Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Enig , vi må erkende at skal vi have bare antydning af kvalitet så er priserne over 5 mill.
    Selv en spiller som Gomez kostede 5 mill.
    Nærmere 8 mill

Comment

Det ville jo i så fald være at træde vande.

Vi rykker os aldrig,hvis vi kun erstatter en til en.
      Hvis vi skal blive stærkere, så er det den svageste spiller der skal ud, i dette tilfælde Gustav Grubbe.
      Breden forbliver ringe, og start 11’eren jævn, hvis det er fremgangsmåden. Den interne konkurrence om pladserne udebliver.
      Enig i at Grubbe ikke er god nok, jeg tror bare at økonomien spiller ind, og at vi kan få en fornuftig pris for Mickelson.
      Vi skal i stedet forlænge med Owuso, det er mere vigtigt end at holde på Mickelson.

Comment

Hvis vi skal blive stærkere, så er det den svageste spiller der skal ud, i dette tilfælde Gustav Grubbe.
        Breden forbliver ringe, og start 11’eren jævn, hvis det er fremgangsmåden. Den interne konkurrence om pladserne udebliver.
        Jeg synes ikke det er 1:1 erstatning når der hentes en venstrefodet vb som alle dage vil have lidt lettere ved at komme til et indlæg fra den position. Nico skal jo af naturlige årsager dreje rundt for at slå et indlæg med højreskøjten

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Enig i at Grubbe ikke er god nok, jeg tror bare at økonomien spiller ind, og at vi kan få en fornuftig pris for Mickelson.
          Vi skal i stedet forlænge med Owuso, det er mere vigtigt end at holde på Mickelson.
          Grubbe er næppe god nok til en startposition, men han er en god "schweizerkniv" at have i skuffen når det kniber rundt omkring på banen. Han er vel den mest polyvante (hej Morten Olsen) spiller vi har i truppen. Så hvis han kan acceptere den rolle synes jeg faktisk vi bør forlænge med ham når tiden er inde til det.

Believe OB

Comment

Jeg synes faktisk, at Grubbe har gjort det helt rimeligt på den centrale midtbane. Han er bedre dér end på backen. Vi er tyndt besatte på midten og Grubbe en en god fyr at have i truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg synes ikke det er 1:1 erstatning når der hentes en venstrefodet vb som alle dage vil have lidt lettere ved at komme til et indlæg fra den position. Nico skal jo af naturlige årsager dreje rundt for at slå et indlæg med højreskøjten
              Adam skal helt sikkert have chancen for at vise om han er bedre end Nico. I så fald er det opgradering på start 11, men stadig ikke i bredden, hvis Nico, eller Owuso sælges.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

er sådan set enig - det er ikke nok kun at erstatte 1:1

Men før vi rigtigt kan styrke truppen skal der jo lige være styr på det 1:1'ne

Og faktum er bare at Mickelson har udløb til sommer - så jeg ser det da som positivt man finder hvad man må formode er hans afløsesr allerede nu. Har svært at se vi skulle forlænge med Mickelson ovenpå den her signing.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg synes faktisk, at Grubbe har gjort det helt rimeligt på den centrale midtbane. Han er bedre dér end på backen. Vi er tyndt besatte på midten og Grubbe en en god fyr at have i truppen.
                  men er det nok for ham? Han er stadig ung - er han virkeligt interesseret i at ende som et permanent multi-tool man har siddende på bænken. Ikke rigtigt god nok til at være starter - men ok til at fylde huller ud flere steder når de opstår.

Comment

Vi kunne jo være så heldige, at vi ender med alle 3. 3 gode backs til 2 positioner er jo glimrende. AS og NM er - som jeg husker AS - meget samme type. Hurtige, begående, stærke i udfordringer 1:1. LU er mere boldfast, bedre defensivt og kan skubbe ind og agere halv 6er.

Det ville give god mulighed for rotation og forskellige udtryk.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men er det nok for ham? Han er stadig ung - er han virkeligt interesseret i at ende som et permanent multi-tool man har siddende på bænken. Ikke rigtigt god nok til at være starter - men ok til at fylde huller ud flere steder når de opstår.
                      Han er virkelig en OB mand ham her. Hjertet og hovedet det rigtige sted. Sidder i “gruppe” med ham i det OB ID projekt og han er en super fyr.
                      Tror godt han vil prøve noget andet hvis han ender i samme situation som vi så sidste sæson hvor bare det at være i truppen var svært.
                      Men hvis han udvikler sig til en fornuftig midtbanespiller som man ser potentiale i kunne jeg godt se ham forlænge. Jeg håber det sker. Han er jo stadig ung

Han har alle de ting man søger i en ægte OB spiller pt på nær den sidste kvalitet der skal til for at blive en profil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Men han har trods alt fået en del spilletid …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Adam skal helt sikkert have chancen for at vise om han er bedre end Nico. I så fald er det opgradering på start 11, men stadig ikke i bredden, hvis Nico, eller Owuso sælges.
                          Han og Nico starter vel side om side til foråret, bedste mand vinder men Nico skal vel også forlænge hvis det skal være på ligeværdige vilkår.
                          Tror breden fremadrettet kommer fra akademiet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Det skal Adam vel i bund og grund vise på træningsbanen, men ellers enig. McCoy skal vel også have tilliden hvis han ikke skal føle der er for langt til holdet, men måske en udlejning kan hjælpe på det. Jeg tror dog ikke helt at OB er i en position hvor der råd til at have to så stærke spillere på mange pladser som vi har i Nico og nu Adam. Det er vel også det AGF kæmper med i fht. FCK og FCM bl.a. og det er jo ikke dem vi skal sammenligne os med i næste sæson.

Believe OB

Comment

Det skal Adam vel i bund og grund vise på træningsbanen, men ellers enig. McCoy skal vel også have tilliden hvis han ikke skal føle der er for langt til holdet, men måske en udlejning kan hjælpe på det. Jeg tror dog ikke helt at OB er i en position hvor der råd til at have to så stærke spillere på mange pladser som vi har i Nico og nu Adam. Det er vel også det AGF kæmper med i fht. FCK og FCM bl.a. og det er jo ikke dem vi skal sammenligne os med i næste sæson.
                              Jfr. SFÅ er der et par venstrefodede venstrebacks på vej fra akademiet .. McCoy er vel stadig primært HB efter Owusu, Nico og Grubbe ..

Comment

Hvis vi kan holde fast i Nico så betyder det ja at vi har to stærke spiller på begge back positioner fordi Nico er ja primært hb og blev "skolet" at spille også vb.
                                Ville være perfekt for os med tre lønsedler som faktisk sikrer kvaliteten på to positioner. Med McCoy eller en anden ung ind som supplement hvis McCoy skulle udlejes ville vi have den bedste besatning på begge back positioner i mange år.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X