Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg synes Luca Kjerrumgaard svarer rigtig fint for sig i interviewet :).
    Helt sikkert Jesper Thygesen var da også helt våd i trussen over ham
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

      Helt sikkert Jesper Thygesen var da også helt våd i trussen over ham
      Det må man sige. Både ham OB holdet. Det er dejligt at have kommentatorer der taler så pænt om sin hjertklub kontra sidste sæson, hvor vi blev savet over (berrettiget)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        Helt sikkert Jesper Thygesen var da også helt våd i trussen over ham
        ja - han vil meget gerne have ham solgt...

        Selvfølgelig kan det ske, pengene kan blive for store. Men hold op hvor man svækker sig selv hvis man sælger, for uanset hvad vi for får ham - så kan vi jo ikke bare lige hente den kvalitet angriber ind igen.

        - Og det skal altså også regnes med i en evt pris...hvad koster det hvis oprykningen glipper...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          6 kampe, 6 sejre - godt gået Søren Krogh! :-)
          enig har været meget loren ved SK…men det begynder så småt at ligne at jeg må revurdere hamtænker han også føler sig sikrere og sikrere på sine beslutninger og valg for hver kamp….lækkert
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ja - han vil meget gerne have ham solgt...

            Selvfølgelig kan det ske, pengene kan blive for store. Men hold op hvor man svækker sig selv hvis man sælger, for uanset hvad vi for får ham - så kan vi jo ikke bare lige hente den kvalitet angriber ind igen.

            - Og det skal altså også regnes med i en evt pris...hvad koster det hvis oprykningen glipper...
            Jeg tror der skal et meget markant bud på ham.
            Vi har allerede solgt for 11-12 mil, så vidt jeg ved.
            Derudover kommer der jo vidst 25 mil i Minteh penge.
            Derfor har vi råd til at sige nej med mindre vi er oppe i 75-100 mil størrelsen, tror jeg.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              enig har været meget loren ved SK…men det begynder så småt at ligne at jeg må revurdere hamtænker han også føler sig sikrere og sikrere på sine beslutninger og valg for hver kamp….lækkert
              6 sejre på stribe - svært at være rigtigt negativ

              Men for Krogh som for resten af holdet - så bliver det spændende at se hvordan de reagerer på modgang. Hvad sker der når vi kommer bagud i en kamp? Når vi taber en kamp? Tidligere har der ikke skullet meget til at vælte korthuset - og senest mod B93 fik vi også 10 meget usikre minutter efter de havde reduceret - i en kamp vi ellers sad totalt på, og burde have lukket langt tidligere.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                Jeg tror der skal et meget markant bud på ham.
                Vi har allerede solgt for 11-12 mil, så vidt jeg ved.
                Derudover kommer der jo vidst 25 mil i Minteh penge.
                Derfor har vi råd til at sige nej med mindre vi er oppe i 75-100 mil størrelsen, tror jeg.
                jeg er ikke i tvivl om at vi har råd til at sige nej. Mange gode salg - vi er ikke tvunget til at sælge (modsat andre 1 divisions klubber, der lettere kan blive overbevist at et ok mill. beløb)

                Jeg kan ikke se en dansk klub lægge så mange penge, og så ryger resten af skandinavien også på den baggrund. Så skal vi ud i de rigtigt pengestærke ligaer - og kigger de alligevel mod den danske 1 division?

                Jeg tror det heldigvis ikke. MEN han gør det godt og angribere er der altid bud efter - så man ved aldrig.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  jeg er ikke i tvivl om at vi har råd til at sige nej. Mange gode salg - vi er ikke tvunget til at sælge (modsat andre 1 divisions klubber, der lettere kan blive overbevist at et ok mill. beløb)

                  Jeg kan ikke se en dansk klub lægge så mange penge, og så ryger resten af skandinavien også på den baggrund. Så skal vi ud i de rigtigt pengestærke ligaer - og kigger de alligevel mod den danske 1 division?

                  Jeg tror det heldigvis ikke. MEN han gør det godt og angribere er der altid bud efter - så man ved aldrig.
                  I dag kigger klubber jo knap så meget mod bestemte ligaer og i højere grad mod de spillere, der bonner ud i diverse scoutsystemer. Derfor kan Luca sagtens få interesse mange steder fra, men jeg kan virkelig heller ikke forstå, hvis vi sælger ham - medmindre det er er helt absurd højt beløb, der pludselig kommer på tale. Jeg håber det i hvert fald ikke!

