Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig i at centerforsvaret er der vi bør starte (cheftræneren kunne man også kigge på). Men at du mener vi er OK dækket ind på midtbanen (Bondes / Klynges position). Er jeg helt uenig i.
    Venstre back skal også forstærkes i dette transfervindue.
    Argh come on - du finder et gammelt citat frem fra før Bonde blev skadet - tingene har ændret sig.

Bonde, Ejdum, Trybull og Manneh - var de alle klar var midtbanen ok besat og ikke det første sted jeg ville kigge. Midtbanen ville stadig være en prioritet, men ikke øverst på listen. Med Bondes skade har det klart ændret sig.

Midtbanen bør være 1. prioritet nu. Centerforsvaret dernæst, for man også løst Slotsager-gate med et salg så skal der vel næsten to ind. Så vb...og kant/angriber - jeg syntes i den grad vi mangler noget kreativitet.

Der er nok at se til

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Argh come on - du finder et gammelt citat frem fra før Bonde blev skadet - tingene har ændret sig.

Bonde, Ejdum, Trybull og Manneh - var de alle klar var midtbanen ok besat og ikke det første sted jeg ville kigge. Midtbanen ville stadig være en prioritet, men ikke øverst på listen. Med Bondes skade har det klart ændret sig.

Midtbanen bør være 1. prioritet nu. Centerforsvaret dernæst, for man også løst Slotsager-gate med et salg så skal der vel næsten to ind. Så vb...og kant/angriber - jeg syntes i den grad vi mangler noget kreativitet.

Der er nok at se til
      Naturligvis har tingene ændret sig en smule med Bondes skade, men jeg mener faktisk også vi så tynde ud på midtbanen før han blev skadet. Vores midterforsvar og defensiv i det hele taget er slet ikke god nok. Noget kan dog også forklares med trænerens dispositioner. Vi er uskarpt både offensivt og defensivt. Vores hold har manglet et holdbart fundament fra dag ét under både Alm og Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Naturligvis har tingene ændret sig en smule med Bondes skade, men jeg mener faktisk også vi så tynde ud på midtbanen før han blev skadet. Vores midterforsvar og defensiv i det hele taget er slet ikke god nok. Noget kan dog også forklares med trænerens dispositioner. Vi er uskarpt både offensivt og defensivt. Vores hold har manglet et holdbart fundament fra dag ét under både Alm og Krogh.
        sådan set enig. Midtbanen har hele tiden været et prioritetsområde.

Mit udgangspunkt var at med Trybull, Ejdum og Bonde havde man, selv hvis Manneh ikke forlænger, tre startere til midtbanen der var klar til efter sommerferien - derfor var det ikke det vigtigste sted på banen at kigge hen, da centerforsvaret kan blive markant hårdere ramt. Slotsager er væk, tænker også Ivan smutter, BP har også udløb - så ville man stå i en situation hvor man havde Gomez og Askou til superliga opstart - hvorfor det var vigtigst at få en stopper eller to ind - så man kunne være klar til efter sommerferien.

Det var altså med det lidt længere lys på. Bondes skade ændre tingene markant.

Nu skal der hentes en midtbane spiller ind i dette vindue. Det er vigtigt både på kort og lang sigt. Oprykning skal sikres og der er den nuværende midtbane for tynd. Grubbe gør det bedste han kan - men er ikke god nok. Så der mangler en.

Men forsvaret skal der jo også kigges på. Og angrebet osv osv.

Håber Nagel har en god liste liggende klar - de får travlt

Comment

Vi får helt klart brug for at købe kvalitet i det og de kommende transfervinduer - det centrale forsvar skal styrkes - midtbanen skal styrkes - og vi mangler vel reelt også supplement til LK oppe foran. Jeg går ud fra at MF, TS, MI er fortid og at BP fremadrettet ses som trup spiller med flest kampe på bænken - det synes jeg også han kan være god til.
          Desværre virker meldingerne om vi skal træne os bedre helt uforståelige - og tyder på et lavt ambitionsniveau. TB er ikke naiv og når han er så defensiv er det nok fordi han ikke kan se muligheder indenfor den ramme han har til rådighed. Hvordan skal man i øvrigt træne sig bedre når vores træningsbaner allerede er umulige trods det milde vejr ??

Der har været kommenteret på hydbridbanens tilstand i går - jeg synes også den så brun ud - men den virkede da jævn - og så kan man vel håbe på at græsset vokser til i pausen ( forudsat den varmes op fortsætter væksten vel ??) .

Comment

Så kom det sku osse lidt rygter

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...sk-kantspiller

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Vi har da Selvén til den plads.

Comment

Gad virkelig godt læse denne. https://fyens.dk/ob/tre-ob-spillere-...-for-sent?rss=

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Det ville også. Nogen som kan gengive?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Der bliver ikke nævnt navne, siger en kammerat

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der bliver ikke nævnt navne, siger en kammerat
                      mon ikke Sven K er et godt bud på en af dem...

Comment

mon ikke Sven K er et godt bud på en af dem...
                        Aske og Rami er nok også

Comment

Aske og Rami er nok også
                          også mine bud - Aske har jeg bare svært ved at få til at give mening - da Krogh vælger at spille ham alligevel til sidst.

Comment

også mine bud - Aske har jeg bare svært ved at få til at give mening - da Krogh vælger at spille ham alligevel til sidst.
                            Tja… Listen er jo også pænt lang….

Comment

Tja… Listen er jo også pænt lang….
                              ja Helander popper også op som en mulig kandidat

- ret beset er det jo også ligegyldigt nu

Comment

Mon ikke Helander var den tredje? Eller Köhler tæller for to.... Kæft, kunne stadig kaste op hvordan Köhler og Rami grinede som bedste hangarounds i Ådalen i sæsonens sidste uger mens alle andre var anspændt pga af situationen..
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X