Hvis han sælges nu, så SKAL der hentes en eller 2 midtbanespillere.
Hold nu op, nogle hektiske dage det bliver.
Mon ikke vi kan hente Jens Jakob Thomassen hjem igen, han har ikke spillet meget på det seneste i hans klub, og det ville være en fornuftig forstærkning.
Det begynder ihverfald at blive noget tyndt. Men jeg frygter det ikke. Mm de kan finde det helt rigtige skal de bare vente
Trybull,Ejdum,Martin,Grubbe og Sandberg er gode nok til 1.Div selvom det nok ikke bliver kønt hele tiden
Håber dog mest på en løsning hvor vi finder en profil inden vinduet lukker
selvf skal man ikke hente "den forkerte"
MEN vi er ved at være et sted hvor der SKAL noget ind. Det burde man faktisk allerede være med Bonde ude - men lader man Manneh gå, hvilket bestemt kan give mening, så skal man have en erstatning linet op.
Vi spiller med fire inde centralt - og vi har reelt 2 startere. Grubbe er en fin og solid sub, men på den her måde vil han skulle være fast mand, det er jeg ikke tryg ved. Og tænker slet ikke vi skal ud i en situation hvor vi skal starte med både Martin og Sandberg - det bliver meget uerfarent.
Uden en erstatning for Bonde var mine bekymringer reelt mest på den lange bane, som i hvad skal der ske til næste sæson.
Lader man Manneh gå nu uden at bringe en erstatning ind så bliver de bekymringer pludseligt meget mere "her og nu", jeg vil gå så langt som at sige man gambler seriøst med oprykningen hvis ikke man finder en erstatning.
Du tænker simpelthen at vi laver 3,75 mill på Manneh med 6 måneder tilbage af kontrakten, til Hibernian? Prøv 500.000 DKK
Jeg tænker 100.000-200.000 euro i det lag. Måske han er en af dem med sign off bonus også så den samlede besparelse incl løn kan løbe op i 2mill+ hvis han sælges nu
MEN vi er ved at være et sted hvor der SKAL noget ind. Det burde man faktisk allerede være med Bonde ude - men lader man Manneh gå, hvilket bestemt kan give mening, så skal man have en erstatning linet op.
Vi spiller med fire inde centralt - og vi har reelt 2 startere. Grubbe er en fin og solid sub, men på den her måde vil han skulle være fast mand, det er jeg ikke tryg ved. Og tænker slet ikke vi skal ud i en situation hvor vi skal starte med både Martin og Sandberg - det bliver meget uerfarent.
Uden en erstatning for Bonde var mine bekymringer reelt mest på den lange bane, som i hvad skal der ske til næste sæson.
Lader man Manneh gå nu uden at bringe en erstatning ind så bliver de bekymringer pludseligt meget mere "her og nu", jeg vil gå så langt som at sige man gambler seriøst med oprykningen hvis ikke mand finder en erstatning.
Kan også sagtens være at det ender med noget leje plus option der er bundet op på en oprykning
At han blev sendt på bænken gjorde det ikke nemmere at forlænge.
Om det stadig kunne lykkedes med fuld spilletid skal jeg ikke kunne sige, men det var nok ikke blevet sværere.
Kan selvfølgelig også være Slotsager bare har sagt noget udadtil for at please fans. Måske har planen hele tiden været at lade kontrakten løbe ud for at score sig en større sign on.
Vi ved det jo ikke, men det må bare ikke ske så ofte mere fremadrettet.
Nej det har da nok ikke gavnet ret meget. Det er måske også et udtryk for at OB måtte opgive.
Jeg er overbevist om planen har været ikke at forlænge, men han har så samtidig tænkt sig at leve op til sin kontrakt med OB.
Men gjorde han ikke næsten det engang? Han har da udtalt sig positivt om OB og gjorde det jo generelt godt når han udtalte sig...
Ville godt nok gerne vide hvad der reelt er sket der. Vi får det næppe aldrig at vide.
Jo det gjorde han vel. Men de dage er overstået åbenbart
Vi må have de næste store salg igang når den rigtige tid kommer så der ikke opstår det samme igen. Der skal laves gentlemens aftaler hvor OB overholder alle sine.
Så vil vi begynde at se en lind strøm af store salg af Luca,Martin,Ejdum osv så vi kan skabe noget økonomi
Men jeg er meget enig med Troels i at det kunne være lækkert hvis de først havde haft nogle gode år i OB alle sammen og ikke sælges det sekund de begynder at præstere
100% enig, fladpandet kommentar fra Engstrøm. Slotsager og hans bagland har med hele deres ageren vist at en forlængelse ikke var prioriteten, og uanset hvor meget jeg holder af drengen ville det have været verdens største selvmål at spille ham som første valg i en hel genopbygninssæson for at han så til sommer ville smutte gratis til højestbydende.
Tænker afgjort at OB har stor andel i at det er gået som det er, men jeg synes godt nok også at det er en dum beslutning af Slotsager lejren, i forhold til hans udvikling. At der ikke var to voksne der kunne sætte sig sammen i sommers og blive enige om en 1-2 årig forlængelse så Slotsager kunne have fortsat den gode udvikling, hjulpet OB til oprykning og landet et tilfredsstillende salg til sommer en løsning som alle parter ville kunne profitere af. Pånær agenten måske
generelt ikke meget for de korte aftale - men en leje med option ville være ok.
Men bare leje i sig selv vil jeg mene kan blive nødvendigt hvis Manneh smutter
Det er jeg heller ikke. Men det kunne måske være nemmere at lokke en profil til hvis han er sikker på ikke at skulle være tvungen til at spille 1. Div næste år. Spilleren kan selvfølgelig vælge at blive hvis han trives. Men så er det af egen fri vilje og ikke fordi man var bundet op af en kontrakt
Jo det gjorde han vel. Men de dage er overstået åbenbart
Vi må have de næste store salg igang når den rigtige tid kommer så der ikke opstår det samme igen. Der skal laves gentlemens aftaler hvor OB overholder alle sine.
Så vil vi begynde at se en lind strøm af store salg af Luca,Martin,Ejdum osv så vi kan skabe noget økonomi
Men jeg er meget enig med Troels i at det kunne være lækkert hvis de først havde haft nogle gode år i OB alle sammen og ikke sælges det sekund de begynder at præstere
det er svært at være uenig i.
Men fra den sportslige ledelse skal man jo så være i stand til at indse når den ikke længere holder. Slotsager skulle jo bare have været solgt i sommers, har TB reelt troet på han kunne forlænge? På mig virker det som en kæmpe fejl man begik der. Man sad med dårlige kort på hånden og ville åbenbart ikke erkende det.
Men gjorde han ikke næsten det engang? Han har da udtalt sig positivt om OB og gjorde det jo generelt godt når han udtalte sig...
Ville godt nok gerne vide hvad der reelt er sket der. Vi får det næppe aldrig at vide.
Lige præcis. Og Slotsager sagde dertid også at han vil at klubben forrtjener god penge den dag når han skifter. Lyder nu som ret tomme ord.... Gætter på at en ung mands idealer blev spist af en agent...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment