Nu hvor jeg er så meget efter Troels og resten af banditterne, så skal man også rose, når der er lejlighed til det.
Det er (hvis den altså går hjem) en meget solid signing imo. Jeg kan godt være nervøs for, hvor meget vi har måtte smide i lønningsposen, men det er alligevel fra en hylde, jeg tvivlede på, at vi kunne hente fra i det kommende vindue. Det ville være et vigtigt flueben at få sat på dosmersedlen.
Det er sku en rigtig god transfer - jeg føler han har potientiale til at blive en af de bedste venstrebacks i Superligaen.
Hvis jeg husker rigtigt har jeg hørt i et interview med Silkeborgs sportschef, at han nævnte de skulle have en venstreback og fik lige pludselig Bodø Glimt med i den regning. Men måske jeg husker forkert.
Godt husket .. det har i flg. FS/SF været i kamp med bl.a. SIF
Det ville være fedt. Kender én af hans tidligere lærere fra han gamle skole; hun har kun godt at sige om en super fyr, der altid har arbejdet hårdt og seriøst, både m træning, skole og det hele.. Sådan en type passer forhåbentlig godt ind i TBs vision om en mere harmonisk trup. Og så kan man huske ham fra Lyngby, hvor han var en terrier af en VB; altid løbevillig.
Synes jeg kan huske, at han minder en del om Peter Ankersen i spillestil, men lige knabt så god. Men altså alt andet end Nicklas Mouritzen er klart en opgradering set i forhold til katastrofesæsonen sidste år. Mon han vælger OB fordi han ved Freyr er på vej?.......De må have fælles Lyngby fortid.
Husker ham som ekstremt hurtig og pågående. Virker som et godt køb! Håber vi kan holde på begge vores andre backs, så vi kan få reel konkurrence. Kunne også være fedt at se NM i hans naturlige side.
Er meget tilfreds, nu skal den bare lige være helt officiel. Som Jungledyret nævner, hurtig og pågående. Jeg vil tilføje teknisk stærk. Skal man finde minusser, så er det nok omkring det defensive og omkring offensivt slutprodukt. Kan sagtens forstå Silkeborg var interesseret. Han var en af de mest markante i Lyngby. Det er jo heller ikke “for sjov” Bodø gav 7,5 millioner for ham.
Ordet scoop skal man ikke bruge i flæng, så jeg vil ikke bruge det her, men det er tæt på. Det er i hvert fald så høj en hylde, som vi kan handle på, realistisk set. Til sidst i al ubeskedenhed, så foreslog jeg ham selv tidligere her i tråden (#154).
Er meget tilfreds, nu skal den bare lige være helt officiel. Som Jungledyret nævner, hurtig og pågående. Jeg vil tilføje teknisk stærk. Skal man finde minusser, så er det nok omkring det defensive og omkring offensivt slutprodukt. Kan sagtens forstå Silkeborg var interesseret. Han var en af de mest markante i Lyngby. Det er jo heller ikke “for sjov” Bodø gav 7,5 millioner for ham.
Ordet scoop skal man ikke bruge i flæng, så jeg vil ikke bruge det her, men det er tæt på. Det er i hvert fald så høj en hylde, som vi kan handle på, realistisk set. Til sidst i al ubeskedenhed, så foreslog jeg ham selv tidligere her i tråden (#154).
Det er vigtig viden. Det skal du ikke skamme dig over at fremhæve. Der bliver skrevet stolpe op og stolpe ned af uvidende bras om alt mellem himmel og jord og fanden og hans pumpestok, så folk glemmer alle ens genialiteter i forbifarten. Og måske også det, der er mindre genialt, heldigvis. Det var et godt kald.
Comment