Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB her og nu, i morgen og overmorgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alt under en top 6 vil skuffe mig. Men jeg har svært ved at se det ske med Jesper Hansens scouting evner eller mangel på samme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      I mange vinduer nu har der jo netop sket en del. For så at der ikke er sket en skid..
      håber virkelig at dette er vinduet hvor kvalitetfodboldguden brækker sig ud over os
      det håber jeg sgu også.....JH skal ramme indenfor skiven denne gang. Men selv om han skulle hente en glimrende målmand, midtbane og angriber - som han jo reelt skal ud og finde (og en HB og VB) vil det så være nok til at man realistisk kan melde ud om ret meget mere end en 7. plads.......måske man kunne sigte efter top 6 - men det kræver sgu nogle solide signinger.

      Vi har været et bundhold nu igennem mange sæsonner - og mon ikke man melder konservativt ud både for at tage presset fra Kent men holdet generelt. Og sportsdirektøren selv.....melder han for aggressivt ud - så skal der pludselig leveres markante signinger.

      En rolig sæson i god afstand til nedrykningsstregen stiller jeg mig tilfreds med.......især hvis vi begynder at se en positiv udvikling i spillet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        "... dermed bryder fynboerne tendensen til, at de hold der bruger flest penge, vinder mest, for klubben opererer i øjeblikket med Superligaens 4. største spillerbudget, og det endda efter flere år med nedskæringer"
        Det skulle sgu også gerne kunne ses snart....JH skal have en mere sikker hånd med hvad han henter ind.....ikke flere 4 årige kontrakter til 1 divisions spillere tak.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det håber jeg sgu også.....JH skal ramme indenfor skiven denne gang. Men selv om han skulle hente en glimrende målmand, midtbane og angriber - som han jo reelt skal ud og finde (og en HB og VB) vil det så være nok til at man realistisk kan melde ud om ret meget mere end en 7. plads.......måske man kunne sigte efter top 6 - men det kræver sgu nogle solide signinger.

          Vi har været et bundhold nu igennem mange sæsonner - og mon ikke man melder konservativt ud både for at tage presset fra Kent men holdet generelt. Og sportsdirektøren selv.....melder han for aggressivt ud - så skal der pludselig leveres markante signinger.

          En rolig sæson i god afstand til nedrykningsstregen stiller jeg mig tilfreds med.......især hvis vi begynder at se en positiv udvikling i spillet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det håber jeg sgu også.....JH skal ramme indenfor skiven denne gang. Men selv om han skulle hente en glimrende målmand, midtbane og angriber - som han jo reelt skal ud og finde (og en HB og VB) vil det så være nok til at man realistisk kan melde ud om ret meget mere end en 7. plads.......måske man kunne sigte efter top 6 - men det kræver sgu nogle solide signinger.

            Vi har været et bundhold nu igennem mange sæsonner - og mon ikke man melder konservativt ud både for at tage presset fra Kent men holdet generelt. Og sportsdirektøren selv.....melder han for aggressivt ud - så skal der pludselig leveres markante signinger.

            En rolig sæson i god afstand til nedrykningsstregen stiller jeg mig tilfreds med.......især hvis vi begynder at se en positiv udvikling i spillet.
            og det er jo et minimum som han skal hente. Det er nok også sandsynligt at en fra start11 bliver solgt jo. Måske 2..
            vi snakker nok nærmere 5 spillere af superliga kvalitet plus det løse..
            og så er det næste... Hvornår kommer de? Skal vi igennem det samme lort igen med at de bliver hentet sidst i Aug og de kommer ude af form?
            forestil jer et scenarie hvor Dalgaard og Zohore smutter 30/6 og vi først henter nogen på sidstedagen.
            så er det Lado og en Emil som kun tænker på at skulle væk der skal score målene i de første mange kampe...

            det bliver et vildt vindue

            Comment


              Det er jo nærmest 6-7 pladser, som skal skiftes, for at vi er i sikker top 6. Desuden skal vi for gud ved hvilken gang spille et rimeligt nyt hold sammen og have ny spillestil. Det bliver jo nok endnu en sæson, hvor vi langt hen i sæsonen skal skele nedad... Som de seneste mange sæsoner...
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det håber jeg sgu også.....JH skal ramme indenfor skiven denne gang. Men selv om han skulle hente en glimrende målmand, midtbane og angriber - som han jo reelt skal ud og finde (og en HB og VB) vil det så være nok til at man realistisk kan melde ud om ret meget mere end en 7. plads.......måske man kunne sigte efter top 6 - men det kræver sgu nogle solide signinger.

                Vi har været et bundhold nu igennem mange sæsonner - og mon ikke man melder konservativt ud både for at tage presset fra Kent men holdet generelt. Og sportsdirektøren selv.....melder han for aggressivt ud - så skal der pludselig leveres markante signinger.

                En rolig sæson i god afstand til nedrykningsstregen stiller jeg mig tilfreds med.......især hvis vi begynder at se en positiv udvikling i spillet.
                What?? Har fantastiske Ove ikke skabt en positiv udvikling i spillet? Det var slet ikke gået op for mig. Tak for at minde mig om det...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  og det er jo et minimum som han skal hente. Det er nok også sandsynligt at en fra start11 bliver solgt jo. Måske 2..
                  vi snakker nok nærmere 5 spillere af superliga kvalitet plus det løse..
                  og så er det næste... Hvornår kommer de? Skal vi igennem det samme lort igen med at de bliver hentet sidst i Aug og de kommer ude af form?
                  forestil jer et scenarie hvor Dalgaard og Zohore smutter 30/6 og vi først henter nogen på sidstedagen.
                  så er det Lado og en Emil som kun tænker på at skulle væk der skal score målene i de første mange kampe...

                  det bliver et vildt vindue
                  det tror jeg godt du kan regne med.....der vil blive hentet noget tidligt - men vi kommer til at vente helt til slut vinduet på de helt "rigtige" Så kan man så håbe de er lidt mere rigtige end Lado....og at de der hentes tidligt er lidt mere rigtige end Kryger og Mikkelsen.

                  Men ja der kommer gennemtræk i vinduet igen igen. Men JH skal til at ramme mere rigtigt end forkert - er det rigtigt vi kører med ligaens 4. største spillerbudget skal det også begynde at afspejle sig på et tidspunkt. Jeg er helt med på vi er nødt til at stabilisere os som midterhold først.....men den bliver jo ikke ved med at gå.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    What?? Har fantastiske Ove ikke skabt en positiv udvikling i spillet? Det var slet ikke gået op for mig. Tak for at minde mig om det...
                    han har stabiliseret os, styrket defenssiven og skrabet en hel del flere point hjem....det er da også en positiv udvikling - i min optik. Især fordi det er det manden er hentet til.....men det har vi vidst været inde over en gang eller 2 før.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      What?? Har fantastiske Ove ikke skabt en positiv udvikling i spillet? Det var slet ikke gået op for mig. Tak for at minde mig om det...
                      Du er sgu ved at være belastende at høre på med dit unyancerede forhold til Ove P
                      Last edited by fmprOB; 08-05-2015, 19:20.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det tror jeg godt du kan regne med.....der vil blive hentet noget tidligt - men vi kommer til at vente helt til slut vinduet på de helt "rigtige" Så kan man så håbe de er lidt mere rigtige end Lado....og at de der hentes tidligt er lidt mere rigtige end Kryger og Mikkelsen.

                        Men ja der kommer gennemtræk i vinduet igen igen. Men JH skal til at ramme mere rigtigt end forkert - er det rigtigt vi kører med ligaens 4. største spillerbudget skal det også begynde at afspejle sig på et tidspunkt. Jeg er helt med på vi er nødt til at stabilisere os som midterhold først.....men den bliver jo ikke ved med at gå.
                        Ingen tvivl om at de 2 bedst betalte i truppen står for at blive solgt nemlig Emil og Falk så der burde altså være lidt at lege med hvis der samtidig skrues lidt op for blusset

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Du er sgu ved at være belastende at høre på med dit unyancerede forhold til Ove P
                          At du finder min retorik belastende rører mig ikke det mindste, men altså når flere af mine modstandere i OveP debatten, ligefrem omtaler hans resultater som FANTASTISKE, så er det næppe undertegnede der har et unuanceret syn, på vores cheftræner.

                          Det burde selv du kunne forstå.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            han har stabiliseret os, styrket defenssiven og skrabet en hel del flere point hjem....det er da også en positiv udvikling - i min optik. Især fordi det er det manden er hentet til.....men det har vi vidst været inde over en gang eller 2 før.
                            Eller er det i virkeligheden TB/JH's indkøb der har styrket defensiven (den mikroskopiske lille smule man kan få øje på) ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              At du finder min retorik belastende rører mig ikke det mindste, men altså når flere af mine modstandere i OveP debatten, ligefrem omtaler hans resultater som FANTASTISKE, så er det næppe undertegnede der har et unuanceret syn, på vores cheftræner.

                              Det burde selv du kunne forstå.
                              syntes faktisk at stort set alle andre end dig ser billedet fra flere sider..

                              så nej. Det kan selv jeg ikke forstå.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                What?? Har fantastiske Ove ikke skabt en positiv udvikling i spillet? Det var slet ikke gået op for mig. Tak for at minde mig om det...

                                (jeg kan desværre ikke udtrykke det i korrekt dansk...)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X