Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Helt vildt hvis OB ikke har tilbudt ham en kontrakt siden TB ansatte sig selv.
    Der foregår noget i kulissen som ikke tåler dagens lys. Det er virkelig underligt.
    Ansatte sig selv?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét tænker jeg også. Men det burde TB vel så have indset i tide. Enten ved at holde et møde med Slotsager og eller agent. Eller hvis de ikke vil møde op til en snak - så måske lægge to og to sammen.
      Jooo, men det var måske også det han gjorde, hvis det er korrekt han stoppede kontrakttilbuddet. Det var måske allerede tydeligt der ikke ville komme noget ud af det.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

BW gav Slotsager et tilbud som åbenbart ikke var godt nok men der kom ikke et modspil og da TB kom til trak han BW’s tilbud tilbage og fik ikke lov at give et nyt tilbud og åbenbart er de ikke interesserede i et møde jfr. TB ..
        Slotsager var meget positiv på OB indtil han blev 18 og pludselig ikke udtalte sig længere ..
        Ja snakken om forlængelse blev erstattet med snak om at blive kontrakten ud. Der skete et eller andet der sidst på vinteren/start forår sidste år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja snakken om forlængelse blev erstattet med snak om at blive kontrakten ud. Der skete et eller andet der sidst på vinteren/start forår sidste år.
          Der skete noget i juli da kontrakten blev trukket tilbage og dialogen stoppede. Fronterne blev trukket op. Der var et sommerskifte der blev afvist.

Comment

Jooo, men det var måske også det han gjorde, hvis det er korrekt han stoppede kontrakttilbuddet. Det var måske allerede tydeligt der ikke ville komme noget ud af det.
            men jo reelt ligegyldigt at tage budet af bordet hvis man ved der ikke kommer noget ud af det.

Jeg tænker mere på man burde have sat alt ind på at få solgt Slotsager, da man finder ud af det ikke bliver til noget.

Comment

syntes jeg kan huske det er blevet nævnt at det ikke var økonomien - så mon ikke det mere har været en manglende overordnet plan (sikkert for Slotsagers udvikling - og fremtidige salg)
              Hvor meget af det her er "måske" og hvor meget et fact?

Ikke fordi det lyder langt ude, hvis det var tilfældet, men den tror jeg er gået manges næse forbi, hvis det er kommet frem.

Comment

men jo reelt ligegyldigt at tage budet af bordet hvis man ved der ikke kommer noget ud af det.

Jeg tænker mere på man burde have sat alt ind på at få solgt Slotsager, da man finder ud af det ikke bliver til noget.
                Det kan nu ikke være helt ligegyldigt, om man har kontrakttilbud ude og svæve eller ej.

Det kan du sagtens have ret i. Ville have været godt hvis han var solgt i sommer.

Comment

Hvor meget af det her er "måske" og hvor meget et fact?

Ikke fordi det lyder langt ude, hvis det var tilfældet, men den tror jeg er gået manges næse forbi, hvis det er kommet frem.
                  for mit vedkommende er alt "måske" og spekulationer - har ingen insider viden.

Syntes jeg kan huske det nævnt at det ikke var pengene der var problemet. Mener det er Davidsen der får det sagt lidt som en sidebemærkning i en SFÅ podcast - men husker jeg rigtigt? Og hvor meget ved Martin Davidsen??

Det kan da også være pengene - men for mig at se ændre det ikke på at man i OB så burde have fanget at det var ved at være slut - og så sat alt ind på et salg.

Comment

OB har igen igen fucked up mht. at forlænge i ordentlig tid. OB kan sagtens have sat alt ind på et salg, men hvis Slotsager og især hans agentfirma afviser alle bud der kommer, så kan OB jo intet gøre. Problemet er at i sidste ende så er det igen OB der kommer til at se mest dumme ud i situationen, når Slotsager smutter gratis enten til udlandet eller en anden dansk klub der er villige til at betale det Slotsager er værd. OB’s ledelse har igen sovet i timen og jeg tror ikke på Bjørn Weststrøm bærer hele skylden.

