Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg ved godt den gør nas at høre men Slotsager blev en case for OB og på den baggrund hypet helt enormt.

Hvilke specifikke evner er det han besidder, som skulle berettige en høj salgsværdi ... hvad er Slotsager specielt god til?
    Den gør nu ikke spor nas.

Tænker det var præstationerne som 17 årig i superligaen, der gjorde hele Danmark og Europa fik øjnene op for ham.
    Det er trods alt ikke så ofte man ser en 17 årig i midterforsvaret i nogen ligaer.

Det han i mine øjne er god til, er roen på bolden, overblikket og en sikker pasningsfod for en så ung spiller.
    Han går sjældent i panik når forsvaret er under pres.

Men jeg synes det er ærgerligt han ikke har fået mere spilletid i efteråret så han kunne udvikle sig yderligere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den gør nu ikke spor nas.

Tænker det var præstationerne som 17 årig i superligaen, der gjorde hele Danmark og Europa fik øjnene op for ham.
      Det er trods alt ikke så ofte man ser en 17 årig i midterforsvaret i nogen ligaer.

Det han i mine øjne er god til, er roen på bolden, overblikket og en sikker pasningsfod for en så ung spiller.
      Han går sjældent i panik når forsvaret er under pres.

Men jeg synes det er ærgerligt han ikke har fået mere spilletid i efteråret så han kunne udvikle sig yderligere.
      Jeg vil jo netop mene at det der, som 17-årig, var han blev gjort til en case, alene det at han spillede hævede værdien og opmærksomheden, men han kunne jo ikke begå sig som f.eks Okore for FCN for en del år siden, Lukas Andersen for Aab, eller Eriksen i Ajax. ... jeg vil mene at det i højere grad var på baggrund af at der skulle bygges et salgsargument, end at det var niveauet der gav spilletiden.

Jeg er da enig i at han ikke er decideret dårlig teknisk, som mange forsvarere er, men ser ham heller ikke som en ny Andreas Christensen ... om han er specielt rolig og pasningsstærk har jeg ikke sådan specifikt bidt mærke i, men jeg ser i hvert fald en spiller som ikke er specielt hurtig og også ret let bliver overvundet i en fysisk duel.

Helt fra starten har jeg ikke set det vilde her, vil jeg bare sige.

Minteh har ekstreme kompetencer og det var let at se hvorfor han skulle spille, men Slotsager vil jeg mene var et projekt for jer, et salgsprojekt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Slotsager har jo ikke taget beslutningen imens han var 3-4 valg. Det løb var kørt allerede sidste år ved denne tid. BW prøvede allerede tilbage i efteråret 23.
        Han ville ikke forlænge da han var fast superligaspiller eller da vi rykkede ned.

Om han så havde fået 100% spilletid her i efteråret havde det ikke ændret en skid.
        100% enig, fladpandet kommentar fra Engstrøm. Slotsager og hans bagland har med hele deres ageren vist at en forlængelse ikke var prioriteten, og uanset hvor meget jeg holder af drengen ville det have været verdens største selvmål at spille ham som første valg i en hel genopbygninssæson for at han så til sommer ville smutte gratis til højestbydende.
        Tænker afgjort at OB har stor andel i at det er gået som det er, men jeg synes godt nok også at det er en dum beslutning af Slotsager lejren, i forhold til hans udvikling. At der ikke var to voksne der kunne sætte sig sammen i sommers og blive enige om en 1-2 årig forlængelse så Slotsager kunne have fortsat den gode udvikling, hjulpet OB til oprykning og landet et tilfredsstillende salg til sommer en løsning som alle parter ville kunne profitere af. Pånær agenten måske

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/tidlige...lv-skyld-i-det

Av av av. Kønt er det ikke og jeg er 100% enig med Kim Engstrøm.
          Men sket er sket og nu må der nye boller på suppen. Fremadrettet skal der være mere styr på de kontraktudløb.

Stram op OB.
          tænker han har ret så langt at OB, ihvertfald et stykke af vejen, selv er skyld i man er endt her. Men helt uenig i det har noget som helst at gøre med at han ikke har været 1. valg i denne sæson. Den beslutning blev vidst truffet længe før.

