Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB her og nu, i morgen og overmorgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    (jeg kan desværre ikke udtrykke det i korrekt dansk...)
    det er også spot on

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      (jeg kan desværre ikke udtrykke det i korrekt dansk...)
      Man siger, at et billed udtrykker mere end tusind ord, og det her billed symboliserer meget godt mine følelser, når jeg læser Z.A.E's gentagende heads imod Ove P. Til at starte med var det da fint med lidt debat, men efter at blandt andet JJT tråd blev fyldt med flere siders mere eller mindre ligegyldigt negativitet, ja, så er det som fmprOB siger, ved at være belastende.

      Forresten, så tror jeg, at det udtryk du leder efter, er: man tager sig til hovedet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        (jeg kan desværre ikke udtrykke det i korrekt dansk...)
        Det var lige NETOP DÉT billede jeg ledte efter den dag du skrev dit dumme prut-fis indlæg... Hvor vil du hen med dine barnlige provokationer? Hvis ikke du kan tåle min holdning, så spol gerne forbi hver gang du ser at jeg poster et indlæg! Det er jo ikke krav at svare på det for at være herinde...

        Gider du at tage dig sammen!!!???

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Man siger, at et billed udtrykker mere end tusind ord, og det her billed symboliserer meget godt mine følelser, når jeg læser Z.A.E's gentagende heads imod Ove P. Til at starte med var det da fint med lidt debat, men efter at blandt andet JJT tråd blev fyldt med flere siders mere eller mindre ligegyldigt negativitet, ja, så er det som fmprOB siger, ved at være belastende.

          Forresten, så tror jeg, at det udtryk du leder efter, er at man tager sig til hovedet.
          En oneliner som afføder en horde af reaktioner som jeg høfligt svarer på (ihvertfald dem der fortjente en ordentlig respons) og så er det pludselig MIN skyld at tråden "permanent" tager en drejning... Flot!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            syntes faktisk at stort set alle andre end dig ser billedet fra flere sider..

            så nej. Det kan selv jeg ikke forstå.
            Så forklar mig lige hvorfor jeg skal se det fra flere sider - og hvilke sider man skal se det fra for at være berettiget til at byde ind her..?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Det var lige NETOP DÉT billede jeg ledte efter den dag du skrev dit dumme prut-fis indlæg... Hvor vil du hen med dine barnlige provokationer? Hvis ikke du kan tåle min holdning, så spol gerne forbi hver gang du ser at jeg poster et indlæg! Det er jo ikke krav at svare på det for at være herinde...

              Gider du at tage dig sammen!!!???
              Din aggression bekymrer mig...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                Så forklar mig lige hvorfor jeg skal se det fra flere sider - og hvilke sider man skal se det fra for at være berettiget til at byde ind her..?
                Du er fuldt ud berettiget til at byde ind. Dette er et debat forum jo.
                du virker bare meget ensidet i din mening omkring Ove P. Og dine meninger er tit fulgt op med spydige kommentarer og virker generelt aggressiv overfor andres holdninger.
                Det er muligt at mit billede af dig ikke er korrekt men det er sådan det virker lige pt..
                jeg er heller ikke i hjerter og flødesovs over Ove P men fra første dag han kom til klubben vidste jeg hvad det var han stod for og der er ikke meget han har gjort der har overrasket mig. I den forfatning vi var efter TB var vi nået bunden og styrede solidt mod nedrykning.
                Det har han nu ændret på med en stil som ikke er særlig charmerende. Men det er jeg pænt ligeglad med i denne sæson.
                han var ansat til 1 ting: overlevelse. Det ser ud til at lykkedes..
                og samtidig med at mange af vores unge for masser af spilletid..

