Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    HVIS de begynder at svinge skal der naturligvis kritiseres. Men det klæder jo også folk at rose det der foregår, når det går så godt som det gør lige nu og det synes jeg også at langt de fleste gør. Nogle få holder kæft, fordi det er irriterende at deres vinkel måske viser sig ikke at være sand. Men fred være med det.
    Jeg er overbevist om, at vi havde ret, vi der tog SK i forsvar på det punkt, at INGEN trænere ville kunne præstere i setup’et i foråret. Nu har SK en harmonisk trup at arbejde med. Alle går i samme retning, alle vil det. Så kan 1+1 give 3.
    Ikke derned sagt at SK kan føre det her hold til top 6 i SL. Men han kan motivere et hold og jeg synes i går at man så tegn på nogle opspilsmønstre og løbemønstre som ikke var tilfældige.
    Jeg så for første gang i mange år et HOLD på banen i går som vidste hvad de skulle. Så er fodbold virkelig et smukt spil.
    Jeg er helt enig, jeg har altid ment at SK var den rette træner lige nu til holdet. Vi skal dog også huske at rose hans stab, assistent træner Mads Lyng har fået sat sit aftryk på dødbolde, og ikke at forglemme Troels Banggaard som har gjort det godt som ny mentaltræner, og som jeg forstår det bruger mere tid med holdet nu, end den tidligere mentaltræner fik lov til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Selvfølgelig skal vi beholde Luca. Han er den nok væsentligste spiller i vores nuværende genopbygning.

      Vi kan ikke købe en erstatning for Luca for penge.
      Ikke fra fra dag et og 1:1, men beløbet kan jo blive så absurd stort at det vil være umuligt at sige tak, men nejtak. Håbet her selvf. at hvis/når det sker, at der allerede nu scoutes efter en spiller der hurtigt kan hentes ind og spille fra første dag. Jeg håber det selvsagt ikke dels fordi Luca har 3 år endnu, og at han som sl-spiller kan få endnu mere værdi for os. Det vil jo heller ikke være forbudt for OB at forbedre hans kontrakt så det bliver mindre attraktivt at tage et skifte til "somewhere land"

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi snakkede med Søren Krogh efter kampen mod Fredericia. Han var meget begejstret for Luca, og lover at holde på ham.

        https://obstruktion.dk/krogh-om-kjer...r-der-striber/
        Tak

        Tænker dog ikke at man kan love noget i denne verden Det har vi set mange gange før

        Comment


          Tilskuertal i går, ved i det?

          Comment


            Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
            Tror der er rigtig mange overvejelser i spil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
              Tilskuertal i går, ved i det?
              7134 mener jeg

              Comment


                Fed kamp mod Fredericia.

                Det er NU, vi skal holde tungen lige i munden og ikke hvile på nogle laurbær overhovedet.

                Kniven skal stikkes dybt i både Hobro, Vendsyssel og Horsens og Søren Krogh/mandskabet skal cementere, at der kun er ét stensikkert oprykkerhold i Nordic Bet Ligaen. Den ægte test begynder nu, for nu er ingen mandskaber i tvivl om, hvad vi kan bringe på vores topniveau, og vi får nok ikke et hold som Fredericia at se, der bare åbent går ind i kontrakniven på den måde igen og igen.

                Hobro, Vendsyssel og Horsens kommer til at putte sig og overlade initiativ og virkelyst til OB og så forsøge at straffe os på omstillinger.

