Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSelvfølgelig skal vi beholde Luca. Han er den nok væsentligste spiller i vores nuværende genopbygning.
Vi kan ikke købe en erstatning for Luca for penge.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi snakkede med Søren Krogh efter kampen mod Fredericia. Han var meget begejstret for Luca, og lover at holde på ham.
https://obstruktion.dk/krogh-om-kjer...r-der-striber/
Tænker dog ikke at man kan love noget i denne verden Det har vi set mange gange før
- Likes 1
Comment
-
Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
Tror der er rigtig mange overvejelser i spil
Comment
-
Fed kamp mod Fredericia.
Det er NU, vi skal holde tungen lige i munden og ikke hvile på nogle laurbær overhovedet.
Kniven skal stikkes dybt i både Hobro, Vendsyssel og Horsens og Søren Krogh/mandskabet skal cementere, at der kun er ét stensikkert oprykkerhold i Nordic Bet Ligaen. Den ægte test begynder nu, for nu er ingen mandskaber i tvivl om, hvad vi kan bringe på vores topniveau, og vi får nok ikke et hold som Fredericia at se, der bare åbent går ind i kontrakniven på den måde igen og igen.
Hobro, Vendsyssel og Horsens kommer til at putte sig og overlade initiativ og virkelyst til OB og så forsøge at straffe os på omstillinger.
Må jeg så lige til sidst minde om, at i 1998/1999-sæsonen vandt man de første syv kampe i streg, med et suverænt meget stærkere hold og i en suverænt meget ringere 1. division, så 6 ud af 6 er fandeme flot.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægTænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
Men Ejdum er helt sikkert ikke en af dem. Tænker der måske kunne komme en forlængelse i en nær fremtid. Ville ikke komme bag på mig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægTænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til superligaen. Hvornår skal vi forstærke os ? Hvad med de gode 1.div spillere vi har nu og næste år…..
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nu kan der jo være mange årsager til at man er mere aktiv på Forum i nogle perioder og mindre aktiv i andre perioder.
Jeg synes det er fedt at vi har fået den start på i første division, som vi har fået og jeg anerkender 100% det store arbejde der bliver gjort i OB både fra trænere og spillere.
Disse 6 kampe har været svingende men vi bevæger os absolut i den rigtige retning både spillemæssigt og resultatmæssigt.
Jeg æder med glæde et par stråhatte, hvis det viser sig Søren Krogh er cheftræneren der kan føre OB til tops i dansk fodbold. Der er vi dog ikke endnu, men jeg er ligesom jer sindsygt glad for at vi har startet sæsonen som vi har og med så mange fra akademiet der viser at de har klassen i første omgang ihvertfald til 1. division.
Det var også bare et venligt forsøg på at minde om, ikke at være så bombastisk. Det havde ikke været rigtigt at skille sig af med Søren K og hive David N eller Glenn eller en tredje ind.
Dermed ikke sagt, at Søren K altid vil være den rigtige, men for nu er han. Med opbygning af kultur og at skabe ro efter kaos in mente.
Og så skal vi fortsat gå meget ydmygt til opgaven der hedder 1. division og oprykning. Det skal spillere, stab, fans, alle. Der er lang vej igen, men det går bestemt fremad.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Klart, der er også perioder hvor jeg er mere 'herinde' end andre.
Det var også bare et venligt forsøg på at minde om, ikke at være så bombastisk. Det havde ikke været rigtigt at skille sig af med Søren K og hive David N eller Glenn eller en tredje ind.
Dermed ikke sagt, at Søren K altid vil være den rigtige, men for nu er han. Med opbygning af kultur og at skabe ro efter kaos in mente.
Og så skal vi fortsat gå meget ydmygt til opgaven der hedder 1. division og oprykning. Det skal spillere, stab, fans, alle. Der er lang vej igen, men det går bestemt fremad.
Jeg er også enig i at vi ikke skal gå i panik og male fanden på væggen så snart vi møder en smule modgang. Det ene behøver dog ikke udelukke det andet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/ob/det-er-lidt-smaa...76534c65b41a-9
Fenger ærgrer sig over ikke at score.
Comment
Comment