                det er bestået i min bog

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Din aggression bekymrer mig...
                  Nå...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Du er fuldt ud berettiget til at byde ind. Dette er et debat forum jo.
                    du virker bare meget ensidet i din mening omkring Ove P. Og dine meninger er tit fulgt op med spydige kommentarer og virker generelt aggressiv overfor andres holdninger.
                    Det er muligt at mit billede af dig ikke er korrekt men det er sådan det virker lige pt..
                    jeg er heller ikke i hjerter og flødesovs over Ove P men fra første dag han kom til klubben vidste jeg hvad det var han stod for og der er ikke meget han har gjort der har overrasket mig. I den forfatning vi var efter TB var vi nået bunden og styrede solidt mod nedrykning.
                    Det har han nu ændret på med en stil som ikke er særlig charmerende. Men det er jeg pænt ligeglad med i denne sæson.
                    han var ansat til 1 ting: overlevelse. Det ser ud til at lykkedes..
                    og samtidig med at mange af vores unge for masser af spilletid..

                    det er bestået i min bog
                    Ja, selvfølgelig er min mening om den nuværende træner "ensidet" - for jeg er, overordnet set, ikke tilfreds med hans arbejde og mener, at han i visse kampe har haft en kujon-agtig tilgang, til tingene. Dette har jeg, så rigeligt, uddybet flere gange tidligere.

                    Aggressiv og spydig? Ja, altså dem der kommer med prut-fis respons, spørger om trusserne klemmer eller på anden måde provokerer, får såmænd igen af samme skuffe. Er der noget at sige til det? Ellers vil jeg gerne se dig finde, nogle eksempler på at jeg umotiveret, har optrådt aggressivt og spydigt overfor andre.

                    Medgivet, når jeg i den ene tråd læser om FANTASTISKE OVE'S FANTASTISKE resultater, og fra samme bruger i en anden tråd en kort tid efter, læser at denne glæder sig til at Ove stopper, og der kommer en træner til som kan flytte spillet i en positiv retning, så ligger det vel lige for at smide en stikpille om, hvad der pludselig blev af den skamrosende omtale, af den nuværende fantastiske cheftræner? Det kunne nemlig ligne at holdningen til ham svinger fra uge til uge, afhængig af om OB taber eller får 3 heldige og uventede point. Men det er måske helt ok med dig, på den facon, at være "tosidet" vendekåbe, bare man ikke er "ensidet" i sit syn på træneren?

                    Jeg ser i øvrigt på ingen måde Ove's mission som lykkedes endnu. Langtfra endda! I sidste runde tabte vi igen terræn i bunden, så forspringet kun er 7 point fra nedrykning, og de næste 2 runder er ekstremt svære, mod hhv. de kommende Danmarkmestre, ligaens på alle leder og kanter ubetinget bedste hold - hjemme på vakkelvorne Tre-For Park, og så til Nordjyske Arena for at møde formstærke AaB, og vi ikke har vundet i 4 år.

                    Nej, Ove er ikke bestået her hos mig endnu. Slet ikke.

                    Men jeg er enig med dig i, det er dejligt at se Desler blomstre op, på 1.holdet. Omvendt, så har Ove sendt KL til Sibirien efter Jonasson kom til, og skilt sig af med Schoop, som under TB nærmest var fast mand på midten. (Schoop blev hentet som 21-årig i FC Fyn, og fik hurtigt masser af spilletid, så jeg tillader mig at regne ham som et fynsk talent.) Ja, JJT har fået debut under Ove, men Emil Peter Jørgensen fik også 72 min. under TB sidste sæson. Og hvem ved om Desler og JJT overhovedet var klar til 1.holdet sidste sæson? Ove har sporadisk prøvet lidt med Greve og Lucas - men uden nævneværdig succes. Så nej, heller ikke her kan jeg se at Ove har flyttet bemærkelsesværdigt, på det parameter der hedder, brug af egne talenter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg

