Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Iflg. SFÅ facebook forhandler Slotsager med flere udenlandske klubber p.t. - de forventer ham solgt. Jeg ville heller ikke være tryg ved ham og Gomez sammen - vi mangler er rutineret og fysisk stæk central forsvarer - sidst vi var i suppen blev vi "most" på defensive dødbolde imod FCM, Randers, FCK og lignende - det må med den rette CM sammen med Gomez kunne forhindres.
Enig i at Bonde skal erstattes - og da MF og DD sikkert også er væk til sommer skal vi da have en angriber hvis muligheden byder sig allerede nu - i min bog kan det godt vente til sommer for at vi kan få den rette - jeg forudsætter her at vikke sælge både MF og DD allerede nu.
Kommer der gode bud på Slots,Ivan,Nico og Fenger skal de bare skydes af IMO. Måske ikke alle 4 på én gang men 2-3 stykker ville ikke være et problem
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Anfører, klar førstemålmand, en af stiverne i koncsettet, og virker ekstremt glad og vellidt i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det tror jeg ikke man kan nødvendigvis kan konkludere. Måske var der klausuler i kontrakten han ikke kunne lide eller præstationsbetingelser han ikke kunne lide (eller omvendt, at han ønskede flere af disse). Der kan være mange årsager.
Udefra set synes jeg i det hele taget det var helt naturligt at gøre. Som jeg forstår forløbet er det et tilbud, der har været på bordet i op imod et halvt år (i hvert fald flere måneder). Fra TBs bord virker det sikkert at konkludere, at det ikke var et tilbud som Slotsager + agent var helt vildt imponerede af.
Desuden er beslutningerne om fordelingen af løn i truppen noget af det mest afgørende i TBs/BWs rolle. De kontrakter på spillere de "arver" fra forgængeren kan være noget af det mest begrænsende i deres arbejde. Hvordan de er bygget op og fordelt har indflydelse på alt fra præstationer på banen til kultur i klubben og sammenhold i truppen. I den situation han kom ind forstår jeg godt, at han ville danne sig sit eget indtryk af økonomien, spilleren selv og dennes værdi for klubben. Også for, på et eller andet niveau, at kunne tage en snak med Slotsager om hvilken udvikling man forventer af ham og hvilket ansvar man forventer han vil tage. Om han så vil tilbyde ham det samme, lidt mindre eller lidt mere.
Jeg har stadig ikke forstået hvorfor TB tog tilbuddet af bordet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det gik mere på at BW prøvede i god tid. TS har så åbenbart ikke ønsket at forhandle den men TB tog den af bordet uden at komme med noget nyt/få lov til at komme med noget nyt.
Jeg har stadig ikke forstået hvorfor TB tog tilbuddet af bordet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Der er desværre en del ufortalte historier, men hvis man er lidt kritisk herinde (uden at røbe al sin viden/kilder) bliver man slagtet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-denne-keeper
Vil jo ikke være første OB keeper de ville hente ..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Efter nedrykning sidste forår udtalte sig Slotsager meget hurtigt at han ville spille for OB også i Nordicbet - hvis OB ville det. Men uden at tale i den omgang om beredskab at skrive forlængelse med OB. Og i den situation med kun et år mere på kontrakt i OB ville have forventet at tale om viljen om forlængelse også hvis det skulle dertid være en ægte loyalitetserklæring til klubben fordi han kender vel godt forretningen. Måske en tilfældighed men tvivler mere og mere om Slotsagerlejren nogensinde var interesseret i en kontraktforlængelse siden nedrykning og at Slotsagers tidligere udtalelse at klubben skulle tjene god penge hvis han forlader klubben en dag blev kapret af agenten og lejren og at de lærte Slots at kigge på egen pengepung. Og så var der imåske overhovedet ikke mulighed at skrive forlængelse med ham siden foråret 2024.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Der er heldigvis folk herinde, som kommer med viden om tingene, uden de bliver slagtet. Dem der føler sig slagtet, burde nok tænke over om ikke det er noget andet de bliver "slagtet"(kritiseret) for, og de måske også selv skulle blive bedre til at håndtere kritik i stedet for offerkortet.
Tag nu eks den jeg skriver igår omkring noget Slotsager-dialog, jeg ved udemærket at det nok ikke sker, men hører da alligevel om der var andre der har noget. Sjovt nok, så ligger der 90 minutter
efter på bold et skriv om, at han er tabt for OB, med det nye, at der er sat en pris på ham ved omgående transfer. Derpå lidt om at man håber til det sidste, men at det ser svært ud. Der sidder folk fra dagspressen og læser med her, de har selvfølgelig også kilder, som de åbenbart omgående retter henvendelse til, så seneste nyt i den sag fik vi da frem, han koster 7,5 mio kr her og nu, men faktum er, at intet er skrevet og at alt vel egentlig kan ske. Bold holder stadig fast i, at buddet fra Sturm Graz blev afvist af OB, det ved jeg er forkert, det gør jo ikke at jeg sviner bold for forkert information.
Når alt kommer til alt, så er det hyggeligt at læse herinde hvad andre synes, gør, tror og ved, der findes ikke nogen i Danmark der ved mere om OB end os :-), udover OB selv.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er meget muligt - men det burde man måske så have fået afklaret - og så sat alt ind på at sælge i sommers."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Efter nedrykning sidste forår udtalte sig Slotsager meget hurtigt at han ville spille for OB også i Nordicbet - hvis OB ville det. Men uden at tale i den omgang om beredskab at skrive forlængelse med OB. Og i den situation med kun et år mere på kontrakt i OB ville have forventet at tale om viljen om forlængelse også hvis det skulle dertid være en ægte loyalitetserklæring til klubben fordi han kender vel godt forretningen. Måske en tilfældighed men tvivler mere og mere om Slotsagerlejren nogensinde var interesseret i en kontraktforlængelse siden nedrykning og at Slotsagers tidligere udtalelse at klubben skulle tjene god penge hvis han forlader klubben en dag blev kapret af agenten og lejren og at de lærte Slots at kigge på egen pengepung. Og så var der imåske overhovedet ikke mulighed at skrive forlængelse med ham siden foråret 2024."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment