Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nå lyder i nyeste udgave af SFÅ til at truppen kan risikere at blive tyndere i foråret. største transfer bliver stadig at vi skal træne os bedre
    Og lyder til det bliver ren overlevelse næste sæson hvis vi skulle rykke op.
    Men vi er langt fra oprykning ifg TB.
    ”tyndere”kan jo
    måske også betyde at Selven og Yaya forlader klubben. I så fald er det ok formoder jeg. Vælger man så at køre igennem med, og sikre oprykningen, kan ddt måske være en fordel på den måde.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      ”tyndere”kan jo
      måske også betyde at Selven og Yaya forlader klubben. I så fald er det ok formoder jeg. Vælger man så at køre igennem med, og sikre oprykningen, kan ddt måske være en fordel på den måde.
      tænkte jeg også - er også ved at lytte mig igennem podcasten - og TB siger jo også han regner med tilgange her til januar. Han nævner også igen "stiverne" i korsettet så han er trods alt nok godt klar over det ikke går kun med 19 årige akademister. Han framer også vinduet med at det ikke bliver så vildt som tidligere - det er der jo sjovt nok heller ikke nogen der har spurgt om, endsige ønsket.

Pt er vores problem ikke så meget om der er 22 eller 25 mand i truppen. Men at kvaliteten falder ret så hurtigt så snart vi bevæger os ud på bænken. Så kan man få styrket på nogle af de første pladser ifht indskiftninger så vil man kunne komme styrket ud - og skulle man så skille sig af med Selvén eller Yaya så går det nok også.

Man kunne også få solgt nogle af dem man ikke regner med at forlænge med - og få deres erstatninger ind, så er man også begyndt at forberede næste vindue. Slotsager ud da det ikke ligner en forlængelse, ny stopper ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænkte jeg også - er også ved at lytte mig igennem podcasten - og TB siger jo også han regner med tilgange her til januar. Han nævner også igen "stiverne" i korsettet så han er trods alt nok godt klar over det ikke går kun med 19 årige akademister. Han framer også vinduet med at det ikke bliver så vildt som tidligere - det er der jo sjovt nok heller ikke nogen der har spurgt om, endsige ønsket.

Pt er vores problem ikke så meget om der er 22 eller 25 mand i truppen. Men at kvaliteten falder ret så hurtigt så snart vi bevæger os ud på bænken. Så kan man få styrket på nogle af de første pladser ifht indskiftninger så vil man kunne komme styrket ud - og skulle man så skille sig af med Selvén eller Yaya så går det nok også.

Man kunne også få solgt nogle af dem man ikke regner med at forlænge med - og få deres erstatninger ind, så er man også begyndt at forberede næste vindue. Slotsager ud da det ikke ligner en forlængelse, ny stopper ind.
        Jeg har ikke hørt samtalen med TB endnu, men er da tryg nok med det du beskriver her. Jeg stoler på at TB m.fl. har sty på hvad der skal ske med truppen de næste par vinduer. Spørgsmålet er så bare om det bliver muligt.

Believe OB

Comment

Jeg har ikke hørt samtalen med TB endnu, men er da tryg nok med det du beskriver her. Jeg stoler på at TB m.fl. har sty på hvad der skal ske med truppen de næste par vinduer. Spørgsmålet er så bare om det bliver muligt.
          Hvorfor skulle det ikke være muligt hvis de har styr på hvad der skal ske?

Comment

Det var et fint interview, med en række naturlige forklaringer på hvad der er op og ned.
            Det kan ikke være så meget anderledes end det er og også bliver forklaret i interviewet her.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det var et fint interview, med en række naturlige forklaringer på hvad der er op og ned.
              Det kan ikke være så meget anderledes end det er og også bliver forklaret i interviewet her.
              Enig.

Men hvad der bekymrer mig er at TB ikke vile snakke faciliteter/træningsbaner..
              Det punkt var måske øverst på grunde til at OB ikke flytter sig på vores sidste Identitets møde. Det er måske det punkt der fylder aller mest for spillerne også pt..
              Enrico udtalte for et år siden at der var afsat 10 mill til nye baner i budgettet 2024

Men nu man vil ikke snakke om det ……

Jeg forstår at man er træt af spørgsmålene hele tiden. Men de kommer jo konstant fordi man ikke er åben omkring processen og visionerne. Det lærer man åbenbart aldrig i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig.

Men hvad der bekymrer mig er at TB ikke vile snakke faciliteter/træningsbaner..
                Det punkt var måske øverst på grunde til at OB ikke flytter sig på vores sidste Identitets møde. Det er måske det punkt der fylder aller mest for spillerne også pt..
                Enrico udtalte for et år siden at der var afsat 10 mill til nye baner i budgettet 2024

Men nu man vil ikke snakke om det ……

Jeg forstår at man er træt af spørgsmålene hele tiden. Men de kommer jo konstant fordi man ikke er åben omkring processen og visionerne. Det lærer man åbenbart aldrig i OB
                syntes det er lidt det samme med målsætninger - som TB bestemt heller ikke vil tale om. Han kan prøve alt det han vil - men det vil stadig blive bragt op gang på gang.

Lød til han gerne vil identicifere hvilke tiltag der skal til før man kan opnå et givent mål - det syntes jeg er positivt. Ikke bare melde top et eller andet ud uden at have en plan for hvor hvordan vi når derhen. Jeg har heller ikke et problem med man lige skal tilbage først og genetablere sig først - men der er nødt til at være nogle målsætninger - delmål, eller rettesnore. Noget man sigter efter og når det så ikke lykkedes - ja så prøver man at finde ud af hvorfor, retter til og prøver igen. Måske lykkedes man ikke fordi der er andre hold der også gerne vil lege med - den del er jo ude af egen kontrol - men syntes ikke det må være undskyldningen for ikke at opstille mål.

Comment

Jeg forestiller mig mest om det kan lykkes at tiltrække spillere med de rigtige faglige kvalifikationer, og ikke mindst de menneskelige kvalifikationer som jeg mener TB har sagt er et parameter i scoutingen.

Believe OB

Comment

Victor Lind. Kunne han være et bud ?

https://campo.dk/2024/12/11/fcm-angr...-vil-han-vaek/

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Kender ham kun af navn. Hvordan er han som type, og vil han kunne supplere LK og gerne også spille sammen med ham i en 4-4-2 med diamant?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Han kunne sagtens afløse Fenger. Syntes bare ikke at VL er vildt god og håber på noget bedre. Men det er nok “wishfull thinking”

Comment

Har lige lyttet til Mediano 1 division hvor de sætter efterårets hold. De har Ari Leifsson, 26 årig islænding, midtstopper med fortid i norge med - kunne det være en mulighed? Jeg tænker vi nok kommer til at kigge i bund superliga og 1 division, Norge sådan i det lag.

Begrænset hvor meget jeg har fuldt med i de andre hold så lige hvad der rør sig er lidt svært at sige.

De har også Frederik Rieper fra Fredericia med som stopper, 25 år - fortid i Silkeborg, venstre back også fra Fredericia, 19 årig islænding - men på leje fra FCM.

Og så en Andreas Lausen fra EFB - 22årig midtbane spiller.

Comment

Working...
                          X