kommer svækket ind til forårssæsonen" eller lignende kan jeg ikke se, at han mister troværdighed.
              Last edited by Agbre; 31-01-2025, 14:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det har jeg meget svært ved at se ske. At vi kommer ud med en forstærket trup. Men der kommer nok en smøre med noget sædvanligt mundfløde fra Bech`en

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Enig i, at meget kan gå galt. Men du plejer jo selv at være god til at søge på transfermarkt efter ledige spillere Jeg tænker, at hvis vi virkelig løber ind i store problemer, at man har mulighed for at kigge der efter transferfrie spillere (evt. fra lidt højere niveau), der godt kan overtales til at komme og hjælpe til på en kort kontrakt imod en god sjat penge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig i, at meget kan gå galt. Men du plejer jo selv at være god til at søge på transfermarkt efter ledige spillere Jeg tænker, at hvis vi virkelig løber ind i store problemer, at man har mulighed for at kigge der efter transferfrie spillere (evt. fra lidt højere niveau), der godt kan overtales til at komme og hjælpe til på en kort kontrakt imod en god sjat penge.
                    Det kan man jo så håbe men puha det kan blive tyndt ..

Comment

Det har jeg meget svært ved at se ske. At vi kommer ud med en forstærket trup. Men der kommer nok en smøre med noget sædvanligt mundfløde fra Bech`en
                      Vi har jo tidligere haft en sportschef der meldte ud at med afgangene af profilerne så fik reserverne mulighed for at shine … det gjorde de så ikke …

Comment

Ja det har jeg faktisk. Jeg er kommet til den konklusion at vi er nød til at lave dette opgør med fortiden hvor det bare har vist at OB ikke evner at købe sig til succes.
                        Man har ikke turde at satse nok på unge i jagten på den ligegyldige 6-7 plads hvert år. Kortsigtet, kortsigtet, kortsigtet. Uanset hvem der sad for enden af bordet der bestemt.
                        Gør som du plejer og få ca samme resultat

Nu går man ALL IN på akademiet som er vores eneste succeshistorie siden sølvårene. Så må det briste eller bære. Og vil med garanti se flere unge blomstre og give os noget der kan bruges i superligaen om 1-2 år.

Dette er præcis hvad OB har brug for helt ind til knoglerne. Og det er alle enige i den sportslige ledelse om at det skal nok lykkedes

Tro tro tro på sagen..
                        Nu er der jo også en gylden middelvej. Det er ikke enten eller.
                        Der er ingen stiver iø korsettet efterhånden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu er der jo også en gylden middelvej. Det er ikke enten eller.
                          Der er ingen stiver iø korsettet efterhånden.
                          Helt sikker der er en balance.

Men syntes nu der er nogle stivere. Men Bondes korsbånds skade har gjort det mere skrøbeligt og grunden til at man nok burde hente en 8`er ind
                          Gerne leje med realistisk option

Comment

Helt sikker der er en balance.

Men syntes nu der er nogle stivere. Men Bondes korsbånds skade har gjort det mere skrøbeligt og grunden til at man nok burde hente en 8`er ind
                            Gerne leje med realistisk option
                            Bjørn P., Trybull og Myhra vil jeg også kalde stivere, men Bjørn skal nok hurtigt få skader på kunststof og fedtede baner og Trybull har forladt to træningskampe skadet. Selv Myhra har ikke været med i alle træningskampe og uvisse årsager.

Jeg beundre din tiltro til projektet og din overbevisning om en sikker oprykning. Jeg deler den ikke helt, men håber da helt sikkert på at dine fornemmelser holder mere stik end mine Jeg synes lige nu at der gambles gevaldigt med oprykningen og ryger Slots, Fenger og Deedson også uden at blive erstattet af klare startere, så kan vores forspring hurtigt blive formøblet, er jeg bange for.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Bjørn P., Trybull og Myhra vil jeg også kalde stivere, men Bjørn skal nok hurtigt få skader på kunststof og fedtede baner og Trybull har forladt to træningskampe skadet. Selv Myhra har ikke været med i alle træningskampe og uvisse årsager.

Jeg beundre din tiltro til projektet og din overbevisning om en sikker oprykning. Jeg deler den ikke helt, men håber da helt sikkert på at dine fornemmelser holder mere stik end mine Jeg synes lige nu at der gambles gevaldigt med oprykningen og ryger Slots, Fenger og Deedson også uden at blive erstattet af klare startere, så kan vores forspring hurtigt blive formøblet, er jeg bange for.
                              Jeg er da sikker på at vejen bliver mere bumpet her i foråret end vi så før vinterferien. Vi kommer ikke til at blive så suveræne. Men vi har stadig tæt på det bedste hold i ligaen pt(vi ved jo ikke hvad der sker med Fenger og DD endnu). Det er muligt at Horsens har handlet meget. Men det gør dem ikke til CL kandidater.

Jeg er selvfølgelig ikke blind for at hvis vi mister Bonde,Manneh,Fenger,Slots og DD ift sidste halvår vil det have en betydning. Det opvejer Adam Sørensen ikke
                              Men det bliver en test af de unge og vi skal nok klare det. Og så tror jeg nu stadig på at man henter en til midtbanen inden mandag

Comment

Jeg er da sikker på at vejen bliver mere bumpet her i foråret end vi så før vinterferien. Vi kommer ikke til at blive så suveræne. Men vi har stadig tæt på det bedste hold i ligaen pt(vi ved jo ikke hvad der sker med Fenger og DD endnu). Det er muligt at Horsens har handlet meget. Men det gør dem ikke til CL kandidater.

Jeg er selvfølgelig ikke blind for at hvis vi mister Bonde,Manneh,Fenger,Slots og DD ift sidste halvår vil det have en betydning. Det opvejer Adam Sørensen ikke
                                Men det bliver en test af de unge og vi skal nok klare det. Og så tror jeg nu stadig på at man henter en til midtbanen inden mandag
                                Mange lektier til næste sommeren før næste sæson med mindre du forventer at de unge kan holde OB i SL ..

Comment

Working...
                                X