Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg

Det er fair nok og jeg ønsker intet mere fodboldmæssigt end at OB rykker op med SK og kan konsolidere sig i SL de kommende år med ham som træner men uagtet hvad han gør nu kunne han formodentligt have gjort mange af de samme ting som han blev presset til i slutningen af sidste sæson tidligere.
Han har haft dirigentstokken og sat utilfredse spillere på banen indtil de højlydt har meldt fra - det var hans ansvar.
Så kan vi snakke om hvem der har sat ham i den position og om han var klar til det - det har han jo selv været forbeholden over for som midlertidig træner. Han sagde ja til at blive fast træner og der havde jeg nok forventet noget mere konsekvens overfor en trup der ikke fungerede - det var ikke ham der tog valgene ..
så jeg synes det er lige så "cheap shot" som "Middelfart" er. Ingen af os herinde har haft en kinamands chance for at vurdere HVOR dybt krisen har stukket i Ådalen så jeg lægger hellere end gerne alle æggene i Troels' kurv med påstanden om at det er useriøst at vurdere SKs trænerarbejde på baggrund af tiden som cheftræner.
.. hvis du forstår sådan en. Jeg er dog glad for at den øverste sportslige ansvarlige bakker op om min holdning, og det vil nok altid være muligt pinpointe enkelte situationer hvor SKs ageren har virket "altenativ", men sådan er det vel at i desperate situationer og problemstillinger kommer der til tider desperate løsninger på bordet. Jeg tror også SK er pinlig bevidst om de fejl der blevet begået, og at han er den ansvarlige for de dispositioner han har foretaget. Vi har ganske rigtigt sandsynligvis pt. den bedste trup i NB-ligaen og pt. bliver der bygget på, så vi også kommer til at stå med det bedste hold også. Jeg ser det ikke som en optimal ting at have en stærk trup uden også at have en stærk træner til at håndtere truppen og implementere ideerne .. mange trænere vil ikke kunne træne FCK eller FCM bare fordi trupperne er superstærke.
Comment