Har OB så været for sent ude? Ville de ikke betale nok? Eller var der ikke en klar nok plan? Der var jo angiveligt et udspil i foråret - som TB tog af bordet da han kom til. Men Slotsager havde vel haft tid til at kigge på det - og var ikke interesseret i at skrive under.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

100% enig, fladpandet kommentar fra Engstrøm. Slotsager og hans bagland har med hele deres ageren vist at en forlængelse ikke var prioriteten, og uanset hvor meget jeg holder af drengen ville det have været verdens største selvmål at spille ham som første valg i en hel genopbygninssæson for at han så til sommer ville smutte gratis til højestbydende.
            Tænker afgjort at OB har stor andel i at det er gået som det er, men jeg synes godt nok også at det er en dum beslutning af Slotsager lejren, i forhold til hans udvikling. At der ikke var to voksne der kunne sætte sig sammen i sommers og blive enige om en 1-2 årig forlængelse så Slotsager kunne have fortsat den gode udvikling, hjulpet OB til oprykning og landet et tilfredsstillende salg til sommer en løsning som alle parter ville kunne profitere af. Pånær agenten måske
            Du når så lige at give alle skylden for det ikke lykkedes, og kalder Kim Engstrøm fladpandet fordi han giver OB en stor del af skylden.

Må indrømme dit indlæg giver ingen mening. Du skulle nok have undersøgt hvad han har sagt først, før du kommenterer.

Comment

At han blev sendt på bænken gjorde det ikke nemmere at forlænge.
              Om det stadig kunne lykkedes med fuld spilletid skal jeg ikke kunne sige, men det var nok ikke blevet sværere.

Kan selvfølgelig også være Slotsager bare har sagt noget udadtil for at please fans. Måske har planen hele tiden været at lade kontrakten løbe ud for at score sig en større sign on.

Vi ved det jo ikke, men det må bare ikke ske så ofte mere fremadrettet.
              Vores cheftræner må jo vurdere at Slotsager kun er 4 valg i konkurrence med Bjørn P., James Gomez og Mihajlo. Personligt synes jeg det siger mere om Søren Krogh, end om Slotsagers talent.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vores cheftræner må jo vurdere at Slotsager kun er 4 valg i konkurrence med Bjørn P., James Gomez og Mihajlo. Personligt synes jeg det siger mere om Søren Krogh, end om Slotsagers talent.
                Argh han var vel 3. valg

- og så startede han jo også sæsonen, og så som jeg husker det ikke alt for godt ud. Mens BP spillede og fightede fantastisk de første 10 kampe. Og i Gomez havde man noget fart som der også var brug for - så tænker også han er belvet ramt lidt af de omstændigheder.

Samtidig med at hans kontrakt situation naturligvis har spillet ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vores cheftræner må jo vurdere at Slotsager kun er 4 valg i konkurrence med Bjørn P., James Gomez og Mihajlo. Personligt synes jeg det siger mere om Søren Krogh, end om Slotsagers talent. Jeg vil tro det vil blive meget tydeligt når Slotsager om et halvt til et helt år er fast mand i en større klub end OB.

Comment

Bold siger i deres podcast, at vi forlanger ihvertfald på den anden side af 30 millioner for Luca Kjerrumgaard.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Bold siger i deres podcast, at vi forlanger ihvertfald på den anden side af 30 millioner for Luca Kjerrumgaard.
                      Alt under 5 mill euro med de priser der florerer i dagens marked vil være tæt på uacceptabelt

Comment

Manneh tæt på Hibernian

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...er-om-ob-motor

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis han sælges nu, så SKAL der hentes en eller 2 midtbanespillere.

Hold nu op, nogle hektiske dage det bliver.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis han sælges nu, så SKAL der hentes en eller 2 midtbanespillere.

Hold nu op, nogle hektiske dage det bliver.
                            Det begynder ihverfald at blive noget tyndt. Men jeg frygter det ikke. Mm de kan finde det helt rigtige skal de bare vente

Trybull,Ejdum,Martin,Grubbe og Sandberg er gode nok til 1.Div selvom det nok ikke bliver kønt hele tiden

Håber dog mest på en løsning hvor vi finder en profil inden vinduet lukker

Comment

Hvem er Kim Engstrøm?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Hvem er Kim Engstrøm?
                                Den gamle u19 træner, da vi vandt U19 guld.

B93 træner indtil vinterpausen, nu Middelfart træner

Comment

Working...
                                X