Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Lad nu være at trække tiden ved hjørneskabet i 1. Div oppe 3-0

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
      Lad nu være at trække tiden ved hjørneskabet i 1. Div oppe 3-0
      Ja, det er da det mest åndssvage jeg har set

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Ja, det er da det mest åndssvage jeg har set
        Forstår det i en tæt kamp og man fører med 1. Her er det bare pinligt

        Comment


          #79
          Fredericia er ikke et tophold pt så det blev en OB opvisning.
          Håber de unge ikke lader sig friste til at skifte nu. De er altså stadig 1.divisionsspillere men kan blive gode superligaspillere i OB.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Forstår det i en tæt kamp og man fører med 1. Her er det bare pinligt
            Og de tabte den Men fair nok at øve sig lidt

            Comment


              #81
              Slut 3 - 0 og en stærk og gennemført OB præstation. Især de første 65 min derefter går gassen lidt af ballonen. Når Owusu går ud mister vi altså noget dynamik.

              Syntes det var en fin, helstøbt præstation over hele linjen. Vores backs skiller sig igen positivt ud, Fenger arbejder som en hest og der bliver godt nok også gået til ham. Og så Luca...ikke så meget at sige - klasse.
              Syntes også Don D havde en fin kamp, og så syntes jeg modsat tidligere at Gomez virkede koncentreret hele kampen.

              TB skal altså have fundet en angriber, vi mangler en der kan aflaste Luca - han var brugt til sidst

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
                Lad nu være at trække tiden ved hjørneskabet i 1. Div oppe 3-0
                ja - og foran endetribunen med egne fans - og en brandvarm Luca - så tager man sgu da hjørnet og smider den ind over og håber på et mål mere...

                Comment


                  #83
                  Dejligt med endnu en sejr, spilleglæden lyder til at være i fremgang hos OB. I den stil skal de bare fortsætte, næste kamp mod Hobro bliver ingen walkover, der skal altid kæmpes for sejren. Mandskabet skal ikke tænke at de kan cruise gennem 1. Division. Men klasse kamp i aften og jeg under Kjerrumgaard sine mange mål, han går forrest i kampen om oprykningen.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Fredericia er ikke et tophold pt så det blev en OB opvisning.
                    Håber de unge ikke lader sig friste til at skifte nu. De er altså stadig 1.divisionsspillere men kan blive gode superligaspillere i OB.
                    jeg vil sige det er fordi OB tog opgøret seriøst - og var der mentalt, de var klar og fokuserede. Og så er vi bare bedre end de andre hold. Sjusker holdet bare lidt kan det hurtigt se anderledes ud...

                    Comment


                      #85
                      Jeg gad altså godt beholde Fenger fuck hvor han bare fighter….
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Det er sgu dejligt at være OB-fan i disse tider. Der er en helt anden spilleglæde end jeg kan huske i mange år.
                        Ja, det er løb og fight for hinanden og det er flot fodbold vi spiller der. Vores press og genpress bliver bedre og bedre med hver kamp. Og i dag spillede vi ikke kun én klasse halvleg men begge var fuldstændig overbevisende Kommer mere og mere til den overbevisning at nedrykningen var det vi brugte om at komme ud af den årevise ørkenvandring og til en nyopbygning af et ægte OB-hold. Vi havde til sidst 7 tidligere akademispiller på banen og de viser sig som bærende kræfter. Der er bare kæmpe fedt!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          6 kampe, 6 sejre - godt gået Søren Krogh! :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Topoggør afgjort. HER REGER DE STRIBEDE FRA FYN!
                            Det var en stærk præstation. Gomez koncentreret fra start til slut. Myhra er bare konge i målet. Stærkt indhop af Markus Jensen. William Martin var tæt på i en klasse angriberaktion. Luca er piv-stærk.
                            Indskiftningen af Slotsager var også positivt.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det var en stærk præstation. Gomez koncentreret fra start til slut. Myhra er bare konge i målet. Stærkt indhop af Markus Jensen. William Martin var tæt på i en klasse angriberaktion. Luca er piv-stærk.
                              Indskiftningen af Slotsager var også positivt.
                              Ja, og hvilken forskel i udtrykket holdet har nu i sammenligning med sidste sæsons hold. Der er vilje, sammenholdt og tro man næsten kan gribe med hænderne gennem TVet her fra sofaen i Tyskland. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Jeg synes Luca Kjerrumgaard svarer rigtig fint for sig i interviewet :).

                                Comment

                                Working...
                                X