Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

4,5 milion, 4 års kontrakt.

God handel.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-lang-kontrakt

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        4,5 milion, 4 års kontrakt.

God handel.
        Ja bestemt. Det koster spillere bare nu med et nogenlunde niveau. 5 mill for Bonde som et eksempel

4,5 år

Comment

Nu hvor jeg er så meget efter Troels og resten af banditterne, så skal man også rose, når der er lejlighed til det.

Det er (hvis den altså går hjem) en meget solid signing imo. Jeg kan godt være nervøs for, hvor meget vi har måtte smide i lønningsposen, men det er alligevel fra en hylde, jeg tvivlede på, at vi kunne hente fra i det kommende vindue. Det ville være et vigtigt flueben at få sat på dosmersedlen.

Comment

Adam Sørensen på en lang kontrakt. Klassesigning. Tak.

Comment

Adam Sørensen er mere offensiv end defensiv mener jeg.

Jeg tror han er købt til start 11, hvor man stadig håber at kunne forlænge med Nico, og så til sommer have 3 rigtig gode backs med Mccoy til at lære.
              Det giver også god mening når TB har sagt at der skal være "flere overhalinger" så vi får et meget offensivt udtryk

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det er sku en rigtig god transfer - jeg føler han har potientiale til at blive en af de bedste venstrebacks i Superligaen.

Hvis jeg husker rigtigt har jeg hørt i et interview med Silkeborgs sportschef, at han nævnte de skulle have en venstreback og fik lige pludselig Bodø Glimt med i den regning. Men måske jeg husker forkert.
                Godt husket .. det har i flg. FS/SF været i kamp med bl.a. SIF

https://fyens.dk/ob/venstreback-efte...QVuWu6HPX1-dog

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det ville være fedt. Kender én af hans tidligere lærere fra han gamle skole; hun har kun godt at sige om en super fyr, der altid har arbejdet hårdt og seriøst, både m træning, skole og det hele.. Sådan en type passer forhåbentlig godt ind i TBs vision om en mere harmonisk trup. Og så kan man huske ham fra Lyngby, hvor han var en terrier af en VB; altid løbevillig.

Comment

Synes jeg kan huske, at han minder en del om Peter Ankersen i spillestil, men lige knabt så god. Men altså alt andet end Nicklas Mouritzen er klart en opgradering set i forhold til katastrofesæsonen sidste år. Mon han vælger OB fordi han ved Freyr er på vej?.......De må have fælles Lyngby fortid.

Comment

Mon ikke det bliver et salg for Mickelson, der skal jo nogen ud hvis der skal hentes ind ifølge TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han har ikke spillet meget i denne sæson .. to hele kampe og har siddet på bænken siden i sommers og ikke en del af truppen de sidste tre kampe ..

https://www.transfermarkt.com/adam-s...O1/saison/2023
                        Virker lidt bekymrede. Håber han bare skal genstartes.

Comment

Husker ham som ekstremt hurtig og pågående. Virker som et godt køb! Håber vi kan holde på begge vores andre backs, så vi kan få reel konkurrence. Kunne også være fedt at se NM i hans naturlige side.
                          Last edited by Jungledyret; 19-12-2024, 19:11.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Mon ikke det bliver et salg for Mickelson, der skal jo nogen ud hvis der skal hentes ind ifølge TB.
                            Håber da ikke vi sælger en af vores bedste når vi står og mangler en vb. Så er vi da ligevidt.

Comment

Er meget tilfreds, nu skal den bare lige være helt officiel. Som Jungledyret nævner, hurtig og pågående. Jeg vil tilføje teknisk stærk. Skal man finde minusser, så er det nok omkring det defensive og omkring offensivt slutprodukt. Kan sagtens forstå Silkeborg var interesseret. Han var en af de mest markante i Lyngby. Det er jo heller ikke “for sjov” Bodø gav 7,5 millioner for ham.

Ordet scoop skal man ikke bruge i flæng, så jeg vil ikke bruge det her, men det er tæt på. Det er i hvert fald så høj en hylde, som vi kan handle på, realistisk set. Til sidst i al ubeskedenhed, så foreslog jeg ham selv tidligere her i tråden (#154).

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Er meget tilfreds, nu skal den bare lige være helt officiel. Som Jungledyret nævner, hurtig og pågående. Jeg vil tilføje teknisk stærk. Skal man finde minusser, så er det nok omkring det defensive og omkring offensivt slutprodukt. Kan sagtens forstå Silkeborg var interesseret. Han var en af de mest markante i Lyngby. Det er jo heller ikke “for sjov” Bodø gav 7,5 millioner for ham.

Ordet scoop skal man ikke bruge i flæng, så jeg vil ikke bruge det her, men det er tæt på. Det er i hvert fald så høj en hylde, som vi kan handle på, realistisk set. Til sidst i al ubeskedenhed, så foreslog jeg ham selv tidligere her i tråden (#154).
                                Det er vigtig viden. Det skal du ikke skamme dig over at fremhæve. Der bliver skrevet stolpe op og stolpe ned af uvidende bras om alt mellem himmel og jord og fanden og hans pumpestok, så folk glemmer alle ens genialiteter i forbifarten. Og måske også det, der er mindre genialt, heldigvis. Det var et godt kald.

Comment

Working...
                                X