                      Men jeg er enig med dig i, det er dejligt at se Desler blomstre op, på 1.holdet. Omvendt, så har Ove sendt KL til Sibirien efter Jonasson kom til, og skilt sig af med Schoop, som under TB nærmest var fast mand på midten. (Schoop blev hentet som 21-årig i FC Fyn, og fik hurtigt masser af spilletid, så jeg tillader mig at regne ham som et fynsk talent.) Ja, JJT har fået debut under Ove, men Emil Peter Jørgensen fik også 72 min. under TB sidste sæson. Og hvem ved om Desler og JJT overhovedet var klar til 1.holdet sidste sæson? Ove har sporadisk prøvet lidt med Greve og Lucas - men uden nævneværdig succes. Så nej, heller ikke her kan jeg se at Ove har flyttet bemærkelsesværdigt, på det parameter der hedder, brug af egne talenter.
                      Det er lidt af en stråmandsargumentation du får sat op her... fmprOB skriver ikke at Ove har flyttet bemærkelsværdigt på det parameter der hedder "brug af egne talenter". Han skriver, ordret: "Han var ansat til 1 ting: overlevelse. Det ser ud til at lykkedes.. Og samtidig med at mange af vores unge for masser af spilletid.."

                      Jeg er i øvrigt ikke direkte uenig i at han til tider har stillet "kujonagtigt" op, men igen, hvis præmissen er: "Overlevelse", er det jo i det lys man skal se hans ageren. Og hvis "kujonagtig" opstilling redder os, er det jo bestået.

                      Hvad havde du forventet han gjorde på denne meget korte kontrakt, med den ene dagsorden på bordet?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        At du finder min retorik belastende rører mig ikke det mindste, men altså når flere af mine modstandere i OveP debatten, ligefrem omtaler hans resultater som FANTASTISKE, så er det næppe undertegnede der har et unuanceret syn, på vores cheftræner.

                        Det burde selv du kunne forstå.
                        Da det ikke fremgår så tydeligt, så er Z.A.E's citerede kommentar ikke til mig men en anden bruger.



                        Du må da snart være klar over at spydige one-liner stik imod OP forekommer lige så unuanceret på andre som deres ros til OP forekommer for dig - forskellen på de to udgaver af (fra hver sin vinkel) unuancerede synsvinkler er at dine kommentarer starter med at være sarkastiske stik-piller eller spydige one-liners. Den type start er hvad man ofte ser ved folk der blot forsøger at oppiske en stemning (ikke at jeg siger det er dit formål, men blot at det er hvad mange opfatter det som).

                        Baseret på de sidste par uger må du da også selv kunne se et mønster i de reaktioner dine indlæg afkaster - de negative reaktioner imod dig kommer konsekvent efter de sarkastiske stik-piller og spydige one-liners, hvorimod dine mere saglige og uddybende indlæg oftest bliver mødt af andre saglige indlæg.

                        Du har uden tvivl retten til at komme med lige den slags kommentarer om OP du har lyst til lige når du vil, men hvis du lægger ud med sarkasme/spydigheder - så vil folk svare på samme niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg

                          Jeg ser i øvrigt på ingen måde Ove's mission som lykkedes endnu. Langtfra endda! I sidste runde tabte vi igen terræn i bunden, så forspringet kun er 7 point fra nedrykning, og de næste 2 runder er ekstremt svære, mod hhv. de kommende Danmarkmestre, ligaens på alle leder og kanter ubetinget bedste hold - hjemme på vakkelvorne Tre-For Park, og så til Nordjyske Arena for at møde formstærke AaB, og vi ikke har vundet i 4 år.

                          Nej, Ove er ikke bestået her hos mig endnu. Slet ikke.
                          Vi var 5 point efter FcV efter 12. runde... ved forårets start var vi 4 point foran, det er så vokset gennem foråret, og svinger nu mellem 7 og 10 points forspring fra runde til runde, det til trods for FcVs gode periode... EfB og Sønderjyske er også under os nu...

                          Der er kun 3 hold der har hentet flere point end os siden dengang, og så AaB med samme høst... "ikke bestået, slet ikke..?" hehe

                          Foreløbig bestået, helt klart... missionen er jo ikke at skal vise særlige boller eller flot spil eller en bestemt stil, men at skrabe point sammen, og det har vi været blandt de bedre til under Ove...
                          Last edited by Kaspernon; 09-05-2015, 12:34.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vi var 5 point efter FcV efter 12. runde... ved forårets start var vi 4 point foran, det er så vokset gennem foråret, og svinger nu mellem 7 og 10 points forspring fra runde til runde, det til trods for FcVs gode periode... EfB og Sønderjyske er også under os nu...