Comment

for mit vedkommende er alt "måske" og spekulationer - har ingen insider viden.

Syntes jeg kan huske det nævnt at det ikke var pengene der var problemet. Mener det er Davidsen der får det sagt lidt som en sidebemærkning i en SFÅ podcast - men husker jeg rigtigt? Og hvor meget ved Martin Davidsen??

Det kan da også være pengene - men for mig at se ændre det ikke på at man i OB så burde have fanget at det var ved at være slut - og så sat alt ind på et salg.
                      Jeg har været stor fan af SFÅ og dermed indirekte af Martin Davidsen - Men efter at Troels Bech er kommet tilbage i OB igen, hvilket jeg fortsat synes er en god beslutning, er SFÅ og Martin Davidsen desværre blevet en alt for passiv mikrofonholder uden kritiske spørgsmål til klubben - det er kun enkelte af panelisterne som reelt er kritiske - senest Kim Engstrøm. Det forekommer at den journalistiske distance til især TB er totalt fraværende.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

OB har igen igen fucked up mht. at forlænge i ordentlig tid. OB kan sagtens have sat alt ind på et salg, men hvis Slotsager og især hans agentfirma afviser alle bud der kommer, så kan OB jo intet gøre. Problemet er at i sidste ende så er det igen OB der kommer til at se mest dumme ud i situationen, når Slotsager smutter gratis enten til udlandet eller en anden dansk klub der er villige til at betale det Slotsager er værd. OB’s ledelse har igen sovet i timen og jeg tror ikke på Bjørn Weststrøm bærer hele skylden.
                        Delvist enig - BW kan i hvert fald ikke være skyldig i at Slotsager ikke blev solgt i sommers og at han har varmet bænken i hele efteråret. At der ikke er forlænget i tide med TB skete jo på hans vagt - så der er han som min. medansvarlig. Jeg kan dog ikke sige mig fri for at have mistet troen på TS loyalitet - hvis han reelt ville forlænge var det jo sket - agenten er spillerens mand - men det er dog spilleren som bestemmer og der forekommer at sidde et godt hoved på TS. Så jeg tror der er mange om "skylden" i den her sag - som nok aldrig bliver forklaret i detaljer.

Comment

Hopper lige tilbage til Manneh-case.

Håber vi sælger, for jeg kan slet ikke forestille mig andet end, at så henter vi en.

Havde vi beholdt ham og de andre (på midten), så kunne man måske være fristet til at vente til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Hopper lige tilbage til Manneh-case.

Håber vi sælger, for jeg kan slet ikke forestille mig andet end, at så henter vi en.

Havde vi beholdt ham og de andre (på midten), så kunne man måske være fristet til at vente til sommer.
                            Den er svær. Kommer jo helt an på hvad der evt kommer ind som erstatning. Og om der kommer noget ind..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den er svær. Kommer jo helt an på hvad der evt kommer ind som erstatning. Og om der kommer noget ind..
                              Korrekt....Der skal en ind og han skal være "Adam Sørensen hylde", hvis vi sælger Manneh.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg har været stor fan af SFÅ og dermed indirekte af Martin Davidsen - Men efter at Troels Bech er kommet tilbage i OB igen, hvilket jeg fortsat synes er en god beslutning, er SFÅ og Martin Davidsen desværre blevet en alt for passiv mikrofonholder uden kritiske spørgsmål til klubben - det er kun enkelte af panelisterne som reelt er kritiske - senest Kim Engstrøm. Det forekommer at den journalistiske distance til især TB er totalt fraværende.
                                Jeg er ikke uenig, men det er jo det samme her på forum og i medierne. Der er generelt ikke den store fokus på at være kritiske. Det kan jo skyldes der er lidt mere tro på tingene igen eller at forløbet kun lige er gået igennem det første halve år.

Det giver også god mening at vi lige trækker vejret ovenpå det vi har været igennem.

Comment

Working...
                                X