Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Lad mig også lige korrigere mig selv.
Julius og Yaya, særligt JBA, er helt sikkert med i fremtidsplanerne, men sådan som jeg forstår udmeldingerne, så er det ikke planen, at de skal agere førstereserve i det kommende forår, de er “luksusspilleren”, der får tid og kampe, når resultater og nødvendighed tillader det.
Personligt tror jeg også selv på at Julius har en god fremtid i Ådalen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden er sikkert lidt søgt, og det skal selvfølgelig kun ske hvis OB får en længere aftale med Salquist
Hele idéen med at leje Salquist kan kun give en smule mening, hvis det er fordi vi har fået et økonomisk attraktivt bud på Slotsager, hvis han skifter omgående.
Vil dog stadig foretrælle at vi i det tilfælde henter en spiller med mere end et halvt års fremtid i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden er sikkert lidt søgt, og det skal selvfølgelig kun ske hvis OB får en længere aftale med Salquist
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Skal vi ned af den tangent, så er det nok nærmere noget med at hvis FCN er vilde efter at tilknytte Slotsager, så kan vi få lov at leje Salquist i foråret og få enten en Marxen eller Kian Hansen fra sommer. Særligt Kian Hansen kunne trods sin høje alder godt være en værdifuld lederskikkelse at få ind og hjælpe med at file de skarpeste kanter af Gomez hasarderede forsvarsspil. Han ville også være et glimrende forbillede for en ung stopper som Julius, da jeg har indtryk af Kian Hansen er en top disciplineret spiller, der har fungeret som rygrad på et ungt fcn-hold stort set siden han kom til fra fcm.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ser stadig bare ikke en nødvendighed for at leje en spiller ind vi med 100% sikkerhed er væk om 14 kampe når vi med 99,99% sikkerhed er rykket op. Julius er jo stadig 5. Valg mm der ryger en ud. Så er jeg stadig tryg. Kun hvis både Slots og Ivan ryger at der skal gøres noget. Men så skal det virkelig kun være pga at man ikke kan finde noget permanent at han kunne lejes ind
1. Det passer ikke. Måske har OB forhørt sig på ham i Chicago og så har journalisterne misforstået det.
2. Der er måske interesse for både Slotsager og Ivan (som du siger). I det tilfælde siger det sig selv, at en løsning på længere sigt med en spiller på lang kontrakt er klart at foretrække. Man skal være ret desperat for at leje en spiller i FCN i vores situation. Måske forhører man sig bare for at have en plan D hvis alt andet går galt.
- Likes 2
Comment
-
Jeg ser stadig bare ikke en nødvendighed for at leje en spiller ind vi med 100% sikkerhed er væk om 14 kampe når vi med 99,99% sikkerhed er rykket op. Julius er jo stadig 5. Valg mm der ryger en ud. Så er jeg stadig tryg. Kun hvis både Slots og Ivan ryger at der skal gøres noget. Men så skal det virkelig kun være pga at man ikke kan finde noget permanent at han kunne lejes ind
Men håber virkeligt man gør noget på stopper positionen. Pt er tre mand væk til sommer - det vil være uholdbart at skulle starte op med Gomez og JBA. Håber man får afsluttet Slotsager sagen, henter en ny ind og så evt forlænger med BP.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nej tak til en gammel skadesplaget Kian hansen. Desuden tog han til fcn pga familien. Han vil ikke væk fra København.
Jeg vil dog også sige at jeg håber vi kan få en mere permanent løsning med en yngre etableret stopper, men skulle det vise sig vanskeligt tror jeg ikke en bundrutineret og top professionel lederskikkelse er skidt at få ind i det som kan vise sig at blive en udfordrende sæson som nyoprykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig mht at leje en spiller.
Men håber virkeligt man gør noget på stopper positionen. Pt er tre mand væk til sommer - det vil være uholdbart at skulle starte op med Gomez og JBA. Håber man får afsluttet Slotsager sagen, henter en ny ind og så evt forlænger med BP.
Comment
-
Jeg kunne nu godt se OB forlænge med BP så tror man starter op med 3 mand efter sommerferien. Men det bliver da en kæmpe kabale der skal gå op
Jeg er med på det er det muliges kunst og man ikke bare kan pege på en spiller og vupti så er det løst. Men mener virkeligt man bør gå efter at få en starter ind nu her - så vedkommende kan nå at falde til - og være klar til efter sommerferien.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jamen det kan jeg også sagtens se. Håber det sådan set også. Men selv om Bjørnen har gjort det flot for os denne sæson - så vil jeg næppe se ham som en starter i superligaen. Tænker jeg heller ikke JBA er. Så selv om vi vil have tre af de formodede fire stoppere der skal bruges så vil det være to backups - og Gomez, som har et flot top niveau men jo som også svinger ret meget i sine præstationer.
Jeg er med på det er det muliges kunst og man ikke bare kan pege på en spiller og vupti så er det løst. Men mener virkeligt man bør gå efter at få en starter ind nu her - så vedkommende kan nå at falde til - og være klar til efter sommerferien.
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...f-ansaetter-cv
AGF bliver ved med at opruste. Det er noget af en kapacitet de henter.
Om det bliver et godt match må tiden så vise.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/s...f-ansaetter-cv
AGF bliver ved med at opruste. Det er noget af en kapacitet de henter.
Om det bliver et godt match må tiden så vise.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Taler du om CV og/eller TB
Så at sige AGF opruster og generelt se positivt på dette, samt alle indlæg om OB er doom and gloom fra samme bruger finder jeg bare lidt sjovt.
- Likes 4
Comment
Comment