                            Der er kun 3 hold der har hentet flere point end os siden dengang, og så AaB med samme høst... "ikke bestået, slet ikke..?" hehe

                            Foreløbig bestået, helt klart... missionen er jo ikke at skal vise særlige boller eller flot spil eller en bestemt stil, men at skrabe point sammen, og det har vi været blandt de bedre til under Ove...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Det er lidt af en stråmandsargumentation du får sat op her... fmprOB skriver ikke at Ove har flyttet bemærkelsværdigt på det parameter der hedder "brug af egne talenter". Han skriver, ordret: "Han var ansat til 1 ting: overlevelse. Det ser ud til at lykkedes.. Og samtidig med at mange af vores unge for masser af spilletid.."

                              Jeg er i øvrigt ikke direkte uenig i at han til tider har stillet "kujonagtigt" op, men igen, hvis præmissen er: "Overlevelse", er det jo i det lys man skal se hans ageren. Og hvis "kujonagtig" opstilling redder os, er det jo bestået.

                              Hvad havde du forventet han gjorde på denne meget korte kontrakt, med den ene dagsorden på bordet?

                              Mvh

                              MaxHH

                              Stråmandsargument? Han skriver mange af vores unge. Det er jo ikke helt rigtigt, hvilket jeg argumenterer for. Selvom jeg kalder det et "parameter" så er det jo bare en måde anskue Ove's ageren på. I den kontekst, kunne det være rart snart at se Jacob Barrett, istedet for vores anfører. Det kan vel umuligt blive ringere?

                              Dagsorden? Overlevelsen er jo langtfra sikret endnu, men der vist stadig Top 7 på menuen, oder? Den målsætning har jeg personligt ikke set hverken Ove eller OB ændre på, men vi kan vist efterhånden godt tillade os, at skyde en hvid pil efter den, i betragtning af det resterende kampprogram. Men Ove mener jo at truppen, er til en 7. plads, og så forventer jeg naturligvis at han handler derefter. Det har der været alt for mange tilfælde af hvor han havde muligheden for at jagte dette, men undlod at gøre det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Da det ikke fremgår så tydeligt, så er Z.A.E's citerede kommentar ikke til mig men en anden bruger.



                                Du må da snart være klar over at spydige one-liner stik imod OP forekommer lige så unuanceret på andre som deres ros til OP forekommer for dig - forskellen på de to udgaver af (fra hver sin vinkel) unuancerede synsvinkler er at dine kommentarer starter med at være sarkastiske stik-piller eller spydige one-liners. Den type start er hvad man ofte ser ved folk der blot forsøger at oppiske en stemning (ikke at jeg siger det er dit formål, men blot at det er hvad mange opfatter det som).

                                Baseret på de sidste par uger må du da også selv kunne se et mønster i de reaktioner dine indlæg afkaster - de negative reaktioner imod dig kommer konsekvent efter de sarkastiske stik-piller og spydige one-liners, hvorimod dine mere saglige og uddybende indlæg oftest bliver mødt af andre saglige indlæg.

                                Du har uden tvivl retten til at komme med lige den slags kommentarer om OP du har lyst til lige når du vil, men hvis du lægger ud med sarkasme/spydigheder - så vil folk svare på samme niveau.
                                Det ved jeg, og har også tidl. anerkendt dette. Jeg går dog stadig efter bolden, ikke manden, når jeg kritiserer Ove. Det skal andre jo ikke opfatte personligt, eller begynde at blive personlige over. Det gjorde mhnp heller ikke, men et par andre.

                                Jeg har i øvrigt ikke anklaget andre for, at være unuanceret. Det er omvendt, hvilket jeg argumenterer for. Jeg har blot skrevet, at jeg ikke forstod kovendingen nærmest fra uge til uge.

                                Comment

                                Working...
                                X