                Må jeg så lige til sidst minde om, at i 1998/1999-sæsonen vandt man de første syv kampe i streg, med et suverænt meget stærkere hold og i en suverænt meget ringere 1. division, så 6 ud af 6 er fandeme flot.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                  Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
                  Tror der er rigtig mange overvejelser i spil
                  Helt sikkert. Troels har meget at se til pt. Og er helt sikker på at han ser frem til vinduet lukker så han kan dykke dybere ned i arbejdet med at bygge klubben op igen
                  Men Ejdum er helt sikkert ikke en af dem. Tænker der måske kunne komme en forlængelse i en nær fremtid. Ville ikke komme bag på mig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                    Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
                    Tror der er rigtig mange overvejelser i spil
                    Hvorfor tænker du ikke Ejdum har klasse til superliga?? Er det baseret på de 5 kampe han har spillet som 19 årig, hvor han ikke faldt igennem eller hvordan vurdere du det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                      Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
                      Tror der er rigtig mange overvejelser i spil
                      Ejdum er 100% en af dem vi skal bygge videre på både i denne sæson og videre frem hvis vi rykker op. Han er inde i en sindsygt god udvikling og bygger bare på kamp for kamp. Han har naturligvis ikke den samme teknik som Falk, men der er noget i hans løb og måde han bevæger sig rundt på banen som minder mig lidt om Rasmus Falk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Nu kan der jo være mange årsager til at man er mere aktiv på Forum i nogle perioder og mindre aktiv i andre perioder.
                        Jeg synes det er fedt at vi har fået den start på i første division, som vi har fået og jeg anerkender 100% det store arbejde der bliver gjort i OB både fra trænere og spillere.
                        Disse 6 kampe har været svingende men vi bevæger os absolut i den rigtige retning både spillemæssigt og resultatmæssigt.
                        Jeg æder med glæde et par stråhatte, hvis det viser sig Søren Krogh er cheftræneren der kan føre OB til tops i dansk fodbold. Der er vi dog ikke endnu, men jeg er ligesom jer sindsygt glad for at vi har startet sæsonen som vi har og med så mange fra akademiet der viser at de har klassen i første omgang ihvertfald til 1. division.
                        Klart, der er også perioder hvor jeg er mere 'herinde' end andre.
                        Det var også bare et venligt forsøg på at minde om, ikke at være så bombastisk. Det havde ikke været rigtigt at skille sig af med Søren K og hive David N eller Glenn eller en tredje ind.

                        Dermed ikke sagt, at Søren K altid vil være den rigtige, men for nu er han. Med opbygning af kultur og at skabe ro efter kaos in mente.

                        Og så skal vi fortsat gå meget ydmygt til opgaven der hedder 1. division og oprykning. Det skal spillere, stab, fans, alle. Der er lang vej igen, men det går bestemt fremad.

                        Comment


                          https://fyens.dk/ob/det-er-lidt-smaa...76534c65b41a-9
                          Fenger ærgrer sig over ikke at score.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det er næsten med statsgaranti at der kommer store bud på Luca de næste 10-12 dage. Kun et spørgsmål om hvor høje og om OB kan sige nej
                            OB har på ingen måde råd til at sælge Luca i dette vindue. Det er ikke nu han skal videre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Klart, der er også perioder hvor jeg er mere 'herinde' end andre.
                              Det var også bare et venligt forsøg på at minde om, ikke at være så bombastisk. Det havde ikke været rigtigt at skille sig af med Søren K og hive David N eller Glenn eller en tredje ind.

                              Dermed ikke sagt, at Søren K altid vil være den rigtige, men for nu er han. Med opbygning af kultur og at skabe ro efter kaos in mente.

                              Og så skal vi fortsat gå meget ydmygt til opgaven der hedder 1. division og oprykning. Det skal spillere, stab, fans, alle. Der er lang vej igen, men det går bestemt fremad.
                              Jeg synes jo også det kan virke lettere bombastisk lige nu 100% at drage den konklusion at det med garanti havde været helt forkert at hente en anden træner ind. Om det havde været en endnu bedre beslutning får vi dog aldrig svar på ;-). Og som sagt så giver jeg fuld credit til det stykke arbejde der blive lavet i klubben lige nu.

                              Jeg er også enig i at vi ikke skal gå i panik og male fanden på væggen så snart vi møder en smule modgang. Det ene behøver dog ikke udelukke det andet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                https://fyens.dk/ob/det-er-lidt-smaa...76534c65b41a-9
                                Fenger ærgrer sig over ikke at score.
                                Nogen der kan gengive?

                                Comment

                                Working...
                                X