Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Super positiv over den signing.

en spiller der stadig har en masse at bevise og sin bedste år foran sig, men stadig med solid erfaring i rygsækken.

Og bedst af alt, kommer der noget frisk energi ind på holdet (forhåbentligt ikke det sidste i det kommende vindue). Han kan nu blive spillet ind på holdet.

Håber der kommer mere ind. Vores nuværende trup har nu bevist sig i 1. div. Nu skal der bygges på frem mod oprykning. Vigtigt at vi ikke står stille nu, og i stedet holder spillerne på tæerne med kamp om pladserne frem mod, at vi formentligt rykker op.

Comment

Nu teaser ob for en ny transfer

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Nu teaser ob for en ny transfer
        Ja, og 3-tallet på trøjen til en vb er dejlig old school

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
          Super positiv over den signing.

en spiller der stadig har en masse at bevise og sin bedste år foran sig, men stadig med solid erfaring i rygsækken.

Og bedst af alt, kommer der noget frisk energi ind på holdet (forhåbentligt ikke det sidste i det kommende vindue). Han kan nu blive spillet ind på holdet.

Håber der kommer mere ind. Vores nuværende trup har nu bevist sig i 1. div. Nu skal der bygges på frem mod oprykning. Vigtigt at vi ikke står stille nu, og i stedet holder spillerne på tæerne med kamp om pladserne frem mod, at vi formentligt rykker op.
          Husker ham som en god og arbejdsom back. Eneste anke er hans højde, hen er nogenlunde på højde med NM. Og vi har set at ved høje indlæg til store angribere kniber det med hovedsigtet.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

Husker ham som en god og arbejdsom back. Eneste anke er hans højde, hen er nogenlunde på højde med NM. Og vi har set at ved høje indlæg til store angribere kniber det med hovedsigtet.
            Skulle have skrevet hovedspillet, men stavekontrol ændrede.

Comment

Opdager først længden på kontrakten nu. 4,5 år.

Det er altså godt arbejde. Han har en glimrende alder; har prøvet sig af, har noget erfaring, men mangler stadig det store gennembrud.

Comment

Fed signing! Var lun på ham, da han spillede i Lyngby. Mener han var den yngste debutant for dem nogensinde (han lignede en der lige var blevet konfirmeret)

Comment

Så er det officielt:
                  https://ob.dk/nyheder/2024/december/...-fk-bodo-glimt
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det er sku en rigtig god transfer - jeg føler han har potientiale til at blive en af de bedste venstrebacks i Superligaen.

Hvis jeg husker rigtigt har jeg hørt i et interview med Silkeborgs sportschef, at han nævnte de skulle have en venstreback og fik lige pludselig Bodø Glimt med i den regning. Men måske jeg husker forkert.
                    Hvis jeg husker rigtigt, så var han en god vb i første div. for Lyngby, og ret jævn da de spillede superliga.
                    Så første tanke, er en spiller i Kløve, Oponfo, Okodun klassen. Men trods alt positivt med en venstreback.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Flot signing og det viser at TB og co er udmærket klar over hvilken hylde der skal hentes spillere fra.
                      Jeg husker Adam Sørensen som den mest i øjnefaldende spiller, da han var i Lyngby. Han var pivhurtig, offensivt indstillet og arbejder stenhårdt. Forhåbentlig er det kvaliteter som han fortsat besidder.

Comment

Gad vide om det ikke også er frugten af Jimmi Nagels arbejde. Det kunne jeg forestille mig :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvis jeg husker rigtigt, så var han en god vb i første div. for Lyngby, og ret jævn da de spillede superliga.
                          Så første tanke, er en spiller i Kløve, Oponfo, Okodun klassen. Men trods alt positivt med en venstreback.
                          Ahhhhh ja. Oponfo og Okodun.. Det var sgu tider

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Gad vide om det ikke også er frugten af Jimmi Nagels arbejde. Det kunne jeg forestille mig :).
                            Jo det må vi formode da det står i hans jobbeskrivelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja bestemt. Det koster spillere bare nu med et nogenlunde niveau. 5 mill for Bonde som et eksempel

4,5 år
                              Enig , vi må erkende at skal vi have bare antydning af kvalitet så er priserne over 5 mill.
                              Selv en spiller som Gomez kostede 5 mill.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Mon ikke det bliver et salg for Mickelson, der skal jo nogen ud hvis der skal hentes ind ifølge TB.
                                Det ville jo i så fald være at træde vande.

Vi rykker os aldrig,hvis vi kun erstatter en til en.
                                Hvis vi skal blive stærkere, så er det den svageste spiller der skal ud, i dette tilfælde Gustav Grubbe.
                                Breden forbliver ringe, og start 11’eren jævn, hvis det er fremgangsmåden. Den interne konkurrence om pladserne udebliver.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X