                  Comment


                    #99
                    Hvis man skal sige noget negativt (ud over vi skulle have scoret 8 mål), så synes jeg faktisk ikke Trybull passer særligt godt ind i den nye spillestil. Han har alt for mange berøringer og han har slet ikke lige så “stor skærm” som Maneh. Det går for langsomt og han har ikke sine forcer i det fremadrettede spil. Han ser ikke linjerne op gennem banen. Håber Maneh får lov at spille fast med Trybull som indskifter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg er ikke i tvivl om at vi har råd til at sige nej. Mange gode salg - vi er ikke tvunget til at sælge (modsat andre 1 divisions klubber, der lettere kan blive overbevist at et ok mill. beløb)

                      Jeg kan ikke se en dansk klub lægge så mange penge, og så ryger resten af skandinavien også på den baggrund. Så skal vi ud i de rigtigt pengestærke ligaer - og kigger de alligevel mod den danske 1 division?

                      Jeg tror det heldigvis ikke. MEN han gør det godt og angribere er der altid bud efter - så man ved aldrig.
                      Jeg tænker også bare at vores konkurrenter sælger deres angribere og topspillere for 3-4 mil.
                      Vi solgte vores venstre back som var reserve og ikke så frem til spilletid for samme beløb. Vi er et helt andet sted.

                      Comment


                        Sikke en kamp!

                        Det begynder at ligne noget, og vi fremstår mere og mere som en enhed.

                        Jeg kan kende min klub igen!

                        Og Luca… Han fremstår og spiller som en græsk afgud!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Hvis man skal sige noget negativt (ud over vi skulle have scoret 8 mål), så synes jeg faktisk ikke Trybull passer særligt godt ind i den nye spillestil. Han har alt for mange berøringer og han har slet ikke lige så “stor skærm” som Maneh. Det går for langsomt og han har ikke sine forcer i det fremadrettede spil. Han ser ikke linjerne op gennem banen. Håber Maneh får lov at spille fast med Trybull som indskifter.
                          næ men han kommer ind og gør et job - fint at kunne rotere lidt på midtbanen.

                          Og så kan det godt være han ikke bliver brugt så meget i denne sæson hvor vi vil være favoritter i stort set alle kampe. Men når vi forhåbentlig er rykket op igen - så ændre det billede sig jo markant. Så kan det godt være han kommer mere til sin ret. Men lige pt er jeg også fint tilfreds med den startende midtbane vi har.

                          Grubbe der kommer ind for Owusu - han passer jo reelt heller ikke ind. Vi mister utroligt meget dynamik da Owusu går ud.

                          Comment


                            Blev prikket på skulderen på vej væk fra tribunen i dag. "Det er svært at bevare pessimismen, hva?"

                            Jaaaa, det kan unægteligt se sådan ud. Det her ligner mere vores OB, upåagtet niveauforskellen, ligaens beskaffenhed og des lige.

                            Vi vil se hårdtarbejdende, løbende spillere. Ikke nødvendigvis kønt alt sammen, men vilje skal kendetegne både nutid og fremtid.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Åhhhhhhhh der brænder nogle “told you so`s” på min tunge efter sådan en kamp……

                              Ikke mange “Krogh out” man hører mere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                I dag kigger klubber jo knap så meget mod bestemte ligaer og i højere grad mod de spillere, der bonner ud i diverse scoutsystemer. Derfor kan Luca sagtens få interesse mange steder fra, men jeg kan virkelig heller ikke forstå, hvis vi sælger ham - medmindre det er er helt absurd højt beløb, der pludselig kommer på tale. Jeg håber det i hvert fald ikke!
                                Alle har jo hørt om Henrik Meister, så vanvittige ting sker. Uanset hvad kan jeg næsten kun se skader ødelægge det for Kjerrumgaard. Han har jo virkelig lagt på særligt teknisk. Når han så både tør tage slåskampene i feltet, hvor det gør ondt, kan løbe dybt, og kan skyde fra distancen, så er det jo en komplet angriber.
                                Han minder lidt om Cornelius, da han slog igennem for fck.

                                Comment

                                Working...
                                X