Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
dét tænker jeg også. Men det burde TB vel så have indset i tide. Enten ved at holde et møde med Slotsager og eller agent. Eller hvis de ikke vil møde op til en snak - så måske lægge to og to sammen.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
BW gav Slotsager et tilbud som åbenbart ikke var godt nok men der kom ikke et modspil og da TB kom til trak han BW’s tilbud tilbage og fik ikke lov at give et nyt tilbud og åbenbart er de ikke interesserede i et møde jfr. TB ..
Slotsager var meget positiv på OB indtil han blev 18 og pludselig ikke udtalte sig længere ..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja snakken om forlængelse blev erstattet med snak om at blive kontrakten ud. Der skete et eller andet der sidst på vinteren/start forår sidste år.
Comment
-
Jooo, men det var måske også det han gjorde, hvis det er korrekt han stoppede kontrakttilbuddet. Det var måske allerede tydeligt der ikke ville komme noget ud af det.
Jeg tænker mere på man burde have sat alt ind på at få solgt Slotsager, da man finder ud af det ikke bliver til noget.
Comment
-
syntes jeg kan huske det er blevet nævnt at det ikke var økonomien - så mon ikke det mere har været en manglende overordnet plan (sikkert for Slotsagers udvikling - og fremtidige salg)
Ikke fordi det lyder langt ude, hvis det var tilfældet, men den tror jeg er gået manges næse forbi, hvis det er kommet frem.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
men jo reelt ligegyldigt at tage budet af bordet hvis man ved der ikke kommer noget ud af det.
Jeg tænker mere på man burde have sat alt ind på at få solgt Slotsager, da man finder ud af det ikke bliver til noget.
Det kan du sagtens have ret i. Ville have været godt hvis han var solgt i sommer.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvor meget af det her er "måske" og hvor meget et fact?
Ikke fordi det lyder langt ude, hvis det var tilfældet, men den tror jeg er gået manges næse forbi, hvis det er kommet frem.
Syntes jeg kan huske det nævnt at det ikke var pengene der var problemet. Mener det er Davidsen der får det sagt lidt som en sidebemærkning i en SFÅ podcast - men husker jeg rigtigt? Og hvor meget ved Martin Davidsen??
Det kan da også være pengene - men for mig at se ændre det ikke på at man i OB så burde have fanget at det var ved at være slut - og så sat alt ind på et salg.
Comment
-
men jo reelt ligegyldigt at tage budet af bordet hvis man ved der ikke kommer noget ud af det.
- Likes 2
Comment
-
for mit vedkommende er alt "måske" og spekulationer - har ingen insider viden.
Syntes jeg kan huske det nævnt at det ikke var pengene der var problemet. Mener det er Davidsen der får det sagt lidt som en sidebemærkning i en SFÅ podcast - men husker jeg rigtigt? Og hvor meget ved Martin Davidsen??
Det kan da også være pengene - men for mig at se ændre det ikke på at man i OB så burde have fanget at det var ved at være slut - og så sat alt ind på et salg.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
OB har igen igen fucked up mht. at forlænge i ordentlig tid. OB kan sagtens have sat alt ind på et salg, men hvis Slotsager og især hans agentfirma afviser alle bud der kommer, så kan OB jo intet gøre. Problemet er at i sidste ende så er det igen OB der kommer til at se mest dumme ud i situationen, når Slotsager smutter gratis enten til udlandet eller en anden dansk klub der er villige til at betale det Slotsager er værd. OB’s ledelse har igen sovet i timen og jeg tror ikke på Bjørn Weststrøm bærer hele skylden.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHopper lige tilbage til Manneh-case.
Håber vi sælger, for jeg kan slet ikke forestille mig andet end, at så henter vi en.
Havde vi beholdt ham og de andre (på midten), så kunne man måske være fristet til at vente til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg har været stor fan af SFÅ og dermed indirekte af Martin Davidsen - Men efter at Troels Bech er kommet tilbage i OB igen, hvilket jeg fortsat synes er en god beslutning, er SFÅ og Martin Davidsen desværre blevet en alt for passiv mikrofonholder uden kritiske spørgsmål til klubben - det er kun enkelte af panelisterne som reelt er kritiske - senest Kim Engstrøm. Det forekommer at den journalistiske distance til især TB er totalt fraværende.
Det giver også god mening at vi lige trækker vejret ovenpå det vi har været igennem.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment